ورزشی

جانباز شناگر ارومیه‌ای رکورد جدیدی به جا گذاشت

رئیس کمیته ایثارگران و توان‌یابان شهرستان ارومیه گفت: یکی از جانبازان شهرستان ارومیه امروز دوشنبه با حضور در استخر کارگران ارومیه به مناسبت هفته بسیج هفت کیلومتر را بدون وقفه شنا کرد. یوسف رحیمی روز دوشنبه اظهار داشت: صفر محب زاده 52 ساله و جانباز 50 درصد امروز با حضور در استخر کارگری ارومیه به مناسبت هفت روز هفته بسیج این رکورد را به نام خود ثبت کرد.

وی با بیان اینکه این پیشکسوت رکورددار شنای استقامتی در جهان است، افزود: محب زاده جانباز هشت سال دفاع مقدس رکورددار شنای بی‌وقفه در مسافت 73 کیلومتر است که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۸به ثبت رساند. پیشکسوت ارومیه‌ای هفت کیلومتر را بدون توقف شنا کرد

میلاد صدوری رئیس استخر کارگران ارومیه  گفت: تدارکات ویژه‌ای برای این رکورد انجام شد و پیشکسوت ارومیه‌ای توانست این رکورد را به خوبی ثبت کند.

جانباز ارومیه‌ای هدف از برگزاری این شنای نمادین را گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد و افزود: ما مدیون انقلاب اسلامی و رشادت‌های شهدا و جانبازان هستیم و امروز با حضور در استخر کارگران مسیر هفت کیلومتری را بدون وقفه شنا کردم تا به جهانیان از رشادت‌های بسیج در جامعه ایرانی بگویم.

صفر محب زاده ادامه داد: بسیج درختی اصیل و پربار است که شکوفه های آن بوی بهار و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد و از عمق معرفت الهی در مردم انقلابی اسلام ریشه دوانید. وطن، و اکنون به یک فرهنگ فراگیر و گسترده تبدیل شده است». وی افزود: این شنای بی وقفه مسیر هفت کیلومتری را تقدیم حضرت آقا، شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان مخلص جامعه اسلامی می‌کنم.

این شناگر پیشکسوت در ۲۳ شهریور ۱۳۷۳ در منطقه کلاش اشنویه بر اثر عبور از روی مین یکی از پاهایش را از دست داد. محب زاده به مدت هفت سال در جبهه های جنگ حضور داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی