اقتصادی

یارانه آبان‌ماه بدون تغییر برای مشمولان واریز شد

برخلاف گمانه‌زنی‌های قبلی مبنی بر اینکه واریز یارانه‌ها پس از این برحسب صدک به جای دهک‌های مشخص شده، واریز خواهد شد؛ یارانه نقدی آبان‌ماه ۱۴۰۲ بدون تغییر به حساب سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه واریز شد.  یکصد و پنجاه و سومین مرحله کمک هزینه معیشتی بر اساس دهک‌های اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و از ساعت 24 روز شنبه ۲۰ آبان قابل برداشت است.

بنابراین در صورتی سرپرستان خانوارهای مشمول طرح، جزو دهک‌های اول تا سوم محسوب شوند به ازای هر نفر 400 هزار تومان و چنانچه جزو دهک‌های چهارم تا نهم باشند به ازای هر نفر 300 هزار تومان به حساب آنها واریز شده است. پیش از این اخباری مبنی بر تغییر دهک و تبدیل آن به صدک مشمولان دریافت یارانه نقدی به گوش می‌رسید که ظاهرا هنوز تغییری در این زمینه صورت نگرفته است.

در صورتی که سرپرستان خانوار از فاکتور الکترونیکی استفاده نکرده باشند، می‌توانند کل مبلغ یارانه را برداشت کنند و در صورت استفاده از فاکتور، همان مبلغ از یارانه خانوار کسر و مابقی به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود. در صورتی که سرپرستان خانوار قبلا از تسهیلات 10 میلیون ریالی دوم کرونا استفاده کرده باشند، مابقی اقساط این تسهیلات از مبلغ واریز شده به حساب آنها کسر شده است. همچنین درباره‌ی سرپرستان خانوارهایی که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) دریافت کرده‌اند نیز، مبلغ مزبور از حساب آنها کسر شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی