پزشکان ارومیه

بهترین دکتر تعیین جنسیت در ارومیه

تعیین جنسیت یکی از مهم‌ترین مراحل برای والدین می‌باشد و می‌تواند تأثیر زیادی در زندگی آن‌ها داشته باشد. ارومیه، شهری در شمال غربی ایران است که به لطف وجود دانشگاه‌ها و مراکز پزشکی برجسته، برخورداری از تخصص‌های پزشکی مرتبط با تعیین جنسیت می‌باشد.

هدف اصلی این مقاله، معرفی و بررسی بهترین دکتر تعیین جنسیت در ارومیه است. در این راستا، با تمرکز بر کیفیت خدمات، تجربه تخصصی و مهارت‌های پزشکان متخصص در این حوزه، اطلاعاتی جامع و قابل اعتماد را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهیم.

در ادامه مقاله، ابتدا به معرفی دکترای تخصصی تعیین جنسیت در ارومیه می‌پردازیم و بر اساس ارزیابی‌های دقیق، بهترین انتخاب‌ها را برای خوانندگان معرفی خواهیم کرد.

هدف ما در این مقاله، ارائه اطلاعاتی کامل و دقیق است تا خوانندگان قادر باشند تصمیم خوبی در انتخاب دکتر بهترین دکتر تعیین جنسیت در ارومیه بگیرند و بهترین خدمات را در این زمینه دریافت کنند. با ما در ادامه همراه باشید تا با بهترین دکتر تعیین جنسیت در ارومیه آشنا شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی دیگر دکترها مقاله بهترین دکتر فوق تخصص پوست در ارومیه را بخوانید.

لیست بهترین دکتر تعیین جنسیت در ارومیه

در ادامه به معرفی برخی از گزینه‌های مطرح در زمینه بهترین دکتر تعیین جنسیت در ارومیه می پردازیم و سپس شروع به بیان آدرس و شماره تماس گزینه‌های مطرح شده می‌کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی دیگر دکترها مقاله بهترین روانپزشک ارومیه را بخوانید.

تعیین جنسیت دکتر تیزرو

غلامرضا تيزرو متخصص در زمینه زنان و زایمان است و یکی از برجسته‌ترین دکتران در زمینه تعیین جنسیت در ارومیه است، که بیش از 45 سال تجربه در حوزه پزشکی فعالیت می‌کند. او دارای شماره نظام پزشکی 18768 می‌باشد و به عنوان متخصص زنان و زایمان با دکترای حرفه‌ای در پزشکی، توانسته است در این زمینه به یکی از برجسته‌ترین نام‌ها در ارومیه تبدیل شود.

غلامرضا تیزرو علاوه بر تجربه و تخصص خود در زمینه تعیین جنسیت، فلوشیپ آی‌وی‌اف را نیز دریافت کرده است.

از آنجا که غلامرضا تیزرو با داشتن تجربه طولانی و تخصص خاص خود در زمینه تعیین جنسیت، به یکی از انتخاب‌های برتر برای بیماران در ارومیه تبدیل شده است. وی برخورداری از رویکرد حرفه‌ای، دقت بالا و بهره‌وری از فناوری‌های پیشرفته را در تشخیص جنسیت دارد.

غلامرضا تیزرو، با سابقه تحصیلی و تجربی قوی(45 سال تجربه در زمینه زنان و زایمان و فلوشیپ آی‌وی‌اف) به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تعیین جنسیت در ارومیه توصیه می‌شود.

دکتر ساناز فدوی

دکتر فرحناز جلوند

دکتر فرحناز جلوند، یک پزشک با تخصص زنان، زایمان و نازایی در ارومیه است. او با داشتن کد نظام پزشکی 52165، به عنوان یک متخصص در این حوزه فعالیت می‌کند. دکتر جلوند به ارائه خدمات به بیماران با مشکلات مربوط به زنان، زایمان و نازایی می‌پردازد.

تخصص دکتر جلوند در زمینه زنان، زایمان و نازایی به وی اجازه می‌دهد تا به شکل کامل و جامع با مسائل مربوط به سلامت زنان در تمامی سنین مختلف مراجعه کنندگان بپردازد. او با تجربه و دانش عمیق خود در این زمینه، به بیماران خود راهنمایی می‌کند و بهترین مراقبت‌های پزشکی را برای آن‌ها فراهم می‌سازد.

دکتر جلوند به عنوان یک پزشک تخصصی با تمرکز کامل بر زنان، زایمان و نازایی، به دلیل تخصص و تجربه خود، به عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای بیماران در ارومیه محسوب می‌شود.

دکتر ساناز فدوی

دکتر ساناز فدوی، یک پزشک با تخصص و فوق تخصص در زمینه زنان، زایمان و نازایی است. او با دارا بودن کد نظام پزشکی 90612، در شهر ارومیه فعالیت می‌کند. دکتر فدوی دارای دانش و تجربه‌ای برجسته در ارائه مراقبت‌های جامع در حوزه زنان، زایمان و نازایی است.

او در حوزه مراقبت‌های بارداری، شامل آزمون‌ها و اسکن‌های بارداری، مشاوره تغذیه باردار، آموزش و راهنمایی در زمینه آمادگی به زایمان و طرح زایمان خدمات کاملی ارائه می‌دهد. همچنین، او خدماتی مانند لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا و تزریق ژل و چربی واژینال را نیز ارائه می‌دهد.

دکتر ساناز فدوی در زمینه‌هایی مانند: چکاپ بارداری، سزارین، خونریزی رحم، سرطان دهانه رحم، سرطان زنان، افتادگی رحم، هیسترکتومی (عمل برداشتن رحم)، بیوپسی دهانه رحم، فیبروم رحم، میومکتومی (برداشتن فیبروم)، عفونت واژن، زایمان بدون درد، هیستروسکوپی، آی یو آی IUI، بستن لوله‌های زنانه (توبکتومی)، قرار دادن آی یو دی IUD، آندومتریوز، D&C اتساع و کورتاژ، قاعدگی دردناک (دیسمنوره)، تنبلی تخمدان (پلی کیستیک)، جراحی باز شکم (لاپروتومی)، کولپوسکوپی، معاینه سینه (پستان)، زایمان، آدنومیوز، کیست تخمدان، افتادگی واژن، جوانسازی واژن، عمل زیبایی کلیتوریس (هودوپلاستی)، برداشتن تخمدان (سالپنگو اوفورکتومی)، اسکن لگن، اسکن NT اسکن شفافیت نوکال، پاپ اسمیر، یائسگی زودرس، دیابت بارداری (حاملگی)، واژینیسموس، تعیین جنسیت هم می‌توانند به بیماران کمک کنند.

دکتر سونیا ولایی

دکتر سونیا ولایی یک پزشک تخصصی در زمینه زنان، زایمان و نازایی در ارومیه است. او دارای کد نظام پزشکی 78817 است. دکتر سونیا ولایی در زمینه تخصص و فوق تخصص زنان، زایمان و نازایی فعالیت می‌کند و انواع خدمات پزشکی در این حوزه را ارائه می‌دهد.

از جمله خدماتی که دکتر سونیا ولایی در زمینه تخصص زنان ارائه می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد‌:

جوانسازی واژن، عمل تنگ کردن واژن، عمل زیبایی واژن، واژینیسموس، تعیین جنسیت، چکاپ بارداری، سزارین، خونریزی رحم، سرطان دهانه رحم، سرطان زنان، افتادگی رحم، هیسترکتومی (عمل برداشتن رحم)، بیوپسی دهانه رحم، فیبروم رحم، میومکتومی (برداشتن فیبروم)، عفونت واژن، زایمان بدون درد، هیستروسکوپی، آی یو آی IUI، بستن لوله های زنانه (توبکتومی)، قرار دادن آی یو دی IUD، آندومتریوز، D&C  اتساع و کورتاژ، قاعدگی دردناک (دیسمنوره)، آی وی اف IVF، تنبلی تخمدان (پلی کیستیک)، جراحی باز شکم (لاپاراتومی)، کولپوسکوپی، معاینه سینه (پستان)، زایمان، آدنومیوز، کیست تخمدان، افتادگی واژن، عمل زیبایی کلیتوریس (هودوپلاستی)، برداشتن تخمدان (سالپنگو اوفورکتومی)، اسکن لگن، اسکن داپلر (جنین در بارداری)، اسکن NT اسکن شفافیت نوکال، پاپ اسمیر، یائسگی زودرس، دیابت بارداری (حاملگی)

دکتر آمنه اکبری

دکتر آمنه اکبری یک پزشک برجسته در زمینه زنان، زایمان و نازایی است. او با تجربه و تخصص بالا در این حوزه، بیماران خود را به طور کامل و متخصصانه مشاوره می‌دهد. کد نظام پزشکی او 125018 می‌باشد و در شهر ارومیه فعالیت می‌کند.

او در بسیاری از خدمات پزشکی مرتبط با زنان فعالیت می‌کند. از جمله خدماتی که ارائه می‌دهد می‌توان به سونوگرافی، تعبیه IUD، پاپ اسمیر، تعیین جنسیت جنین و مراقبت‌های بارداری و بعد از زایمان اشاره کرد. همچنین، دکتر آمنه اکبری در زمینه عمل‌های زیبایی زنان نیز تخصص دارد.

از جمله دیگر خدمات دکتر آمنه اکبری می توان به چکاپ بارداری، سزارین، خونریزی رحم، افتادگی رحم، هیسترکتومی (عمل برداشتن رحم)، بیوپسی دهانه رحم، فیبروم رحم، میومکتومی (برداشتن فیبروم)، عفونت واژن، زایمان بدون درد، بستن لوله‌های زنانه (توبکتومی)، قرار دادن آی یو دی IUD، آندومتریوز، D&C اتساع و کورتاژ، قاعدگی دردناک (دیسمنوره)، تنبلی تخمدان (پلی کیستیک)، جراحی باز شکم (لاپاراتومی)، معاینه سینه (پستان)، زایمان، آدنومیوز، کیست تخمدان، افتادگی واژن، جوانسازی واژن، عمل زیبایی کلیتوریس (هودوپلاستی)، برداشتن تخمدان (سالپنگو اوفورکتومی)، اسکن داپلر (جنین) در بارداری، پاپ اسمیر، یائسگی زودرس، دیابت بارداری (حاملگی)، واژینیسموس و تعیین جنسیت اشاره کرد.

دکتر آمنه اکبری با تمرکز بر تخصص و فوق تخصص خود، به بیماران خود خدمات پزشکی با کیفیت و متناسب با نیازهایشان ارائه می‌دهد.

دکتر تیزرو

دکتر جهان پور

دکتر ژاله جهان پور یک پزشک با تخصص در زمینه زنان، زایمان و نازایی است. او در شهر ارومیه فعالیت می‌کند و دارای کد نظام پزشکی 45456 می‌باشد. او تخصص خود را در زمینه زنان، زایمان و نازایی دارد.

دکتر ژاله جهان پور خدمات گسترده‌ای در زمینه زنان، زایمان و نازایی ارائه می‌دهد. این خدمات شامل موارد زیر می‌شود:

سونوگرافی، IUD گذاری، تست پاپ اسمیر، بارداری، خونریزی رحم، سرطان دهانه رحم، افتادگی رحم، بیوپسی دهانه رحم، فیبروم رحم، میومکتومی، عفونت واژن، زایمان بدون درد، هیستروسکوپی، بستن لوله های زنانه، قرار دادن آی یو دی، D&C، قاعدگی دردناک، تنبلی تخمدان، جراحی باز شکم، زایمان، کیست تخمدان، افتادگی واژن، برداشتن تخمدان، یائسگی زودرس، دیابت بارداری، تعیین جنسیت، عمل زیبایی واژن و سزارین

آدرس بهترین دکتر تعیین جنسیت در ارومیه

دکتر تیزرو: ارومیه، پشت بیمارستان شهید عارفیان، مرکز تخصصی نازایی

دکتر فرحناز جلوند: ارومیه، خیابان حسنی، ساختمان پزشکان صدر، طبقه چهارم

دکتر فدوی: ارومیه، خیابان حسنی، ساختمان اورشاد، ورودی دو، طبقه هفتم، واحد 34 و 35

دکتر سونیا ولایی: ارومیه، خیابان حسنی، ساختمان پزشکان آی جان، طبقه هفتم

دکتر اکبری: ارومیه، خیابان حسنی، ساختمان پارس، طبقه هفتم

دکتر جهان پور: ارومیه، خیابان سرداران، کوچه خان باباخان، ساختمان سرداران، طبقه اول

تلفن بهترین دکتر تعیین جنسیت در ارومیه

دکتر غلامرضا تیزرو: 04433485051 – 04433485152

دکتر فرحناز جلوند: 04433483781

دکتر فدوی: 04433444442

دکتر سونیا ولایی: 0998063500

دکتر اکبری: 04433486470

دکتر جهان پور: 04432224259 – 09146318825

سوالات متداول

بهترین دکتر تعیین جنسیت در ارومیه کیست؟ اسامی مطرح شده در مقاله همگی از معروف ترین دکتر‌های ارومیه می‌باشند و به جز این اسامی، نام‌های دیگری مانند دکتر شبنم رضا نژاد، دکتر نرمین شفقیی و دکتر بهناز شهیدی نیز از جمله پزشکان تعیین جنسیت در شهر ارومیه می‌باشند.

فواید تعیین جنسیت چیست؟ در برخی خانواده‌ها، بیماری‌های ارثی وجود دارند که فقط در یک جنس، مثلاً دختر یا پسر، شایع هستند. در این موارد، استفاده از روش‌های تعیین جنسیت می‌تواند یکی از بهترین راهکارها باشد.

 با مجله خبری ایتوک بهترین اخبار و مقالات را دنبال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی