استخرهای ارومیه

استخر سرزمین موج های آبی ارومیه

دوستان عزیز، امروز می‌خواهم در مورد یکی از زیباترین و بهترین مجموعه‌های تفریحی و پارک‌های آبی در شمال غرب کشورمان، یعنی سرزمین موجهاي آبي ارومیه یکی از بهتریناستخرهای ارومیه، با شما صحبت کنم. این مکان تفریحی و توریستی که در 1397 افتتاح شده، با وسعتی معادل 14 هزار متر مربع، یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین پارک‌های آبی در آذربایجان غربی می‌باشد.

در مجموعه زیبا و دیدنی استخر سرزمین موج های آبی ارومیه می‌توانید از انواع استخرها، آبشارها، چاله فضايي، سوناها، جکوزی و تونل‌های آبی متعددی بهره‌مند شوید. حتماً تجربه این مکان پر از آب و سرگرمی را به همه دوستان توصیه می‌کنم. بیایید نگاهی به جزئیات و امکانات این پارک آبی ارومیه زیبا بیندازیم…

معرفی استخر سرزمین موج های آبی ارومیه

استخر سرزمین موج های آبی ارومیه یکی از بزرگترین و زیباترین مجتمع‌های تفریحی و پارک‌های آبی در شمال غرب ایران (آذربایجان غربی) است که از سال 1394 عملیات ساخت آن آغاز و در سال 1397 به بهره‌برداری رسید. این مجموعه گسترده و دیدنی با وسعتی حدود 14 هزار متر مربع، شامل انواع استخرها، آبشارها، تونل‌ها و نیز سرسره آبی است که ظرفیت پذیرش بیش از 1300 نفر در یک زمان را دارد. بنابراین می‌توان گفت سرزمین موج هاي آبي ارومیه با فضایی بسیار گسترده و آرام، گزینه‌ای عالی برای تفریح و شنا در شمال غرب کشور است.درباره استخر تورال ارومیه و برنامه های آن لدانید.

تایم استخر موج های آبی ارومیه برای بانوان و آقایان چگونه است؟ با ایتوک همراه شوید.

نوشته های مشابه

امکانات استخر سرزمین موج های آبی ارومیه

سرزمین موج های آبی ارومیه دارای امکانات رفاهی فراوانی است که اقامت گردشگران را در این مجموعه تفریحی بسیار راحت و لذت بخش می سازد.

یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین بخش‌های این پارک آبی، سرسره شوتینگ 12 متری باز است که بازدیدکنندگان را از ارتفاع زیادی پایین می‌آورد و در انتها به ارتفاع 4 متری می‌پراند و سپس وارد استخر 5 متری می‌شوند.

همچنین این مجموعه شامل حمام ترک، استخر مخصوص کودکان، استخر قصر موج، انواع سرسره آبی، سالن‌های سونا، سالن بیلیارد و پارکینگ اختصاصی است که رفاه و آسایش گردشگران را فراهم می‌کند. امکانات و سرگرمی‌های سرزمین موج های آبی ارومیه نظرات زیادب را به خود جلب کرده است. آدرس دقیق این مجموعه کجاست؟

استخر سرزمین موج های آبی ارومیه کجاست

روی نقشه استخر سرزمین موج های آبی ارومیه در مسیر جاده مهاباد واقع شده و دقیقاً در فاصله 5 کیلومتری از شهر مهاباد، در کنار تالار بزرگ اروس قرار گرفته است. این مجموعه تفریحی و پارک آبی زیبا و مدرن، آماده ارائه خدمات و امکانات رفاهی به شهروندان عزیز و همه کسانی است که علاقه‌مند به شنا و تفریح در یک محیط آبی شاد و بانشاط هستند. موقعیت مکانی مناسب  پارک آبی ارومیه، دسترسی راحت به آن را فراهم کرده و فضایی ایده‌آل برای گذران اوقات فراغت و تعطیلات در کنار خانواده و دوستان ایجاد نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد استخر کارگران ارومیه به این بلاگ مراجعه کنید.

استخر سرزمین موج های آبی ارومیه کجاست

شماره تلفن استخر موج‌های آبی ارومیه

استخر سرزمین موجهای آبی ارومیه آدرس؛ آذربایجان غربی- ارومیه- کیلومتر 6 جاده سنتو (جاده مهاباد)- جنب تالار اروس

شماره موج های آبی ارومیه؛ ۰۴۴۳۳۳۸۱۷۱۷

برای کسب اطلاعات بیشت درباره‌ی دیگر استخرهای ارومیه، درباره‌ی استخر جام جم ارومیه نیز بخوانید.!

برنامه استخر سرزمین موج های آبی ارومیه

سرزمین موج های آبی ارومیه برای استفاده بهتر مشتریان خود، سانس‌های مجزایی را برای بانوان و آقایان در نظر گرفته است.

در حال حاضر ساعت استخر سرزمین موج های آبی ارومیه برای بانوان در تمام روزهای هفته تعطیل است. اما سانس آقایان اینگونه تنظیم شده؛

روز شنبه تعطیل است. روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه از ساعت 15 تا 2 بامداد باز است. و روزهای چهارشنبه تا جمعه نیز ساعات کاری این سانس از ساعت 10 صبح تا 2 بامداد تعیین شده است.

بنابراین آقایان می‌توانند با توجه به برنامه‌ی زمانی اعلام شده، در ساعات مشخصی از سانس مخصوص خود در استخر سرزمین موج‌ها استفاده کنند.

سانس‌های سرزمین موج های آبی ارومیه

ساعت کاری قسمت بانوان سرزمین موج‌های آبی ارومیه روز‌های یکشنبه و چهارشنبه از ساعت 9 تا 23 و پنجشنبه و جمعه از ساعت 9 تا 15 است.

ساعت کاری قسمت آقایان سرزمین موج های آبی ارومیه شنبه، دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت 15:30 تا 1 بامداد است.

سرسره‌های سرزمین موج‌های آبی ارومیه

سرزمین موج های آبی ارومیه یک مجموعه تفریحی با سرسره های آبی متنوع است. یکی از بهترین سرسره های موجود در این مجموعه، سرسره تیوبی روباز است که به صورت انفرادی و یا دو نفره قابل استفاده است. این سرسره هیجان انگیزی است که با سرعت مناسبی وارد چاله بزرگی می‌شوید و پس از چرخیدن چندین دور درون چاله، وارد حوض آب می‌شوید.

اما سرگرم‌کننده‌ترین سرسره در سرزمین موج های آبی ارومیه، سرسره شوتینگ است. این سرسره کاملاً رو باز است و شما از ارتفاع 12 متر به همراه سرسره به پایین می‌آیید و سپس سرسره شما را به ارتفاع 4 متر از زمین به بالا پرتاب می‌کند. در نهایت، وارد استخری به عمق 5 متر خواهید شد. این سرسره هیجان انگیز و پرطرفدار بوده و تجربه‌ای هیجان‌انگیز و آب‌ریزان را برای علاقمندان به ماجراجویی فراهم می‌کند.

نکات رفتن به سرزمین موج‌های آبی ارومیه

برای ورود به سرزمنی موج‌های آبی ارومیه تجهیزاتی نظیر کوله پشتی، لباس زیر اضافه، حوله، مایو و پلاستیک همراه خود داشته باشید.

به این نکته توجه داشته باشید که در روز‌های تعطیل و آخر هفته سرزمین موج‌های آبی ارومیه به شدت شلوغ می‌شود و ممکن است که مجبور شوید در صف سرسره‌ها بایستید.

قبل از شنا حتما دوش بگیرید.

اگر اسهال هستید وارد استخر نشوید.

دویدن و شیرجه زدن خطرناک و ممنوع است.

مراقب باشید که آب استخر را نخورید.

اگر زخمی روی بدن دارید بهتر است که شنا نکنید و وارد اب نشوید.

استفاده از تخفیف‌های فوق‌العاده سرزمین موج‌های آبی ارومیه

سرزمین موج‌های آبی ارومیه تخفیفات فوق العاده‌ای را میگذارد که این موضوع در نظر علاقه‌مندان به استخر و تفریحات آبی جذاب آمده است. با استفاده از تخفیف و خریدن بلیط این مجموعه با قیمت مناسب لذت شنا کردن و تفریح در آب که به انسان دست می‌دهد دوچندان می‌شود.

ایتوک

مجله خبری ایتوک با هدف ارائه محتوای آموزشی و سرگرم‌کننده در حوزه‌های مختلف فناوری، کسب‌وکار آنلاین، سبک زندگی و خلاقیت، راه‌اندازی شده است.

ایتوک با بهره‌گیری از نویسندگان متخصص و حرفه‌ای، محتواهای ارزشمند و کاربردی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. مقالات ایتوک به زبان ساده و روان بوده و برای عموم کاربران اینترنت قابل فهم است.

در آخر

استخر سرزمین موج های آبی ارومیه یک پارک آبی زیبا واقع در مسیر جاده مهاباد است، با برخورداری از امکاناتی همچون انواع استخرها، سرسره های هیجان انگیز، سونا و جکوزی، فضایی دلنشین و پرنشاط را برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات در کنار خانواده و دوستان فراهم کرده است.

در مجموع توصیه می کنیم حتما از این پارک آبی زیبا در شهرستان ارومیه بازدید کنید و لحظاتی خوش و فراموش نشدنی را در کنار خانواده و دوستانتان تجربه نمایید.

سوالات پرتکرار در خصوص استخر سرزمین موج های آبی ارومیه

سؤال 1؛ استخر سرزمین موج های آبی ارومیه در کجا واقع شده است؟

پاسخ؛ این استخر در 5 کیلومتری جاده مهاباد-جنب تالار اروس قرار دارد.

 

سؤال 2؛ چه امکاناتی در استخر سرزمین موج های آبی ارومیه وجود دارد؟

پاسخ؛ این استخر دارای انواع استخرها، سرسره‌های آبی، سونا، جکوزی و پارکینگ می‌باشد.

 

سؤال 3؛ سانس‌های استخر سرزمین موج های آبی ارومیه چگونه تعیین شده است؟

پاسخ؛ سانس بانوان تعطیل است. سانس آقایان نیز با ساعات مشخصی کار می‌کند.

 

سؤال 4؛ چرا باید از استخر سرزمین موج های آبی ارومیه دیدن کرد؟

پاسخ؛ استخر سرزمین موج های آبی ارومیه یکی از بهترین و مجهزترین استخرهای منطقه است و امکانات رفاهی فراوانی برای تفریح و استراحت دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی