والیبال

خبر فوری سایت فدراسیون والیبال

با توجه به شکست سنگینی که تیم ملی والیبال ایران داشت، ملی پوشان در مسابقات انتخابی المپیک حرفی برای گفتن نداشتند. آن‌ها با ضعیف ترین نتایج نتوانستند قدمی برای کسب سهمیه بردارند و در رنکینگ جهانی چند پله ای از المپیک فاصله بگیرند. در این شرایط آشفته ما تنها یک راه برای رسیدن به المپیک داریم و آن هم لیگ ملت ها در سال 2024 است.

نحوه کسب سهمیه هم پیش از این توسط فدراسیون جهانی مشخص شده بود. بر اساس آن، 12 سهمیه در میان کشورهای مختلف توزیع می شود که فرانسه با داشتن حق میزبانی دارای یک سهمیه است و 11 سهمیه باقی مانده را هم طی دو مرحله تعیین می کنند.

اخبار والیبال لیگ برتر ایران

خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال گزارش می­دهد که قرعه کشی مسابقات لیگ برتر 1402 مردان  باشگاه های کشور صبح روز سه شنبه 28 شهریور انجام شد. این مراسم در حضور جمعی از مسئولان از جمله، میلاد تقوی – مشاور امور اجرایی فدراسیون والیبال، محسن ترابی – سرپرست دبیرکل و رئیس سازمان لیگ، منوچهر پورحسن، محمدحسن خوشدل و حسین پورکاشیان به عنوان نمایندگان سازمان لیگ و نمایندگان 14 باشگاه حاضر در لیگ برتر برگزار شد.

محسن ترابی قرعه کشی لیگ برتر 1402 را با سخنرانی خود شروع کردند و اذعان داشتند که امیدوار هستند دیدار به خوبی پیش برود. همچنین از نحوه عملکرد و تلاش سازمان لیگ برای طراحی و برگزاری مسابقات اظهار رضایت کرده و گفتند قطعا مشکلاتی وجود دارد. در ادامه گفتند که امیدوار هستند این مشکلات با کمک اعضای تیم به حداقل برسد چراکه آنها نقش بیشتری در برگزاری لیگ دارند و از تشکیل تیم تا تمرین برای حضور در لیگ سخت کار می کنند.

وی در ادامه افزود، در جلسه­‌ای که با کمیته داوران داشتند از داوران خواستند در اجرای مسابقات نهایت دقت را داشته باشند. همچنین گفتند از آنجایی که لیگ برتر والیبال امروز ایران هواداران زیادی دارد پس می‌بایست از زحمات داوران که برای رضایت آنها تلاش زیادی می­کنند، تشکر شود. با توجه به اینکه خروجی لیگ به تیم ملی منتهی می‌شود، بر عملکرد هر چه  بهتر در این زمینه تاکید کردند. وی افزود « همه با هم هستیم تا این مسابقات به سلامت و درست برگزار شود. کفپوش، روشنایی و گرمایش سالن هم می­‌تواند کمک شایانی در برگزاری هر چه بهتر مسابقات بکند تا به بازیکنان هم آسیبی نرسد. در ضمن، تمام تیم ها چه در جایگاه مهمان و چه میزبان باید در شرایط مساعد به رقابت بپردازند.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی