ورزشی

تیم نوجوانان ایران شانس صعودش چقدر است ؟

این کارشناس فوتبال احتمال صعود تیم فوتبال نوجوانان به مرحله بعد را زیاد عنوان کرد و گفت: این بازیکنان نشان داده اند به شرط رها نشدن شایسته پیشرفت و رسیدن به مراحل بالاتر هستند.

این کارشناس فوتبال که پسرش دروازه بان شماره یک تیم فوتبال جوانان ایران در جام جهانی است، در ادامه خاطرنشان کرد: این تیم بازیکنان مستعدی دارد که آینده سازان فوتبال ایران هستند و نباید آنها را تنها گذاشت. تیمی که بدون بازی تدارکاتی مقابل تیم های برتر دنیا وارد این تورنمنت شد باید مراقب باشد. آینده فوتبال ملی کشورمان با این نوجوانان است و فدراسیون نباید در پایان این مسابقات این تیم را فراموش کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جوانان ما به این برد افتخار خواهند کرد، گفت: با شناختی که از کادر فنی دارم اجازه نمی دهد این اتفاق بیفتد. عبدی و همکارانش این تیم را از نظر روحی و روانی برای موفقیت در مسابقات بعدی آماده نگه می دارند. البته این تیم به کمک نیاز دارد. با شناخت زیادی که از بازیکنان این تیم دارم می دانم که برخی از آنها به سختی به اینجا رسیده اند و نیاز به کمک و پاداش دارند تا بتوانند با تمرکز بالایی برای مسابقات بعدی آماده شوند.

شکوری در پاسخ به این سوال که آیا منظور شما پرداخت پاداش نقدی به بازیکنان تیم ملی است، گفت: منظورم فقط پاداش نقدی نیست. این بازیکنان نگران خدمت سربازی خود هستند و اگر مسئولان فدراسیون فوتبال و ارتش بتوانند با هم این مشکل را حل کنند کمک بزرگی به آینده این جوانان کرده اند. برخی از بازیکنان از اقشار ضعیف جامعه هستند که با کوهی از مشکلات به اینجا آمده اند و برای ادامه روند موفقیت باید به آنها کمک کرد.

شکوری در پاسخ به این سوال که به نظر شما تیم فوتبال جوانان چند شانس برای صعود دارد، گفت: این تیم با پیروزی مقابل قهرمان جهان توجه خود را معطوف کرده است و حالا همه منتظرند ببینند چه نتایجی کسب کرده است. این تیم در بازی های آینده خواهد داشت. سود خواهد کرد فکر می کنم این تیم با 90 درصد گروه خود به مرحله بعد صعود کند. این کارشناس فوتبال در خصوص تعطیلی لیگ و آسیب هایی که به تیم ها وارد شده است، گفت: در هر شرایطی تعطیلی لیگ به تیم ضربه می زند و کیفیت لیگ را پایین می آورد. برنامه ریزی سازمان لیگ یک فاجعه است و با این روند برگزاری لیگ تیم ها از هر نظر متضرر خواهند شد.

شکوری که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد، درباره مشکلاتی که آبی پوشان از ابتدای فصل داشتند اما توانستند در صدر لیگ قرار بگیرند، گفت. البته استقلالی ها نباید از این رهبری خوشحال باشند چون بازی های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و استقلال کار سختی در پیش خواهد داشت.

پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: مشکلات استقلال تمام نشده و این هزینه های مالی بیشتر مسکن موقت تیم است. استقلال نیاز به درمان اساسی دارد و باید برای رفع مشکلات برنامه ریزی دقیقی انجام داد تا روند موفقیت استقلال مستمر باشد. رمز موفقیت استقلال در هفته های اخیر که این تیم را سرآمد کرده است، اتحاد و صمیمیت در تیم است. همه با هم می جنگند و تلاش می کنند تا تیم برنده زمین را ترک کند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی