ورزشی

فرشاد احمدزاده کیست و از کجا شروع کرده است و در حال حاضر چیکار می‌ کند؟

فرشاد احمدزاده بازیکن فوتبال ایرانی متولد یکم مهر ۱۳۷۱ در ارومیه است که در پست‌های هافبک و وینگر بازی می‌کند. او فوتبال حرفه‌ای خود را از تیم‌های پرسپولیس و تراکتور آغاز کرد و در حال حاضر در باشگاه سپاهان با شماره 10 مشغول به بازی است. همچنین میلاد عبادی پور یک والیبالیست اهل ارومیه می باشد. برای اطلاع از آن و همچنین والیبال ارومیه کلیک نمایید.

از خصوصیات ظاهری این بازیکن می‌توان به قد ایشان که 1.69 متر معادل 5فوت 1/26 اینچ است اشاره کرد.ایشان در لیگ آزادی موفق به زدن 2 گل برای پارسه تهران شد. فرشاد احمد زاده در مجموع 18 بازی 8 پاس گل برای این تیم داد.

مقاله مرتیط: سعید معروف یکی از اشخاص معروف اهل ارومیه می باشد

احمدزاده با توصیه یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس پیوست و نخستین بازی‌اش را در جام حذفی مقابل ملوان بندرانزلی انجام داد. پس از آن به تیم تراکتور رفت و نخستین گلش را در لیگ برتر مقابل تیم صبای قم به ثمر رساند.

پس از اتمام خدمت سربازی، احمدزاده به پرسپولیس بازگشت و در دوران حضور برانکو عضو ثابت تیم بود. او توانسته با پرسپولیس دو قهرمانی لیگ و یک سوپرجام کسب کند و طرفداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشد.

ایشان در نوجوانی برای باشگاه‌های مقاومت ارومیه، صنام تهران و داماش توپ زده است. پس از آن بازی حرفه‌ای ایشان در باشگاه‌های به نام در کشور به شکل زیر رقم خورده است. از اشخاص معروف در ارومیه بازیگران از جمله مهشید جوادی، فاطمه شاکری و … می باشد.

2011- 2012 پارسه

2012- 2018 پرسپولیس؛ ایشان به عنوان سهمیه زیر 23 با صلاح دید سرمربی این تیم جذب گردید.

2013- 2015 تراکتور؛ فرشاد احمد زاده با جلب نظر مجید جلالی توانست به عنوان بازیکن سرباز به ایت تیم بپیوندد و در ترکیب اصلی تیم به مصاف با ذوب آهن رود.

درباره علی مطهری سرپرست انتشارات صدرا و همچنین نماینده مردم تهران بیشتر بخوانید.

2018- 2019 شلاسک؛ پس از گذراندن دوران موفق در پرسپولیس، در 13 تیر 1397 توانست قرارداد یک ساله با تیم شلاسک وروتسواف لهستان ببندد.

2019-2020 پرسپولیس؛ فرشاد احمدزاده پس از شلاسک در 2 تیر ماه 1398 به پرسپولیس بازگشت.

2020 -2021 فولاد؛ ایشان در نیمه دوم فصل از لیگ بازی فوتبال ایران به این تیم پیوست.

2021-  سپاهان

فرشاد احمدزاده همچنین در سال 2012 تا 2014 برای تیم ملی امید ایران بازی کرد و در مجموع سه بازی خود موفق به ثمر رساندن یک گل شد. ایشان همچنین در سال 2021 در تیم ملی حضور داشت اما در هیچ بازی شرکت نکرده است. والیبال ارومیه

فرشاد احمد زاده چرا از پرسپولیس رفت؟

فرشاد احمدزاده، در تاریخ 13 تیر 1397 با عقد قراردادی یک ساله به تیم فوتبال شلاسک وروتسواف پیوست. این اتفاق در شرایطی رخ داد که تیم پرسپولیس به دلیل محرومیت از جذب بازیکنان جدید برای ترکیب خود، نمی‌توانست از خدمات بازیکنان جدید استفاده کند.

احمدزاده که تجربه‌های مهم و موفقی در تیم پرسپولیس داشت، تصمیم گرفت با جدایی از این تیم، فرصتی جدید را در تیم شلاسک وروتسواف امتحان کند. این تصمیم احمدزاده، همانند تصمیمات محمدرضا محرمی و وحید امیری که از تیم پرسپولیس جدا شده بودند، نشان از فراهم بودن فرصت‌های جذاب و جدید در باشگاه‌های دیگر داخلی و یا حتی خارجی برای بازیکنان موفق ایرانی دارد.

احمدزاده با پیوستن به تیم شلاسک وروتسواف، فرصتی داشت تا بازی‌های خود را در یک محیط جدید آغاز کند و با استفاده از تجربیات و مهارت‌هایش، به ارتقای عملکرد خود بپردازد. این انتقال همچنین نشان می‌دهد که بازیکنان ایرانی می‌توانند در باشگاه‌های خارج از کشور هم موفق و مورد توجه باشند و به عنوان یک گزینه جذاب برای تیم‌های خارجی در نظر گرفته شوند.

در مجموع، جدایی فرشاد احمدزاده از پرسپولیس و پیوستن به تیم شلاسک وروتسواف، نشان از پیشرفت و تغییرات در دنیای فوتبال ایران دارد و نشان می‌دهد که بازیکنان ایرانی با استفاده از تجربیات خود، می‌توانند به دنبال فرصت‌های جدید و موفقیت‌آمیز در محیط‌های جدید باشند.

نادر قاضی پور یکی از اشخاص معروف اهل ارومیه می باشد، اگر علاقمند بودید مقاله را بخوانید.

فرشاد احمد زاده

عملکرد فرشاد احمدزاده، در تراکتورسازی

احمدی زاده در تابستان 1392 با جلب نظر مجید جلالی، سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز، به عنوان بازیکن سرباز به این تیم پیوست. وی برای اولین بار در سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (فصل 92-93)، در ترکیب اصلی تیم تراکتورسازی مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان رفت. در این دیدار، احمدزاده در دقیقه 67 از زمین خارج شد و جای او توسط بازیکن صربستانی، مارکو باسارا، گرفته شد. نتیجه نهایی این دیدار 4 بر 2 به نفع تراکتورسازی بود.

احمدزاده توانست در هفته هشتم رقابت‌های لیگ سیزدهم، در مقابل تیم صبا قم، اولین گل خود را در لیگ برتر به ثمر برساند. این گل، در دقیقه 12 بازی و از روی پاس علی کریمی، بازیکن مجرب تراکتور، از داخل محوطه جریمه به ثمر رسید. با این گل و سایر اجراهای موفق در طول فصل، احمدزاده به توانایی و استعداد خود در تیم تراکتورسازی اثبات داد و به رشد و توسعه این تیم کمک کرد.

در نهایت، بازی تراکتورسازی در آن هفته با نتیجه 3 بر 1 به نفع تراکتورسازان به پایان رسید و این بازی به عنوان یکی از بازی‌های موفق احمدزاده در تیم تراکتورسازی به ثبت رسید. این عملکرد موفق احمدزاده در تیم تراکتور سازی نشان می‌دهد که وی توانایی خوبی در بهبود عملکرد تیم و بهبود جایگاه خود در تیم داشته است.

سوالات پرترکرار در خصوص زندگینامه فرشاد احمدزاده

سؤال: فرشاد احمدزاده در چه سالی متولد شده است؟

پاسخ: وی در تاریخ یکم مهر ماه سال ۱۳۷۱ در ایران به دنیا آمده است.

سؤال: اولین باشگاه حرفه‌ای فرشاد احمدزاده کدام بوده است؟

پاسخ: نخستین باشگاه حرفه‌ای او پرسپولیس بوده است.

سؤال: فرشاد احمدزاده در کدام پست بازی می‌کند؟

پاسخ: او بیشتر در پست‌های هافبک و وینگر به میدان می‌رود.

سؤال: فرشاد احمدزاده چند قهرمانی با پرسپولیس کسب کرده است؟

پاسخ: وی تاکنون 2 قهرمانی لیگ و 1 قهرمانی سوپرجام را با پرسپولیس به دست آورده است.

با مجله خبری اختصاصی ارومیه ایتوک بهترین اخبار را دنبال کنید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی