مسکن

تحویل ۸۵۰ قطعه زمین مسکونی به اقشار خاص در آذربایجان غربی

۸۵۰ قطعه زمین مسکونی برای واگذاری به اقشار خاص تحویل بنیاد مسکن آذربایجان غربی شد

به گزارش مجله خبری ایتوک، رسول عطایی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن و به منظور خانه دار شدن آحاد مختلف مردم، ۸۵٠ قطعه زمین مسکونی برای واگذاری به اقشار خاص واجد شرایط و یا تحت پوشش سازمان های حمایتی تحویل بنیاد مسکن استان شده است.

عطایی افزود: با هدف اجرای تفاهم‌نامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور ساخت واحدهای مسکونی برای اقشار ویژه و محروم در سطح شهرستان های آذربایجان غربی این اراضی تخصیص و تحویل بنیاد مسکن استان شد.

وی اضافه کرد : با توجه به برنامه ها و سیاست دولت برای خانه‌دار کردن آحاد مردم خصوصا اقشار ویژه و تحت پوشش نهادهای حمایتی این واگذاری اراضی در شهرستان های ارومیه ، اشنویه، پیرانشهر، خوی، قره ضیاءالدین جهت ساخت واحدهای مسکونی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل شد.

عطایی با بیان اینکه تسهیلات بانکی لازم از محل طرح نهضت ملی مسکن جهت ساخت این واحدها به متقاضیان تعلق می‌گیرد، ادامه داد: تامین زمین مورد نیاز برای ساخت واحدهای مسکونی در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن‌ در استان انجام شده و هیچگونه کمبودی از بابت تامین برای ساخت واحدهای مسکونی در استان وجود ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی