اجتماعیفرهنگی

روز دوم جشنواره انگور ارومیه با استقبال شهروندان در حال برگزاریست

حضور چشمگیر شهروندان در روز دوم جشنواره انگور موجب ایجاد شور و شعف خاصی در دهکده ساحلی چی چست محل برگزاری جشنواره شده است.

به گزارش مجله خبری ایتوک، در این جشنواره، ظرفیت‌های تولید، فرآوری و صنایع تبدیلی انگور در ارومیه در معرض دید عموم بازدید کنندگان  قرار گرفته است.

نحوه تهیه دوشاب، مراحل زراعت و باغبانی در روستاهای آذربایجان غربی، نحوه زندگی عشایری، تهیه آش و نان سنتی و غرفه‌های مراکز ارائه خدمات گردشگری و مسافرتی و برگزاری جنگ‌های شادی با حضور هنرمندان معروف استانی و کشوری از جمله بخش های این جشنواره به شمار می‌روند.

نوشته های مشابه

یکی از مهمترین جلوه‌های امروز جشنواره که تا پاسی از شب نیز ادامه خواهد داشت، حضور پرشور مردم در دهکده ساحلی چی چست است به طوری که ترافیک بسیار سنگینی در ورودی این دهکده ایجاد شده بود.

از بخش های قابل توجه این جشنواره پخت رب و دوشاب است که بازدید کنندگان می‌توانند این محصول را بدون واسطه از تولید کنندگان خریداری کنند.

برپایی ایستگاه دوچرخه سورای یکی دیگر از برنامه های ویژه جشنواره انگور می باشد که ۱۵ دستگاه به ایستگاه اختصاص یافته است تا علاقمندان به دوچرخه سورای بصورت رایگان استفاده کنند.

این جشنواره تا دوشنبه دوم  مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ میزبان شهروندان ارومیه‌ای و گردشگران بازدیدکننده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی