اجتماعی

رئیس شورای شهر ارومیه: فراهم کردن رفاه و راحتی شهروندان مهمترین هدف مدیریت شهری

رئیس شورای شهر ارومیه گفت: فراهم کردن رفاه و راحتی شهروندان مهمترین هدف مدیریت شهری است.

به گزارش مجله خبری ایتوک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد خلیل‌پور، رئیس شورای شهر ارومیه، در مراسم افتتاح جشنواره انگور که در محل دهکده ساحلی چی‌چست برگزار شد، اظهار داشت: ما در مدیریت شهری تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته‌ایم تا پروژه‌های سازندگی را در سطح شهر اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: هدف اصلی ما رفاه و راحتی شهروندان است، اما با وجود تلاش‌های بسیار، هنوز احساس می‌کنیم که خدمات بیشتری برای مردم عزیزمان لازم است چرا که شهروندان ما لایق بهترین خدمات هستند.

رئیس شورای شهر ارومیه ضمن تشکر ویژه از شهردار ارومیه و مجموعه شهرداری، همچنین روسای سازمان‌ها و مدیران مناطق، بر اهمیت حمایت عمومی تأکید کرد و گفت: ما به همراهی و حمایت مردم نیازمندیم و انتظار داریم که فرهنگ شهر ارومیه ما را در مسیر پیشرفت و توسعه یاری کند، ما بدون هیچ توقع و منتی وارد این عرصه شده‌ایم و تلاش داریم که نام شهرمان را در میان سایر شهرهای برجسته کشور مطرح کنیم.

خلیل‌پور افزود: نمی‌توانیم نقش و تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری را نادیده بگیریم تمامی پرسنل با تمام وجود برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تلاش می‌کنند.

وی با اظهار اینکه جشنواره انگور سال هاست که باجرا می شود؛ به اهمیت برگزاری جشنواره انگور اشاره کرد که به منظور ایجاد فضایی شاد و مفرح برای شهروندان و با هدف احیای سنت‌های قدیمی برای جوانان برگزار می شود.

خلیل‌پور بر نقش چنین رویدادهایی در جذب گردشگر و ارتقای فرهنگ بومی تأکید کرد و از برنامه‌های آتی شورا برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر خبر داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی