فرهنگی

میزبانی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از شهروندان در جشنواره انگور

سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی در هفتمین جشنواره انگور فعالیت دارد.

گزارش مجله خبری ایتوک، این سازمان برنامه‌های مختلفی را در راستای اهداف سازمانی و در جهت افزایش شور و نشاط شهروندان در جشنواره انگور که از سوی شهرداری ارومیه از ۲۷ شهریور ماه تا ۲ مهر ماه در دهکده ساحلی چی چست برگزار می شود، اجرا می‌کند.

بر این اساس معاونتها و فرهنگسراهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با برنامه ریزی‌های صورت گرفته همچنین برپایی غرفه، جشنواره‌هایی همچون بادبادک‌ها و جشنواره ویژه سالمندان و بازنشستگان را با حضور شهروندان برگزار می‌کند.

برگزاری مسابقه‌های ویژه کودکان، ارائه آموزش‌های ترافیکی، اجرای تئاتر صحنه‌ای گروه‌های هنری, نقاشی چهره کوکان، توزیع تراکت و پرچم جمهوری اسلامی ایران از اهم برنامه‌های سازمان در این جشنواره محسوب می شود.

شایان ذکر است در کنار غرفه سازمان، یک محل ویژه کودکان با عنوان نازبالالار در نظر گرفته شده که هر روز، برنامه‌های نمایشی و مسابقات کودکانه در راستای افزایش اطلاعات در زمینه حقوق شهروندی با حضور هنرمندان برنامه کودک تلویزیونی سلام اوشاقلار برگزار می‌کند.

نوشته های مشابه

در کنار اجرای برنامه‌های مختلف، عملکرد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه بصورت اینفوگرافی، کلیپ و تیزرهای ویژه جهت افزایش اطلاع شهروندان به نمایش گذاشته می‌شود.

جشنواره بادبادک‌ها پنج شنبه ۲۹ شهریور ماه با آموزش ساخت بادبادک ویژه کودکان در راستای افزایش شور و نشاط اجتماعی شروع و با پرواز بادبادک‌ها ادامه خواهد داشت و همچنین جشنواره ویژه سالمندان و بازنشستگان نیز در راستای تکریم شهروندان ارشد، پدر و مادر بزرگها برگزار می‌شود.

این سازمان در راستای ارائه خدمات به شهروندان والیبال‌دوست، اقدام به ثبت‌نام و برگزاری مسابقات والیبال غول‌آسا در جشنواره کرده است.

علاوه بر برنامه‌های ذکر شده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با ایجاد ایستگاه ویژه سلامت و هماهنگی با دستگاه‌های عضو شورای سالمندان، خدمات ویژه سلامت را برای بازنشستگان ارائه می‌دهد.

شهروندان می‌توانند با حضور در غرفه سازمان فرهنگی، اجتمایی و ورزشی شهرداری ارومیه علاوه بر بهره‌مندی از برنامه‌های در نظر گرفته شده با خدمات و برنامه‌های فرهنگسراهای این سازمان در مناطق ۵گانه برنامه‌ها آشنا شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی