اجتماعی

توزیع ۱۰ هزار بسته یلدایی بین نیازمندان ارومیه

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: ۱۰ هزار بسته یلدایی و معیشتی در بین خانواده‌های کم‌برخوردار و نیازمندان ارومیه توزیع می‌شود.

صفر باباپور در گفتگو با خبرنگار مجله خبری تحلیلی ایتوک، با بیان اینکه به مناسبت شب یلدا؛ بسته معیشتی تحت عنوان «یلدای مهدوی» بین نیازمندان در ارومیه توزیع می‌شود، اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی حاوی تنقلات یلدایی، آجیل، میوه و شکلات خواهد بود.

وی افزود: در این راستا، 10 هزار بسته یلدایی و معیشتی به ارزش بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تهیه شده است که در بین خانواده‌های کم‌برخوردار و نیازمندان ارومیه توزیع می‌شود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه هدف از این اقدام را ایجاد شبی بانشاط برای خانواده‌های کم‌برخوردار و تقسیم شادی‌ها عنوان کرد و از خیران خواست تا کمک‌های خود را در این مسیر به گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی اهدا کنند.

باباپور با اشاره به دردسترس‌بودن بانک اطلاعاتی نیازمندان ارومیه در پایگاه‌های مقاومت بسیج، اظهار کرد: تلاش شده است با همکاری دستگاه‌های حمایتی (کمیته امداد و بهزیستی) این بانک اطلاعاتی به‌روزرسانی شود تا بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

گفتنی است؛ در آستانه شب یلدا و به‌مانند سنوات گذشته حسب دستور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقرر گردید فرماندهان سپاه‌های استانی ۱/۵ میلیون بسته معیشتی یلدایی ویژه خانواده‌های نیازمند را آماده و به خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور اهدا کنند.

این اقدام با مشارکت خیرین در ادامه کمک‌های معیشتی و مؤمنانه سال‌های اخیر و به‌منظور کمک به خانواده‌های محروم و نیازمند صورت پذیرفته و از طریق پایگاه‌های بسیج در سراسر کشور تحویل خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی