اجتماعیفرهنگی

کنگره ۱۲ هزار شهید اقدامی فرهنگی و فاخر در آذربایجان‌غربی

برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید در آذربایجان‌غربی

به گزارش مجله خبری تحلیلی ایتوک، محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌غربی، در تشریح اهداف و سیاست‌های کلی کنگره ۱۲ هزار شهید استان که در سالن سردار سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر با برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید یک کار فرهنگی فاخر در استان کلید خواهد خورد.

وی ادامه داد: آنچه که امروز در کارهای فرهنگی شاهد شروع آن هستیم باید به همه شهرستان‌های استان تسری داده شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه، استان در دو کنگره حضور داشت، گفت: کنگره پیش‌مرگان که در سال ۹۴ برگزار شد سه استان آذربایجان‌غربی، کرمانشاه و کردستان شرکت داشتند در استان سنندج برگزار شد.

رجبی اجلاسیه فرهنگ و آموزش را دومین برنامه در راستای برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان نام برد و تصریح کرد: این اجلاسیه نیز سال ۹۶ با حضور مسئولان مختلف و نیز خانواده شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در ارومیه برگزار شد.

وی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان را گامی مؤثر در معرفی راه و سیره شهدا دانست و گفت: از تمامی اعضا و رؤسای کمیته‌های ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان انتظار می‌رود تمامی تلاش خود را در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره عظیم به کار گیرند.

نوشته های مشابه

رجبی بیان کرد: کنگره ۱۲ هزار شهید در سال ۶ماهه نخست سال ۱۴۰۴ در استان برگزار می‌شود و در مدت باقی‌مانده باید به مطالبات رهبری توجه داشته باشیم مطالبات دقیق و ریزی و متناسب با نیاز جامعه است را بکار گیریم.

وی تصریح کرد: باتوجه‌به توقعات مقام معظم رهبری، ظرفیت‌های موجود استان و اقدامات و تجربیات گذاشته باید تلاش کنیم بهترین و اثرگذارترین کار فرهنگی و فاخری را در استان داشته باشیم.

گفتنی است که؛ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی رئیس شورای سیاست‌گذاری و استاندار هم رئیس ستاد و فرمانده سپاه دبیرکل کنگره معرفی شدند که احکام آنان از تهران ابلاغ و ارسال خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی