رفاه و خدمات اجتماعی

برخورد با رانندگان هنجارشکن در آذربایجان‌غربی تشدید می‌شود

تخلفات رانندگان

حجت مشتاق در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «ایتوک» از اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در استان خبر داد و اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه برخورد با رانندگان متخلف، حادثه‌ساز و هنجارشکن جزو مهم‌ترین مطالبات مردم از پلیس راهنمایی‌ورانندگی است، در همین راستا برخورد با رانندگان خطرآفرین و هنجارشکن در استان تشدید می‌شود.

وی اظهار کرد: انجام حرکات نمایشی، حرکات مارپیچ، لایه‌کشی، دور دورکردن، سرعت غیرمجاز، انجام حرکات مخاطره‌آمیز، حادثه‌ساز و نامتعارف و تولید صدای ناهنجار و ایجاد آلودگی صوتی از جمله مصادیق تخلف و هنجارشکنی است.

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: همکارانم در پلیس راهور با استفاده از کلیه امکانات، طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف را بدون اغماض اجرا خواهند کرد.

مشتاق تأکید کرد: خودروهای دارای تخلف شوتی اگزوز غیرمجاز، حرکات نمایش و تخلفات حادثه‌ساز، آلودگی صوتی فاقد پلاک و پلاک مخدوش به مدت 10 روز روانه پارکینگ و در صورت داشتن سابقه تخلف به مدت یک ماه توقیف و به علت اخلال در نظم عمومی تشکیل پرونده و به مرجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی افزود: ترخیص خودروهای دارای اگزوز غیرمجاز، آلودگی صوتی و تغییر وضعیت بعد از برگشت به حالت اولیه و اتمام مهلت توقیف ترخیص خواهند شد.

رئیس پلیس راهور انتظامی استان خاطرنشان کرد: برخورد با تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک از مطالبات شهروندان استان است و هر راننده‌ای که به هر نحوی بحث پوشش پلاک را انجام می‌دهد، زمینه‌ساز هرگونه تخلف و جرمی را فراهم می‌کند.

انتهای خبر/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی