اجتماعی

تردد روان در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

تردد روان در محورهای مواصلاتی

ایرج دست‌نشان در گفتگو با خبرنگار مجله خبری تحلیلی ایتوک، با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان اظهار داشت: در حال حاضر جوی آرام و ترددی روان حاکم بر محورهای مواصلاتی استان آذربایجان‌غربی است.

وی ادامه داد: شرایط جوی به‌طورکلی آرام و مطلوب است که باعث آسانی تردد و ارائه خدمات به شهروندان می‌شود.

دست‌نشان عنوان کرد: عملیات راهداری زمستانی در محورهای اصلی با استفاده از ۱۰ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی و با مشارکت ۲۰ نفر از تیم راهداران انجام می‌شود و این تیم با استفاده از حدود ۴۰ تن شن و بیش از ۳۰ تن نمک، عملیات راهداری را اجرا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: عملیات برف‌روبی در حدود ۷۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان انجام می‌شود که این اقدام به تسهیل تردد در این مسیرها و جلوگیری از مشکلات احتمالی کمک می‌کند.

دست‌نشان در خصوص مدت‌زمان بارش در استان تصریح کرد: مدت‌زمان بارش برف به طور میانگین در سراسر استان نزدیک به ۲۰ ساعت و مدت‌زمان بارش باران نیز میانگین ۱۰ ساعت است.

وی خاطرنشان کرد: تیم راهداری و ماشین‌آلات در حال انجام‌وظیفه‌های خود در جهت تسهیل تردد مردم استان هستند. امیدواریم که با استمرار این شرایط مساعد، تردد در محورهای مواصلاتی به طور نرم و بدون مشکل ادامه پیدا کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی