فرهنگی

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه؛ برگزاری مسابقه نقاشی با محوریت پسماند

سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: همزمان با برگزاری جشنواره انگور، مسابقه نقاشی با محوریت پسماند اجرا می شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار مجله خبری ایتوک، اظهار کرد: این مسابقه برای آشنایی شهروندان با اهمیت داشتن شهری پاک و لزوم تفکیک زباله اجرا می‌شود.

هادی بصاری با اظهار اینکه کودکان همواره بخش مهمی از جامعه برای آموزش مقوله‌های مدیریت پسماند هستند که سازمان به این مهم در تمام برنامه‌ها توجه ویژه دارد؛ گفت: برگزاری این سری از مسابقات در نهادینه‌ کردن موضوع مراقبت از محیط ‌زیست و آموزش نحوه تفکیک پسماند شهری که آموزش آنها در سنین کودکی نقش موثری در توجه شهروندان به نظافت شهر و اهمیت چرخه بازیافت دارد؛ داشته باشد.

او ادامه داد: برای داشتن شهری پاک نقش شهروندان غیرقابل اغماض است از این رو همراهی شهروندان در مقوله‌های مدیریت پسماند همواره مورد توجه می باشد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف مذکور مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان طرح شده است که از نخستین روز آغاز جشنواره انگور در غرفه پسماند اجرا می شود.

نوشته های مشابه

بصاری افزود: از نخستین روز جشنواره کودکان و نوجوانان علاقمند با حضور در غرفه سازمان مدیریت پسماند با طراحی نقاشی خود در مسابقه شرکت می کنند.

 

او با بیان اینکه کودکان و نوجوانان از برگزاری مسابقه نقاشی استقبال خوبی کرده اند؛ گفت: از نخستین روز جشنواره تا به امروز بیش از یکصد اثر نقاشی توسط علاقه‌مندان طراحی شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی