اجتماعیانتخابات

آذربایجان‌غربی چهارراه فرهنگی کشور است

رییس دانشگاه عدالت گفت:آذربایجان غربی قله جهاد و نقطه اجتهاد بوده و بر خلاف تبلیغات جریانات انحرافی ، چهارراه و رنگین کمان فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار ایتوک،حجت الاسلام محمدحسین بیاتی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به جایگاه مهم انتخابات و مشارکت حداکثری گفت: مشارکت حداکثری  در انتخابات تضمین کننده همه جانبه است.

بیاتی افزود: مشکلاتی در جامعه وجود دارد که ریشه بسیاری از آن ها فشار و تحریم ها است.

وی با تاکید بر اینکه پیام و صدور انقلاب در حال حاضر به کل جهان سرایت کرده، افزود : یکی از برکات غزه این بود که گسترده ترین تظاهرات ضدصهیونیستی در کشورهای اروپایی بر علیه آنها اتفاق افتاد که نشأت گرفته از صدور انقلاب است.

رییس دانشگاه عدالت بیان کرد : یکی از مصادیق عمومی و همگانی و دفاع از آرمان های غزه مشارکت حداکثری در انتخابات است که به رغم همه شیطنت ها مردم همیشه پای صندوق ها حضور داشتند.

حجت الاسلام بیاتی با بیان اینکه، مشارکت در خبرگان یک ضرورت‌ است گفت: شرکت در انتخابات نیز یک ضرورت برای مردم است و نقطه کلیدی انتخابات در ایران نقش مردم در آن است.

وی تصریح کرد:مجلس خبرگان رهبری نقطه پیوند اسلامیت و جمهوریت است و خبرگان رهبری وظیفه صیانتی و حراستی نسبت به جایگاه ولایت فقیه را بر عهده دارد.

بیاتی،با بیان اینکه،آذربایجان غربی قله جهاد و نقطه اجتهاد بوده و بر خلاف تبلیغات جریانات انحرافی ، چهارراه و رنگین کمان فرهنگی است گفت: شعار وحدت در این استان به مقام عمل تبدیل شده و همزیستی مسالمت آمیز به معنای واقعی نمود دارد.

حجت الاسلام بیاتی ادامه داد:اهل سنت و تشییع در این استان در نهایت صفا و صمیمیت در کنار هم زندگی کرده و از آرمان های انقلاب و اسلام دفاع می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی