سیاسی

احمد دستمالچیان : نتانیاهو می رود

این روزها بحث اصلی این است که آیا رژیم کودک کش صهیونیستی می تواند غزه را تصرف کند یا نه و حماس را شکست می دهد یا نه، قطعا شکست جبران ناپذیری را در همه ابعاد متحمل شده است.

رژیم صهیونیستی در سال 2006 در بعد نظامی شکست جبران ناپذیری خورد و در 7 اکتبر 2023 شکست سخت تری را در بعد امنیتی پذیرفت و اکنون این سوال مطرح است که چگونه می توان با این دو ستون شکست و فلج شد. با این وضعیت روی زمین افتاده؟ آیا می خواهد سرپا بماند؟

این شکست تمام هیبت، اسطوره سازی و تصویرسازی را که در طول سالیان متمادی مبنی بر فرشته صلح بودن رژیم انجام شده بود، از بین برد.

رژیم صهیونیستی در یک جنگ کاملا نامتقارن و نابرابر بیش از 160 تانک مرکاوا 4 خود را که یکی از مجهزترین تانک های جهان به شمار می رود در یک جنگ کاملا نابرابر پارتیزانی از دست داده است و این علاوه بر یک جنگ بزرگ است. تعداد خودروها و سایر تجهیزات نظامی شامل نفربرهای زرهی است که تعداد آنها بسیار بیشتر از آنچه اعلام شده است.

امروزه بیش از 80 افسر عالی رتبه اطلاعاتی، امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی که از بهترین و با تجربه ترین افسران جهان به شمار می روند در اسارت نیروهای مقاومت هستند و بیش از 300 نظامی دیگر نیز همچنین در اختیار حماس است.

همچنین حجم زیادی از اسناد و مدارک اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هم اکنون در دست نیروهای مقاومت فلسطینی است و علاوه بر این، مقاومت در همان روز اول از زمان آغاز به کار، حجم زیادی از انواع سلاح ها را به تصرف خود درآورده است. پادگان های ارتش رژیم صهیونیستی واقع در گوفل را ساقط کرد.

همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که تا کنون چه ضربه سنگینی بر تولید و تجارت و اقتصاد نظام وارد شده است و پس از آن نیز خواهیم دید که چه رکود بزرگی در اقتصاد این رژیم رخ خواهد داد.

مهمتر از همه اینها این است که نظام لیبرال دموکراسی غربی و ارزش های نادرست آن در پی عملیات 7 اکتبر به چالش جدی کشیده شده است و اکنون افکار عمومی نگران استانداردهای دوگانه غرب در زمینه حقوق بشر، نسل کشی است. آزادی بیان، عقیده و احترام به مقررات بین المللی به وجود آمده است.

کودک کشی، زن کشی و حمله به بیمارستان ها مسائلی نیستند که در عصر رسانه های جمعی بتوان از آن چشم پوشی کرد و می توان از این جنایات چشم پوشی کرد و به مردم و وجدان های بیدار و آسیب دیده بشریت گفت که شاهد آن نباشند.

اگر مردم کشورهای غربی روندهای اوکراین و غزه را کنار هم بگذارند و مقایسه ای تطبیقی انجام دهند، به دروغ های فریبکارانه و عمدی رهبران نظام منحط خود پی خواهند برد. به همین دلیل است که می گوییم مکتب لیبرال دموکراسی دروغین غربی هرگز در معرض تهدید و چالش جدی قرار نگرفته است و اینها همه پیامدهای وحشتناک و سنگین طوفان الاقصی در روابط بین الملل و ارزش های لیبرال دموکراسی حاکم است. آی تی.

نتانیاهو قرار است با آتش بس یا بدون آتش بس و در دقیقه 90 این ماراتن نفس گیر به میدان برود زیرا اگر نرود این فشار سنگین و موج سهمگینی که در اقصی نقاط جهان به وجود آمده تبدیل به طوفانی از خشم خواهد شد. سران کشورها تکبر چالش برانگیز خواهد بود.

پس از برکناری نتانیاهو از عرصه سیاسی، خواهیم دید که چگونه او را به محاکمه می کشانند و این آغاز طوفانی دیگر در درگیری های داخلی در بین رهبران صهیونیستی خواهد بود، زیرا سیاستمداران صهیونیستی که قادر به برکناری خواهند بود کم خواهد بود. زباله های چنین باری وزن داشته باشند

در پایان باید تاکید کرد که این جریان مانند سیلی خواهد بود که طوفان الاقصی بر گوش عالم کفر و استکبار خواهد زد و در این مقوله نباید تردید کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی