سفر و گردشگری

معرفی خیابان عطایی ارومیه

خیابان‌ها نه تنها وظیفه اتصال مکان‌ ها را برعهده دارند، بلکه به عنوان نماینده های فرهنگی و هویتی شهر نیز عمل می‌ کنند. خیابان ‌ها می ‌توانند تأثیر زیادی بر روی تجربه شهروندان و بازدید کنندگان داشته باشند، بنابراین اهمیت معرفی و بررسی خیابان‌ های  در کشورها و شهرها بی‌تردید قابل توجه است. در این بخش به معرفی یکی از خیابان های ارومیه ، خیابان‌ عطایی ارومیه می پردازیم و تلاش می‌کنیم ویژگی ‌های آن‌ها را توصیف کنیم، همچنین خیابان آهندوست ارومیه با مراکز تجاری و اداری مهم می باشد برای اطلاع بیشتر با مجله خبری ایتوک همراه باشید.

خیابان عطایی ارومیه

خیابان عطایی یکی از خیابان‌ های مهم و معروف در شهر ارومیه است. از طریق این خیابان می‌توان به اماکن و مقاصد مختلف دسترسی پیدا کرد. خیابان عطایی در شهر ارومیه از دسترسی آسان به محله ‌های امام (عطایی)، همافر، امام (بازار ارومیه) و عسگرخان (سید جواد) ارومیه بهره می‌برد. خیابان عطایی به عنوان یکی از خیابان ‌های مهم و حیاتی شهر ارومیه، نقش مهمی در تسهیل ترافیک و ارتباطات شهری ایفا می‌ کند و محل زندگی، تجارت و فعالیت‌های مختلف جمعیت شهر را تحت تأثیر قرار می ‌دهد.

این خیابان دارای پیاده ‌رو هایی نیز می‌باشد که برای عبور و مرور افراد در طول خیابان ایجاد شده است. پیاده‌ رو های خیابان عطایی ارومیه فضایی امن و مناسب برای پیاده ‌روی و تفریح افراد فراهم می ‌کند. علاوه بر آن، معابر خیابان عطایی ارومیه شامل جاده‌ها، خیابان‌ها و کوچه های متعددی است که به این خیابان متصل می‌شوند و به عنوان مسیرهای ارتباطی مهم در شهر عمل می‌کنند.

دسترسی ها

این خیابان یکی از محور های ترافیکی در ارومیه است و ارتباطات مهمی را با سایر خیابان ‌ها و مناطق شهری برقرار می‌ کند. خیابان عطایی از طریق اتصالاتی با معابر مهمی مانند امام، شهید مدنی 2، بعثت، بلوار مدنی دو، حافظ دو، بعثت 4 و همچنین عطایی 2 متصل می‌شود. این اتصالات جهت تسهیل دسترسی و ارتباط بین این مناطق با خیابان عطایی ایجاد شده‌اند.

اماکن مهم

خیابان عطایی همچنین دارای امکانات و خدمات متنوعی است. در طول این خیابان می‌ توان به فروشگاه‌ ها، رستوران‌ ها، بانک‌ ها، مراکز خرید و سایر موسسات تجاری دسترسی داشت. همچنین، در اطراف خیابان عطایی می ‌توان به ساختمان‌های مسکونی، مراکز آموزشی و فرهنگی و سایر امکانات شهری دسترسی یافت.

در طول این خیابان مکان‌ های مهمی مانند شهرداری ارومیه منطقه 3 و  ناحیه 4 سازمان پسماند قرار دارند. این مکان ‌ها نقش مهمی در ارائه خدمات به جمعیت شهر و نیز در حوزه‌ های بهداشتی، امور اجتماعی، بیمه، مالیات و تجارت دارند. این اماکن معمولاً برای خدمت رسانی به شهروندان و بازدیدکنندگان فعالیت می‌ کنند.

اخبار مربوط به خیابان عطایی ارومیه

یک شهروند در نزاع خیابان عطایی ارومیه به وسیلهٔ چاقو به قتل رسید!

به نظر می‌رسد علت این جنایت، اختلافاتی قبلی بین قاتل و قربانی  بوده است و قاتل برای انتقام گیری از قربانی حمله کرده است. او با استفاده از چاقو قربانی را ضربه زده و وی را به زمین انداخته است.

دستگیری قاتل نزاع خیابان عطایی ارومیه در کمتر از دو ساعت!

سردار مسعود خرم‌نیا در یک گفت وگو اعلام کرد که پس از دریافت تماس‌های فوریت پلیسی ۱۱۰ از مردم ارومیه، مبنی بر وقوع چاقوزنی بین دو نفر و قتل یکی از آنها، پلیس به سرعت به محل وقوع جرم رسید. وی توضیح داد که با بررسی موضوع و گفتگو با شاهدان محل، مشخص شد که این نزاع بین دو نفر اتفاق افتاده و قاتل با استفاده از چاقو به مقتول آسیب وارد کرده است و مقتول فوراً به بیمارستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد که به علت شدت جراحات، مقتول در بیمارستان جان خود را از دست داده بود. سردار خرم‌نیا با اشاره به آغاز اقدامات کارآگاهان و کارکنان پلیس آگاهی آذربایجان غربی، اظهار کرد که مأموران انتظامی در کمتر از ۲ ساعت موفق به دستگیری قاتل شدند. وی افزود که متهم پس از دستگیری به مقام قضایی تحویل داده شده است.

الزام ساماندهی هرچه سریعتر سد معبر خیابان عطایی ارومیه!

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر اورمیه در جلسه هفتگی اظهار کرد که سد معبر خیابان عطایی به یک مشکل اساسی برای شهر تبدیل شده است و باید به سرعت ساماندهی شود. مرتضی منافی افزود که سدمعبر دستفروشان خیابان عطایی ارومیه باعث نابهسامانی خیابان شده و در حال حاضر برای این شهر یک معضل است و باید در اسرع وقت ساماندهی شود. او تاکید کرد که وانت‌های حمل بار سطح شهر باید به مکان‌های مناسب هدایت شوند. منافی ادامه داد که برای ساماندهی و ارائه راهکار برای معضل سد معبر، باید با همکاری و هماهنگی شهرداری، اتاق اصناف و مراکز مرتبط اقداماتی انجام شود و بازرسی‌های مستمر صورت بگیرد.

عطایی

ایستگاه های نزدیک

ایستگاه اتوبوس مدنی 2، ایستگاه اتوبوس عسگر خان، ایستگاه اتوبوس مرکز- عطایی، ایستگاه اتوبوس دروازه شاپور، ایستگاه خیام شمالی، ایستگاه اتوبوس کسری، ایستگاه بنی هاشمی، ایستگاه اسلام آباد، ایستگاه پنجراه، ایستگاه اتوبوس خیابان امام و ایستگاه اتوبوس شهدا

داروخانه ‌های خیابان عطایی ارومیه

داروخانه دکتر حیدری و داروخانه دکتر خدمتی

پزشکان خیابان عطایی ارومیه

دکتر مهدی عطایی خیابان عطایی ارومیه

مراکز خرید خیابان عطایی ارومیه

پاساژ مرتاض ، پاساژ  فخر عطایی و پاساژ سالاری که یکی از بهترین مرکز خرید خیابان عطایی ارومیه می باشد.

فست فود های خیابان عطایی ارومیه

پیتزا ساندویچ بارمان و فست فود شقایق

رستوران های خیابان عطایی ارومیه

رستوران پرند، کافه رستوران گیشا و تهیه غذای ته چین

کافی شاپ های خیابان عطایی ارومیه

کافه تاج

سوپرمارکت های خیابان عطایی ارومیه

سوپر مارکت دی

فروشگاه های زنجیره ای خیابان عطایی ارومیه

فروشگاه زنجیره ای جانبو و فروشگاه زنجیره ای شیرین عسل

بانک های خیابان عطایی ارومیه

بانک سپه، تجارت و بانک ملی شعبه خیابان عطایی ارومیه

پرسش های متداول

  1. آدرس دقیق خیابان عطایی ارومیه کجاست؟

خیابان عطایی در شهر ارومیه در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این خیابان یکی از معابر مهم و پرتردد شهر می‌باشد. آدرس دقیق خیابان عطایی در ارومیه را می‌توان به صورت زیر ارائه داد:

ایران، آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان عطایی

 

  1. قیمت آپارتمان در خیابان عطایی ارومیه چند است؟

برای اطلاع از قیمت دقیق آپارتمان در خیابان عطایی میتوانید با املاکی های واقع در این شهر تماس بگیرید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی