بیمارستان های ارومیه

لیست پزشکان کودکان بیمارستان مطهری ارومیه

یکی از مجهزترین و قدیمی‌ترین کلینیک و بیمارستان‌ های ارومیه شهر بیمارستان مطهری است. دلایل مختلفی پیش خواهد آمد تا مردم شهر به لیست پزشکان کودکان بیمارستان مطهری ارومیه نیاز داشته باشند. در ادامه این مطلب ضمن صحبت در خصوص تاریخچه و امکانات مختلف این مرکز یک فهرست مشخص و لیست پزشکان کودکان بیمارستان مطهری ارومیه را به شما ارائه خواهیم داد. با ایتوک همراه باشید.

بیمارستان 523 ارتش ارومیه یکی دیگر از بیمارستان های شهر با بهترین تجهیزات و متخصصان می باشد، برای اطلاع بیشتر کلیک نمایید.

تاریخچه

قبل از معرفی پزشکان کودکان بیمارستان مطهری ارومیه لازم است به اندکی در خصوص گذشته آن اشاره کنیم. در حدود سال 1307 هجری شمسی نخستین بیمارستان شهرستان ارومیه با نام شیر و خورشید با حدودا 25 تخت ساخت و افتتاح شد. از همان ابتدای امر پزشکان و کادر با تجربه و دلسوزی در این بیمارستان شروع به کار کرد. با ایتوک همراه شوید تا در ادامه بهترین دکتر فوق تخصص داخلی کودکان در ارومیه را بشناسیم.

درباره بیمارستان مطهری

مرکز آموزشی و درمانی مطهری هم اکنون دارای 400 تخت برای رسیدگی به مشکلات درمانی مردم ارومیه است. این مرکز با مساحتی به متراژ 15815 متر مربع و زیربنایی بالغ بر 1340 متر مربع تحت عنوان بخش اطفال در حال کار است.

طبق ارزشیابی که در تاریخ 29 بهمن 1401 انجام گرفته و نیز با توجه به امکانات و پارامترهای موجود در بیمارستان و کلینیک متخصص اطفال مطهری، گفته می‌شود درجه کیفیت این مرکز یک تشخیص داده شده است.

بیمارستان مطهری دارای دو درب برای ورود و خروج می‌باشد. محل فرود هلیکوپتر امداد ندارد اما از محیط با مساحت مکافی برخوردار است.

بیمارستان مطهری دارای بخش‌های مختلفی چون؛ داروخانه، انکولوژی اطفال، نوزادان، اطفال1(نورولوژی)، عفونی1و2، ایزوله اطفال، PICU1وPICU2 ، هماتولوژی اطفال، NICU ، نفرولوژی اطفال، گوارش اطفال، جراحی اطفال و… است.

آدرس و شماره تلفن بیمارستان مطهری

ادرس

نشانی بیمارستان مطهری ارومیه به صورت دقیق؛ آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان کاشانی ثبت شده است. بر روی نقشه بیمارستان مطهری ارومیه در این موقعیت جغرافیایی واقع شده است.

شماره تماس

و اما شماره تماس  بیمارستان مطهری ارومیه؛ 32237080  با کد شهر 044 است.

نقشه بیمارستان مطهری ارومیه

لیست پزشکان کودکان مطهری

دکتر علی آقایار ماکوئی

دکتر علی آقایار ماکوئی فوق تخصص نوزادان و اطفال در حوزه رشد و نمو کودکان، مراقبت‌های لازم از تولد تا تکمیل رشد نوزاد در ماه‌های اول، تغذیه  شیرخواران پرخطر NID CAP و… فعالیت دارد. لازم به ذکر است دکتر آقایار که  نامش در ابتدای لیست پزشکان کودکان بیمارستان مطهری ارومیه ثبت شده است مدرک پزشکی خود را از بیمارستان علوم پزشکی شهید بهشتی کسب کرده است.

دکتر آقایار در روزهای شنبه و دوشنبه در این مرکز حضور دارد و صرفا کودکان زیر یک سال را ویزیت می‌کند.

لیست پزشکان کودکان بیمارستان مطهری ارومیه

دکتر مریم ابراهیمی حیدرلو

دکتر مریم ابراهیمی فوق تخصص گوارش کودکان می‌باشد که در زمینه تغذیه کودک و گوارش و کبد فعالیت دارد. دومین پزشک از لیست پزشکان کودکان بیمارستان مطهری ارومیه از دانشگاه علوم پزشکی تهران بزرگ کسب مدرک کرده است.

دکتر ابراهیمی صبح روزهای چهارشنبه در بیمارستان حضور دارند.

دکتر اکرم احساسات وطن

دکتر اکرم احساسات وطن فوق تخصص غدد کودکان است که در حوزه بیماریهای خود ایمنی همچون دیابت، چاقی ، رشد و کوتاهی قد، بلوغ کودکان، بیماری‌های متابولیکی و ژنتیکی در کودکان فعالیت دارد. دکتر ابراهیمی تحصیل کرده دانشگاه علوم پزشکی تهران بزرگ است.

دکتر احساسات در روزهای یک شنبه و سه شنبه در بیمارستان حضور دارند.

دکتر نازنین امین‌فرزانه

خانم دکتر نازنین امین فرزانه که از دانشگاه علوم پزشکی شیراز مدرک طبابت خود را دریافت کرده است فوق تخصص در گوارش کودکان می‌باشد و در زمینه کبد و بیماری‌های گوارشی کودکان فعالیت دارد.

دکتر امین فرزانه در روزهای دوشنبه و سه شنبه در این مرکز حضور دارند.

دکتر بابک حیدرپور

دکتر بابک حیدر پور فوق تخصص نوزادان می‌باشد که مدرک و اجازه پزشکی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تبریز کسب کرده است. دکتر حیدرپور در زمینه بیماری‌های نوزادان و کودکان و NICU در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان فعالیت دارد.

برای اطلاع از روزهای حضور دکتر حیدرپور لازم است تا با بخش مربوطه تماس حاصل گردد.

دکتر رحمان خسروی

دکتر رحمان خسروی فوق تخصص در جراحی کودکان است که تحصیل کرده در دانشگاه علوم پزشکی تهران بزرگ می‌باشد. دکتر خسروی در زمینه جراحی‌های نوزادان و کودکان( ناهنجاری‌های مری و دستگاه گوارش، دستگاه تنفسی و دستگاه مجاری ادرار و ناحیه تناسلی همچون انواع فتق، بیضه‌های نزول کرده، ایرادات الت تناسلی، تنگی مجرای ختنه و… ) آپاندیس، تومورها، کیسه صفرا، یبوست و …. فعالیت دارد.

آقای دکتر خسروی صبح روزهای پنج شنبه و بعد از ظهر روزهای شنبه، یک شنبه، دوشنبه سه شنبه و چهارشنبه در این بیمارستان حضور دارد.

دکتر کامران دهقان

دکتر کامران دهقان فوق تخصص کودکان و نوزادان در حوزه بیماری‌های کودکان و NICU و نیز بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان فعالیت داشته و مدرک خود را از دانشگاه شهید بهشتی تهران کسب کرده است.

آقای دکتر دهقان روزهای سه شنبه در بیمارستان حضور داشته و فقط کودکان زیر یک سال را ویزیت می‌کند

دکتر محمد رادور

دکتر محمد رادور فوق تخصص قلب و عروق کودکان است که مدرک پزشکی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شیراز کسب کرده است. این پزشک با تجربه در زمینه بیماری‌های قلبی و عروقی کودکان فعالیت می‌کند.

دکتر رادور روزهای شنبه و دوشنبه در بیمارستان حضور دارند.

بیمارستان شمس ارومیه از بهترین بیمارستان های ارومیه

ایتوک

شما می‌توانید در مجله خبری ایتوک آخرین اخبار مهم روز را مطالعه کرده و از احوال شهر و کشور خود باخبر شوید. شما همچنین می‌توانید اطلاعات مهم و ضروری همچون لیست پزشکان کودکان بیمارستان مطهری ارومیه را در این مجله مشاهده کرده و در خصوص کادر پزشکی مشغول در آن اطلاعات کسب کنید.

سخن پایانی

در لیست پزشکان کودکان بیمارستان مطهری ارومیه نام تعداد بی‌شماری دکتر متبحر وجود دارد که در این مطلب تنها توانستیم به تعداد کمی از آنها  اشاره کنیم. اورژانس درمانگاه کودکان ارومیه به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان عزیز می‌باشد. نوبت دهی بیمارستان مطهری به صورت اینترنتی می‌باشد و عزیزان لازم است تا با وارد شدن به سامانه نوبت‌دهی نسبت به کسب نوبت اقدام نمایند.

سوالات پرتکرار

۱. آدرس پزشکان کودکان بیمارستان مطهری ارومیه چیست؟

 آدرس بیمارستان مطهری؛آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان کاشانی ثبت شده است.

 

۲. شماره تماس پزشکان کودکان بیمارستان مطهری ارومیه چند است؟

 شماره تماس  بیمارستان مطهری ارومیه؛ 32237080 044 است.

 

۳. نوبت دهی لیست پزشکان کودکان بیمارستان مطهری ارومیه به صورت حضوری است؟

خیر نوبت دهی بیمارستان مطهری به صورت آنلاین و از طریق سامانه انجام می‌شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی