اقامتگاه آذربایجان غربی

معرفی ارزانترین مسافرخانه ارومیه

شهر ارومیه به دلیل اینکه از ظرفیت خوبی برای گردشگری و مسافرپذیری برخوردار است. از هتل‌های متعدد در رده‌های ۵ ستاره، ۴ ستاره، ۳ ستاره برخوردار است و برای آن دسته از مسافرانی که قصد ندارند برای اقامت در هتل‌های ارومیه هزینه‌ی زیادی پرداخت کنند هم مسافرخانه‌های متعددی در سطح شهر وجود دارند که هم به لحاظ قیمت و هم به لحاظ امکانات با هم تفاوت دارند. اگر شما هم به دنبال اطلاعات و فهرستی درباره ارزانترین مسافرخانه ارومیه هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

در کل مسافرخانه نوعی اقامتگاه اجاره‌ای است که امکاناتی در حد رفع نیاز و نه لزوما به صورت لوکس در آنها برای استفاده مسافران وجود دارد. معمولا اتاق‌های مسافرخانه‌ها شامل یک یا دو تخت هستند و امکاناتی مثل حمام و دستشو‌ئی و آشپزخانه در بیرون اتاق قرار دارند و به صورت اشتراکی استفاده می‌شوند. در سطح شهر ارومیه نیز مسافرخانه‌هایی نیز مجهز به سوئیت با امکانات مناسب اقامت حدود سه یا چهار نفر برای اجاره سوئیت موجود است.

سعی داریم در این نوشتار برای آن دسته از افرادی که قصد سفر به شهر ارومیه با کمترین هزینه‌ی ممکن را دارند و به دنبال ليست مسافرخانه هاي شهر و ارزانترین مسافرخانه ارومیه هستند، تعدادی از مسافرخانه‌های ارزان شهر ارومیه را معرفی کنیم تا شما بتوانید بهترین مهمانسرا در ارومیه را برای اقامت خود انتخاب کنید.

هتل های ارومیه با امکانات رفاهی عالی و قیمت مناسب. برای اطلاع بیشتر بخوانید.

مهمانپذیر صفا

این مهمان‌پذیر که ظاهرا یکی از قدیمی‌ترین مهمانپذیر‌های شهر است در خیابان امام در محله بازارباش ارومیه است. این مسافرخانه را ی‌توان در فهرست ارزانترین مسافرخانه ارومیه دید، آدرس ارزانترین مسافرخانه ارومیه در نزدیکی بیمارستان عارفیان، داروخانه دکتر ارژنگ‌نیا و همچنین بازاربار ارومیه قرار دارد.

ایستگاه اتوبوس نیز برای دسترسی به این مهمانپذیر در خیابان امام وجود دارد.

و با تلفن ارزانترین مسافرخانه ارومیه به شماره‌ی ۰۴۴۳۲۲۳۹۳۳۹می‌توان برای اطلاعات بیشتر تماس گرفت.

ارزانترین مسافرخانه ارومیه

 

مهمانسرای ایران

مهمانسرای ایران را نیز می‌توان در فهرست ارزانترین مسافرخانه ارومیه قرار دارد. این مهمانسرا اروميه نیز در خیابان امام این شهر قرار دارد، به بیمارستان عارفیان و بیمارستان امام خمینی نزدیک است و در صورت اقامت در این مهمانسرا، بازدید از کلیسای حضرت مریم را امکان‌پذیر است.

تلفن 04432222510، شماره ارزانترین مسافرخانه ارومیه است.

مجتمع فرهنگی رفاهی کمیته امداد

این مجتمع فرهنگی در محله‌ی گلبار، آزادراه تبریز-ارومیه، خیابان قلی‌پور واقع شده است. به دانشگاه فرهنگیان پردیس شهر رجایی ارومیه و مرکز آموزش عقیدتی سیاسی شهید امینی، اداره گذرنامه نیز نزدیک است. با شماره 04432774034 می‌توان جهت هماهنگی و اطلاعات بیشتر با مجتمع فرهنگی تماس گرفت.

ارزانترین مسافرخانه در شهر ارومیه ؛ مهمان سرای امید

سرای امید در ضلع شمال میدان استقلال شهر ارومیه و در محله ایثار دو شهر ارومیه قرار دارد از شرق به بلوار ایثار و از غرب به بلوار شهرک اندیشه می‌پیوندد. مهمانسرای امید در خیابان فداییان اسلام شهر ارومیه قرار دارد. این مکان از نظر موقعیت جغرافیایی به بیمارستان امید، پارک تخم مرغی و پمپ گاز اسکان نزدیک است. همچنین در نزدیکی غذاخوری آذربایجان و رستوران آذربایجان و کلانتری ۱۹ ایثار قرار گرفته است.

ایستگاه اتوبوس خاقانی دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

مهمانپذیر برق

مهمانپذیر برق در خیابان ارک در محله بازار باش ارومیه واقع شده است. این مهمانپذیر از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بیمارستان عارفیان، بانک ملی و داروخانه هلال احمر ارومیه قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مهمانپذیر، ایستگاه اتوبوس واقع در خیابان امام است.

این مهمانپذیر برای اتاق‌ها امکانات زیر شامل می‌شود: یخچال، گاز، آشپزخانه، مبلمان، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، اتاق خواب با سه عدد تخت یک نفره. این مهمانسرا را می‌توان با توجه به امکاناتی که دارد بهترین مسافرخانه ارومیه دانست.

برای کسب اطلاعات بیشتر ی‌توان با شماره‌ی  04431104410 جهت هماهنگی با مهمانپذیر برق تماس گرفت.

شاید بخواهید درباره هتل ماه کیمیا ارومیه بیشتر بدانید.!

مسافرخانه اسلامبول

این مسافرخانه به عنوان مهمانپذیر و پانسیون در محله شورشورا ارومیه و خیابان شهید منتظری واقع شده است. این مسافرخانه در فهرست ارزانترین مسافرخانه ارومیه قرار دارد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار ارومیه راسته زرگرها و همچنین هتل ماه کیمیا، مسجد جامع اهل سنت ارومیه، راسته بازار تاریخی نظمی افشار و بازار قدیمی دوشابچی خانا قرار گرفته است.

ارزانترین مسافرخانه ارومیه

مهمانپذیر بهارستان

این مهمانپذیر در لیست ارزانترین مسافرخانه ارومیه در قالب مهمانپذیر و پانسیون در محله امام (عطایی) ارومیه و خیابان امام واقع شده است. این مسافرخانه یکی از دو مهمانپذیر و پانسیون در محله امام (عطایی) ارومیه است که به لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند مرکز معاینه گواهینامه رانندگی  و بازار ارومیه راسته زرگرها است. علاوه بر اینها، این مهمانپذیر به مسجد جامع ارومیه و بازار رضا نیز نزدیک است.

اجاره واحد آپارتمان و سوئیت نیز در شهر ارومیه به صورت آپارتمان دو خوابه و تک‌خوابه امکان‌پذیر است و می‌توان برای اقامت چنین واحدهایی را نیز اجاره کرد.

برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره ۰۴۴۳۳۴۴۵۰۲ تماس حاصل کرد.

برای اقامت در شهر مهاباد، مقاله هتل تارا مهاباد می‌تواند اطلاعات خوبی برای شما در بر داشته باشد

ارزانترین مسافرخانه ارومیه ؛ مهمانسرا اطلس

در فهرست ارزانترین مسافرخانه ارومیه مهمانسرا اطلس در این شهر اقامتگاهی با قیمتی مناسب و دسترسی عالی برای استراحت و تفریح مسافران این شهر است. این مهمانسرا اتاق‌هایی به صورت دو سه و چهار نفره با سرویس بهداشتی اختصاصی یا اشتراکی دارد. اگرچه  مهمانسرا پارکینگ ندارد ولی امکان پارک خودرو در نزدیکی ساختمان هست.

 

سوالات متداول

1. مهمان‌پذیر برق ارومیه در کدام خیابان قرار دارد ؟

مهمانپذیر برق در خیابان ارک در محله بازار باش و خیایان امام ارومیه واقع شده است.

2.مسافرخانه اسلامبول در کدام محله شهر ارومیه واقع است ؟

این مسافرخانه به عنوان مهمانپذیر و پانسیون در محله شورشورا ارومیه و خیابان شهید منتظری واقع شده است.

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی