ورزشی

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون والیبال : باید سرمربی زودتر انتخاب می‌شد

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون والیبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: این انتخاب مدت زیادی طول کشیده است و فکر می کنم زودتر می شد به جمع بندی رسید تا وظیفه سرمربی روشن شود. مدت هاست که فدراسیون والیبال ایران برای تعیین سرمربی تیم ملی تلاش می کند. در این مدت گزینه های مختلفی معرفی شده و فدراسیون با آنها رایزنی کرده است اما هنوز تکلیف مشخص نشده و مشخص نیست چه زمانی در این زمینه تصمیم گیری می شود.

محمود افشاردوست، سخنگوی کمیته فنی فدراسیون والیبال درباره رایزنی با گزینه های تیم ملی گفت: در جلسه کمیته فنی وقتی آقای مرادی توضیح دادند که دو گزینه انصراف داده اند، اعضای کمیته به این اجماع رسیدند که زمانی را به آقای مرادی بدهند تا با گزینه‌های جدید صحبت کند. آقای مرادی نتیجه مذاکرات خود را ارائه کند و در نهایت تصمیم بگیرد. وی در ادامه افزود: هنوز اسامی گزینه های جدید به دست اعضای کمیته فنی نرسیده و طبق گزارش آقای مرادی قرار است در جلسه کمیته فنی تصمیم گیری شود. البته شنیده ام که با چند گزینه خارجی صحبت می کنند اما نمی دانم این مذاکرات به کجا رسیده است.

افشاردوست درباره احتمال برگزاری اردوی برزیل و لزوم تعیین تکلیف این تیم گفت: لیگ والیبال اواخر فروردین ماه به پایان می رسد و اولین بازی ما در لیگ ملت ها سوم خرداد است. تیم باید یک هفته قبل از آن به برزیل برود. اگر مربی خارجی اول اردیبهشت بیاید می تواند دو هفته در ایران تیم را تمرین کند و بعد به برزیل برود چون هفته اول در برزیل بازی داریم. اگر وقت داشته باشیم و اردو و تمرین باشد، بد نیست. سرمربی باید زمان داشته باشد تا برای مسابقات برنامه ریزی کند و آماده شود چون واقعا زمان کم است. البته همه تیم های دنیا این شرایط را دارند چون لیگ آنها اردیبهشت به پایان می رسد و لیگ ملت ها از اول خرداد آغاز می شود.

وی ادامه داد: انتخاب سرمربی زمان زیادی گرفته است. فکر می کنم میشد که زودتر به جمع بندی رسید و تکلیف سرمربی مشخص میشد، اما جلسات برگزار شد، برخی مربیان تمایل داشتند و برخی هم نبودند، بالاخره اینها همه مذاکره است. اگر در چند روز آینده فدراسیون سرمربی تعیین کند، بد نیست برنامه ریزی را انجام دهیم. در صورت تایید اردوی برزیل، سرمربی باید بازی های دوستانه ترتیب بدهد و برنامه خود را مشخص کند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی