سیاسی

تحویل پرونده داوطلبین انتخابات مجلس خبرگان به اذربایحان غربی رسید

تهران – ایتوک- سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تحویل پرونده مدارک ثبت نام نامزدهای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ناحیه تهران ساعت 14 به نماینده شورای نگهبان خبر داد.

«محسن اسلامی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار دولت ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: با پایان ثبت نام ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در ساعت 18.00. روز شنبه 29 آبان ماه تمامی مراحل برای تمامی داوطلبان تکمیل و شناسه رهگیری صادر و تشکیل خواهد شد. پرونده تشکیل شده و هم اکنون منتظر دریافت بقیه مدارک ثبت نام خبرگان رهبری از مراکز استانداری های استان هستیم.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در ادامه گفت: بر این اساس با هماهنگی شورای نگهبان و وزارت کشور، پرونده های باقی مانده از مدارک ثبت نام داوطلبان خبرگان رهبری در طول هفته به شورای نگهبان تحویل می شود. .

به گزارش ایتوک، در ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری 510 نفر ثبت نام کردند.

اسلامی درباره آغاز روند رسیدگی به اعتراض آن دسته از کاندیداهایی که تایید صلاحیت و احراز صلاحیت نشده اند، گفت: این روند از ساعت 8 صبح روز 21 آبان ماه آغاز شده و تا روز چهارشنبه 24 آبان از ساعت 8 تا 6 فرصت دارند. pm برای اعتراض ثبت نام در سامانه وزارت کشور اما نکته اینجاست که داوطلبان اعتراض خود را در سامانه شورای نگهبان که در پنجره وزارت کشور لینک شده است ثبت می کنند و هیأت نظارت استان با هماهنگی مرکز ثبت اعتراض و رسیدگی را بر عهده دارد. هیئت نظارت.

وی همچنین گفت: آمار ثبت نام اعتراضات پس از پایان دوره چهار روزه اعلام می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی