انتخاباتسیاسیمجلس

استاندار تهران : حتی یک رای هم جابه‌جا نخواهد شد

استاندار تهران گفت: امنیت و سلامت انتخابات کاندیداهای انتخابات مجلس را با جان و دل تضمین می‌کنیم و قول می‌دهیم که یک رای موافق یا مخالف هیچکس تغییر نکند و امنیت مجلس را تامین کنیم. انتخابات تا درگذشت تک تک همکاران عزیز، اما انتظار ما این است که حتی در 3 روز مانده به انتخابات، شرکت و رقابت در انتخابات مورد توجه نامزدها قرار گیرد.

با اخبار سیاسی ایتوک در آستانه‌ی انتخابات مجلس همراه باشید.

علیرضا فخاری صبح روز سه شنبه 8 اسفند 1402 در اولین جلسه کاندیداهای حوزه انتخابیه تهران که در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، تاکید کرد: نامزدها برای اثبات نحوه برنامه ریزی به میدان آمدند. هدف گذاری کنید و خدمت کنید تا ایرانی آباد داشته باشید تا ایران را در موقعیت رفیع خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه آنچه بر عهده همکاران ما بود امروز به درستی انجام شد و امیدواریم در مسائل آتی خللی ایجاد نشود و شاهد فضای صلح و رقابت و مشارکت حداکثری و امنیت و سلامت باشیم. در روزهایی که درگیر انتخابات بودیم، ضمن انجام وظایف خود در حوزه امنیت و سلامت انتخابات، به حوزه مشارکت در انتخابات نیز توجه داشتیم و با اقشار مختلف مردم در این زمینه جلساتی برگزار کردیم. در این جلسات یکی از انتظاراتی که نسل جوان پرورش یافته از نمایندگان مجلس، آشنایی با نظام فکری، بررسی آینده نمایندگان برای تحقق اهداف بسیار مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

استاندار تهران بیان کرد: سوال اصلی گروه های مختلفی که با آنها دیدار کردیم این بود که چرا باید رای دهیم؟ پاسخ به این سؤالات در اندیشه، تدبیر و اراده نامزدهای انتخابات نهفته است. نامزدهای انتخابات باید توضیح دهند که مردم باید برای داشتن یک ایران قدرتمند رای دهند و از دیکتاتوری و شرایط تحمیل شده توسط دیکتاتوری دوری کنند. تفسیر امروز افکار عمومی از پذیرش احزاب، جناح ها و گروه های سیاسی در مجلس چیست و چه آسیب هایی در دوره گذشته و کنونی مجلس برای جبران مشارکت مردم از طریق آسیب شناسی وارد شده است؟ همچنین یکی از مواردی است که نامزدهای انتخاباتی باید به آن فکر کنند.

فخاری ادامه داد: آنچه امروز افکار عمومی از نمایندگان مجلس انتظار دارد متقاعد ساختن آنها به برنامه ها، اهداف، جهت گیری ها، وعده های عملی، صداقت و رفتار شایسته در سطح جمهوری اسلامی است. امروز همه ما در یک کشتی هستیم و باید بتوانیم با وجود اختلاف نظرها و سلیقه ها، در مسیر پرتلاطم دریای طوفانی، این قایق را به مقصد برسانیم. امروز محیط ما مملو از حوادث غیرقابل کنترل است و انتخابات بعدی آمریکا بر منطقه، تصمیمات و حتی جهت گیری های ما تأثیر خواهد گذاشت و انتخابات اروپا نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. امروز دنیا به واسطه روابط نزدیکی که ملت ها با یکدیگر پیدا کرده اند بر یکدیگر تأثیر می گذارند و در این ارتباط مستقیم کنش ها و واکنش ها، انتظار فعالیت ویژه ای را داریم که اهداف جمهوری اسلامی را پیش می برد. اینها انتظاراتی است که با بلوغ سیاسی مردم، انتظارات جدیدی را نسبت به مجلس دوازدهم ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: قسم می خورم آنچه تا کنون مردم می خواستند محقق شد و نه چیزی بیشتر زیرا صدای انقلاب ما بر اساس خواست مردم است و اگر خواست و اراده مردم نبود «با هدایت امام و رهبری، امروز کشور به این وضعیت می رسید. هیچ سمتی وجود نداشت.» وی تاکید کرد: ما به عنوان خدمتگزار به همراه همکارانش در استانداری تهران دو کار انجام می دهیم و دو کار را نامزدهای انتخابات باید انجام دهند و امنیت و سلامت انتخابات را با جان و دل تضمین می کنیم  و قول می دهیم که یک رای موافق یا مخالف هیچ کس تغییر نخواهد کرد و امنیت انتخابات را تا جان باختن تک تک ما تضمین می کنیم. در 3 روز مانده به انتخابات، نامزدها باید شرکت و رقابت در انتخابات را در نظر بگیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی