سفر و گردشگری

معرفی تالار ارومیه،‌ بهترین تالار ارومیه را از کجا بشناسیم؟

تالارهای پذیرایی، امکان و فضاهایی برای برگزاری رویدادها و مراسم‌ مختلف از جمله عروسی‌ها، مجالس تولد، نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارها هستند. این تالارها معمولاً فضاهای بزرگ، مناسب و سقف‌های بلندی دارند که به طور خاص برای برگزاری اینگونه رویدادها طراحی شده‌اند.

در شهر ارومیه نیز چندین تالار برای پذیرایی و برگزاری مراسم‌های مختلف وجود دارند و با امکانات مختلف به پذیرایی از میهمانان می‌پردازند. برای آشنایی و معرفی تالارهای ارومیه و معرفی بهترین تالار ارومیه و یک انتخاب مناسب بر حسب امکانات و شرایط تا پایان این نوشتار از ایتوک با ما همراه باشید.

معمولا در این فضاها صندلی‌ها، میزها، استیج و تجهیزات صوتی و نوری حرفه‌ای به کار گرفته می‌شود که برگزاری رویدادها را برای میهمانان لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

بسیاری از تالارهای پذیرایی دارای خدماتی همچون غذا و نوشیدنی، پارکینگ، سرویس بهداشتی و سرویس‌دهی مهمانان نیز هستند. تالارهای پذیرایی اغلب به صورت اجاره‌ای در اختیار میزبانان قرار می‌گیرند و به آنها امکان می‌دهند تا رویدادهای خود را برای یک بازه‌ی زمانی مشخص در یک مکان مناسب و حرفه‌ای برگزار کنند.

تالارهای پذیرایی عموماً با توجه به ظرفیت و نیازهای مختلف، در اندازه‌ها و ابعاد و با طراحی‌های متفاوتی ساخته می‌شوند. از تالارهای بزرگ و شیک با ظرفیت بالا برای مراسم‌های بزرگ مانند عروسی‌ها یا کنفرانس‌ها، تا تالارهای کوچکتر و صمیمی‌تر برای جشن‌ها و مراسم خصوصی. برخی از تالارها همچنین امکانات و خدمات اضافی مانند تجهیزات فناوری اطلاعاتی و اینترنت بی‌سیم را نیز ارائه می‌دهند.

تالارهای پذیرایی با امکاناتی که در اختیار دارند، به میزبانان فرصت می‌دهند تا رویدادهای خود را به راحتی و با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای برگزار کنند. علاوه بر اینها، این تالارها معمولاً تیم‌های حرفه‌ای را برای مدیریت و اجرای رویدادها به خدمت می‌گیرند تا بتوانند به نیازها و تمام جزئیات مراسم پاسخ دهند و تجربه‌ی بهتری را برای میهمانان فراهم کنند.

اگر به این مقاله علاقمند هستید، مقاله گردشگری ارومیه را بخوانید.

معرفی تالارهای ارومیه

معرفی تالارهای ارومیه

اگر ساکن شهر ارومیه هستید حتما پیش آمده که برای برگزاری رویداد یا جشنی که در پیش داشته‌اید به دنبال بهترین تالار ارومیه باشید.

اگر علاقمند هستید، مقاله اوریاد مال ارومیه که یکی دیگر از مرکز های خرید ارومیه است را بخوانید.

تالار جواهر ارومیه

این تالار ارومیه جاده سنتو نیز شهرت دارد. یکی از تالار های عروسی ارومیه در محله بهنق این شهر است و در خیابان کنارگذر امامت واقع شده است. این رستوران می‌توان یکی از بیست و یک رستوران در محله بهنق ارومیه به شمار آورد.

اگر علاقمند هستید، مقاله تورک مال که یکی دیگر از مرکز های خرید ارومیه است را بخوانید.

تالار پذیرایی کاروان ارومیه

این تالار در جاده سرو در شمال شهر ارومیه قرار دارد. تالار کاروان با فضایی گشترده امکان پذیرایی از میهمانان در مجلس را با ظرفیت ۲۰۰۰ نفر فراهم کرده است.  پرسنل مجرب این تالار با افتخار، پذیرایی از میهمانان را به بهترین نحو فراهم می‌کنند.

تالار پذیرایی دریا ارومیه

این تالار که ظرفیت حدود ۱۲۰۰ نفر دارد و در مقیاس سالن‌های بزرگ به شمار می‌آید، در کیلومتر ۴ جاده سرو واقع شده است. پارکینگ مجموعه برای ۶۰۰ خودرو گنجایش دارد و محلی برای بازی کودکان و همچنین بخشی برای کافی‌شاپ در آن لحاظ شده است.

تلار پذیرایی مهرگان ارومیه

تالار پذیرایی نوری

یکی از بهترین تالارهای پذیرایی ارومیه است که در سال ۱۳۸۹ با ظرفیت پذیرایی از ۵۰ تا ۲۵۰۰ نفر، در کیلومتر ۶ جاده سرو تاسیس گردیده است.

تالار پذیرایی متین

تالار پذیرایی متین ارومیه با دو سالن مجزا با ظرفیت‌های ۶۰۰ و ۷۰۰ در کیلومتر ۵ به ارائه‌ی خدمت و پذیرایی از میهمانان می‌پردازد. این تالار با پرسنل مجرب خود ظرفیت پذیرایی از ۱۰۰ تا ۷۰۰ نفر را دارد.

تالار پذیرایی دهکده

از جمله بهترین تالارهای پذیرایی ارومیه است که با ظرفیت در حد ۵۰۰ نفر در سال ۱۳۹۰در جاده امامزاده واقع شده است.

تالار هوریان

از جمله بزرگترین تالارهای ارومیه است با دو سالن مجزا در ظرفیت‌های ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ نفر میزبانی مجالس بزرگ را می‌پذیرد. این تالار در کیاومتر ۲ جاده بالانج واقع شده است.

تالار پذیرایی هتل ساحل

این تالار ارومیه دو سالن مجزا با ظرفیت‌های ۵۰۰ نفر ارائه می‌کند. این تالار که در بلوار والفجر ارومیه قرار دارد، در سال ۱۳۹۴ بازسازی گردیده و با تغییر دکوراسیون و ایحاد فضایی مدرن افتخار پذیرایی از میهمانان را از آن خود کرده است.

تالار پذیرایی بارمان

این مکان نیز در ارومیه دو سالن با ظرفیت‌های ۳۰۰ نفر و ۸۰۰ نفر می‌باشد. این تالار در سال ۱۳۹۳ تاسیس گردیده و بازسازی و طراحی شده است. این تالار در میدان آزادی، ابتدای جاده سرو سلماس قرار دارد.

پارکینگ بزرگ مجموعه تا ۱۰۰ خودرو گنجایش دارد، سالن به آسانسور و نیز LCD مجهز است و این تالار از جمله تالارهایی است که به سالن عقد در ارومیه مجهز است و اتاق عقد آن تا حدود ۴۰ نفر ظرفیت پذیرایی دارد.

تالار پذیرایی مهرگان

مهرگان نیز یکی از تالارهای ارومیه است که با ظرفیت ۱۰۰ تا ۶۰۰ نفر در بلوار دانشگاه در ابتدای جاده سرو مجالس و رویدادها را میزبان می‌کند. میهمانان می‌توان از ظرفیت پارکینگ تالار تا ۲۰۰ خودرو گنجایش دارد استفاده کنند. همچنین سالن به LCD  هم مجهز است.

تالار پذیرایی ملت

این تالار پذیرایی در شهر ارومیه با دو سالن مجزا به ظرفیت‌های ۳۵۰ و ۶۰۰ نفر می‌باشد. تالار ملت ارومیه در تقاطع مدرس، ابتدای بلوار استاد شهریار است. این تالار که به نسبت دیگر تالارها ظرفیت کمتری دارد متاسفانه پارکینگ در اختیار میهمانان نمی‌گذارد.

تالار پذیرایی پیوند ارومیه

تالار پذیرایی پیوند

در لیست معرفی تالارهای ارومیه می‌توان به نام پیوند نیز اشاره کرد که از جمله تالارهای پذیرایی ارومیه است که در کمربندی خاتم النبیاء ارومیه، روبه روی منابع طبیعی واقع است و با ظرفیت ۲۰۰ تا ۵۰۰ نفر از میهمانان پذیرایی می‌کند. وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا مردم منطقه قطور بتوانند از مزایای مرز استفاده کنند.

تالار پذیرایی امپراطور

این تالار با سالن مجزا از حدود ۵۰ تا ۱۳۰۰ نفر را پذیرایی می‌کند. در سال ۱۳۹۰ در جاده سلماس، کیلومتر ۶ جاده ارومیه تاسیس شده است. پارکینگ این مجموعه تا ۳۰۰ خودرو ظرفیت پذیرش دارد.

تالار پذیرایی نجفی

تالار پذیرایی نجفی ارومیه یکی از تالار بزرگ شهر ارومیه است که با ظرفیتی در حدود ۱۲۰۰ می‌توان برای پذیرایی رویدادها از سالن آن بهره برد. پارکینگ این تالار برای ۱۰۰ خودرو ظرفیت دارد و در کیلومتر ۴ جاده‌ی بالانج واقع شده است.

سوالات متداول

  • بهترین تالار کدام است ؟

در شهر ارومیه تالارهای پذیرایی بسیاری از میهمانان پذیرایی می‌کنند . در این میان تالار جواهر، تالار کاروان و تالار دهکده ارومیه را می‌توان در فهرست بهترین‌ها نام برد.

 

  • قیمت تالار ارومیه در چه رنج قیمت است ؟

قطعا قیمت تالار بسته به تعداد میهمانان و نوع خوراک و غذای سفارش داده شده و بسته به مکان قرارگیری تالار متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر باید با روابط عمومی تالار مورد نظر در تماس باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی