انتخاباتسیاسیمجلس

انتخابات ارتقای قدرت و امنیت ملی تضمین می‌کند

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای انتخابات را ضامن ارتقای اقتدار و امنیت ملی، افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت ظرفیت‌ها و فرصت‌های حل مشکلات و بهبود وضعیت و مسیر پیشرفت کشور و باطل کردن نقشه‌های شوم دانست.

با اخبار سیاسی ایتوک هماه و همگام باشید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با دعوت از اقشار مختلف ملت برای شرکت در انتخابات ۲۰ اسفندماه شورای اسلامی و شورای خبرگان رهبری اعلام کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است. از جمله میدان های باشکوه تجلی حضور مردم در صحنه تعیین سرنوشت ملت و کشور است. اسلامی با نگاه به آینده و پیشرفت کشور و ساختن ایرانی مقتدر و تجلی پایبندی ایرانیان به اهداف و آرمان های والای و تمدنی انقلاب و نظام اسلامی و برگزاری 40 انتخابات در 45 سال گذشته نشان از مردمی بودن نظام و اعتماد و اعتقاد مردم به سرمایه هاست.

این بیانیه می افزاید: مشارکت حداکثری و در عین حال ایستادن مؤمنانه و آگاهانه پای صندوق های رأی، یکی از ارکان و اولویت های اساسی برگزاری انتخابات در نظام مردم سالار دینی ایران اسلامی است که همواره تولید قدرت را در پی داشته است. اقتدار و اعتبار برای کشور به ویژه در لحظات حساس است؛ به گونه ای که حضور پرشور مردم به عنوان یکی از ارکان مهم نظام اسلامی، موجب ناامیدی دشمن و شکست پروژه های آن شده است.

این بیانیه یازدهم اسفندماه را فرصتی ارزشمند برای ثبت یک پیروزی درخشان دیگر در کارنامه پرافتخار ملت ایران و تجلی پیروزی شعور و آگاهی آنان بر عملیات روانی و جنگ رسانه ای جبهه تبلیغاتی سلطه و صهیونیسم توصیف می کند. برای تزریق ناامیدی و جلوگیری از شرکت مردم در انتخابات آینده. اظهار داشت: حضور مسئولانه در پای صندوق های رای و استفاده از حق رای قانونی، موثر و تعیین کننده، رفع مشکلات و هموارسازی مسیر اصلاح، بهبود و تقویت وضعیت موجود، تسریع در پیشرفت کشور تلقی می شود و بدون شک همه مردم این دیار خیل عظیمی که به قول شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی را حرم می دانند و پاسداری از این حرم و این سرزمین پاک و سرافراز را وظیفه خود می دانند و کسانی که با نگاه بلند وطن پرستی شادی دشمن این آب و خاک را تحمل کنید.

کسانی که دلسوزانه به دنبال حل مشکلات و رفع موانع هستند، یا حتی کسانی که از نارسایی ها یا کم کاری شکایت دارند. برای دفاع از این حرم و شکست دشمنان این کشور عزیز و رفع مشکلات و موانع راهی بهتر از حضور در انتخابات نخواهند یافت.

این بیانیه این سوال را مطرح می کند که اگر انتخابات در ایران بی اهمیت، بی اثر، سطحی و نمایشی باشد. دلیل این همه موانع و تلاش دشمن برای تخریب اذهان و تشکیک و دلسردی مردم چیست؟ وی خاطرنشان کرد: اهمیت انتخابات به دلیل این درک اساسی و عمیق است که در نظام جمهوری اسلامی، مردم و حضور آنها در صحنه مهمترین اهرم های قدرت کشور و نظام سیاسی و تاریخی محسوب می شوند.

تاریخ ایران عزیز از همان ابتدای پیروزی انقلاب و استقرار نظام گواهی می دهد که حتی در اوج بی ثباتی و تلاش گروهک های ضد انقلاب برای تجزیه کشور و سپس وقوع جنگ تحمیلی 8 ساله، تا به امروز حضور مردم در صحنه های سیاسی به ویژه در عرصه های انتخابات پیام های معناداری داشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی