استخرهای ارومیه

استخر جام جم ارومیه

مژده برای دوستانی که  به پارک آبی یا سرزمين موج هاي آبي اروميه علاقه دارند، می‌خواهیم درباره یکی از استخرهای آرام و خانوادگی شهر ارومیه به نام جام جم صحبت کنیم که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.

استخر جام جم ارومیه در منطقه‌ای مرکزی و دسترسی آسان در شهر قرار گرفته و با ظرفیت پذیرش 50 نفر، فضایی آرام و دور از شلوغی برای تفریح و ورزش دوستان و خانواده‌ها فراهم می‌کند.

مهم‌تر از همه، وجود امکاناتی نظیر سرزمین موجهاي آبي همچون؛ آب گرم و سونا با خاصیت درمانی در این مجموعه است که آن را برای سلامتی و رفع خستگی بدن ایده‌آل می‌سازد.

در ادامه بیشتر در مورد مشخصات و امکانات رفاهی استخر جام جم برایتان توضیح می‌دهم تا با این مکان آرامش‌بخش و دوست‌داشتنی بیشتر آشنا شوید.

نوشته های مشابه

اگر می‌خواهید ساعت استخر جام جم ارومیه برای خان‌ها و آقایان را بدانید با ایتوک همراه شوید. همچنین اگر می‌توانید مقاله استخرهای ارومیه را هم مطالعه کنید.

معرفی استخر جام جم ارومیه

استخر جام جم ارومیه یکی از استخرهای نسبتاً آرام و با ظرفیت پایین در شهر ارومیه به شمار می‌رود که تعداد محدودی از افراد می‌توانند همزمان از آن استفاده کنند. که این امر در بسیاری از موارد خیلی خوب است.

این مجموعه تفریحی و ورزشی حداکثر قادر به پذیرش 50 نفر بازدیدکننده در یک زمان است و در موقعیت جغرافیایی مناسبی در شهر ارومیه واقع شده است. دقیقاً در خیابان ولی‌عصر، روبروی دادگستری انقلاب ارومیه قرار گرفته است.

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌ها و نکات مثبت این مجموعه، وجود آب گرم و سونا در آن است که خاصیت درمانی و بهداشتی داشته و برای سلامتی بدن بسیار مفید خواهد بود. لذا استفاده از امکانات آب درمانی این استخر را به همه پیشنهاد می‌کنیم. درباره‌ی استخر جانبازان ارومیه نیز بخوانید.

استخر جام جم ارومیه کجاست

استخر جام جم ارومیه در محله ای مرکزی و دسترسی آسان در شهر ارومیه واقع شده است. این مجموعه تفریحی-ورزشی دقیقاً در خیابان ولی‌عصر که یکی از خیابان‌های اصلی و پر رفت‌وآمد ارومیه محسوب می‌شود، قرار گرفته‌ است.

همچنین استخر جام جم در ضلع شمال غربی میدان ولی‌عصر واقع شده‌ و روبروی ساختمان دادگستری انقلاب ارومیه قرار دارد. علاوه بر این، این مجموعه در پشت سالن چمن مصنوعی ولی‌عصر واقع شده که دسترسی به آن را آسان‌تر می‌کند.

بنابراین با داشتن این آدرس و اطلاعات، می‌توان به راحتی محل استخر جام جم ارومیه را پیدا کرد.

تلفن استخر جام جم ارومیه؛ 09141417652

همچنین می‌توانید استخر سرزمین موج های آبی ارومیه را مطالعه کنید.

برنامه استخر جام جم ارومیه

استخر جام جم ارومیه برای استفاده بهتر مشتریان، سانس‌های جداگانه‌ای را برای آقایان و بانوان در نظر گرفته است.

سانس آقایان این استخر همه روزهای هفته از ساعت 17؛30 عصر تا 12 شب برقرار است.

اما سانس بانوان از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر در تمام روزهای هفته فعال می‌باشد.

بنابراین خانم‌ها و آقایان می‌توانند با توجه به ساعات کاری اعلام شده، در زمان‌های مشخصی از استخر جام جم استفاده کنند. این سانس‌بندی، امکان بهره‌مندی هر دو گروه را فراهم می‌آورد.

پیشنهاد می‌کنیم در پیج استخر جام جم ارومیه اینستاگرام را دنبال کنید تا از تخفیفات در مناسبت‌های مختلف و همچنین از تعطیلی‌های ناگهانی آن مطلع شوید.

استخر جام جم ارومیه کجاست

ایتوک

مجله مجازی ایتوک یکی از بهترین منابع برای کسب دانش و آگاهی در زمینه‌های مختلف است.

ایتوک با هدف ارتقای سطح دانش عمومی، ارائه‌ی محتوای آموزشی، خلاقانه و سرگرم‌کننده در حوزه‌های گوناگون از جمله فناوری و کسب‌وکار، راه‌اندازی شده است.

مطالب این مجله به زبانی ساده و قابل‌فهم برای عموم بوده و شما را با مباحث روز دنیای امروز آشنا می‌کند.

ایتوک را دنبال کنید و از طیف گسترده‌ای از دانستنی‌ها و اخبار آن بهره‌مند شوید. مطمئن باشید که این مجله، دیدگاه و دانش شما را گسترش خواهد داد.

سخنی در آخر

در این گفتگو، در مورد استخر جام جم ارومیه به عنوان یکی از استخرهای آرام و مناسب برای خانواده‌ها در شهر ارومیه، بحث و تبادل نظر شد.

وجود امکاناتی همچون آب گرم و سونا با خاصیت درمانی، از ویژگی‌های بارز و مثبت این مکان است که آن را برای سلامت جسمانی مناسب می‌سازد.

علاوه بر این، سانس‌بندی مناسب و جداگانه‌ای برای بانوان و آقایان در نظر گرفته شده تا هر دو گروه بتوانند به راحتی از امکانات آن بهره‌مند شوند.

در مجموع، با توجه به مزایای ذکر شده، استخر جام جم ارومیه نظرات زیادی را به خود جلب کرده است.

سوالات پرتکرار در باب استخر جام جم ارومیه

سوال 1؛ بر روی نقشه استخر جام جم ارومیه، کجای شهر واقع شده است؟

پاسخ؛ استخر جام جم در منطقه مرکزی شهر ارومیه و در خیابان ولی‌عصر که یکی از پرترددترین خیابان‌های این شهر است، قرار گرفته و دسترسی به آن بسیار راحت است. این استخر دقیقاً در روبروی ساختمان دادگستری انقلاب و پشت سالن چمن مصنوعی واقع شده است.

 سوال 2؛ استخر جام جم ارومیه سانس آقایان چه ظرفیتی برای پذیرش مراجعه‌کنندگان دارد؟

پاسخ؛ استخر جام جم ارومیه با توجه به فضای نسبتاً کوچکش، ظرفیت پذیرش حداکثر 50 نفر را در یک زمان دارد که برای خانواده‌ها و گروه‌های کوچک مناسب است.

 سوال 3؛ سانس‌بندی و تایم استخر جام جم ارومیه چگونه در نظر گرفته شده است؟

پاسخ؛ سانس‌های مجزایی برای آقایان و بانوان تعیین شده است. سانس آقایان هر روز از 17؛30 عصر تا 24 شب فعال است. سانس بانوان نیز هر روز از ساعت 9 صبح تا 17 برقرار است.

 سوال 4؛ چه امکانات رفاهی در استخر جام جم ارومیه وجود دارد؟

پاسخ؛ وجود آب گرم و سونا با خاصیت درمانی از مهمترین امکانات رفاهی استخر جام جم محسوب می‌شود که برای سلامتی مراجعه‌کنندگان مفید است. همچنین فضای سرپوشیده و محصور استخر نیز از دیگر امکانات این مجموعه است.

با مجله خبری اختصاصی ارومیه ایتوک بهترین مقالات را دنبال کنید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی