فرهنگیکشتیورزشی

اظهارات جدید رئیس فدارسیون کشتی

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه تیم های نهم و یازدهم جهان را تحویل گرفتیم، گفت: با وجود نایب قهرمانی تیم های آزاد و فرنگی در مسابقات جهانی، طوری با ما برخورد شد که گویی شکست خورده ایم.

به گزارش ایتوک، علیرضا دبیر در مراسم تجلیل از کشتی گیران کشور گفت: از سردار ارجمند سلامی، سردار نامدار آقای کیومرث هاشمی و پیشکسوتان کشتی و بزرگانم که به عشق شما به اینجا آمدند تشکر می کنم. ” تک تک این بزرگان برای ما تلاش کردند تا به جایی که الان هستیم باشیم. ما نیز جنایت وحشیانه صهیونیست ها را محکوم می کنیم و از این اتفاقات بسیار ناراحت هستیم.

وی با اشاره به قهرمانی تیم های ملی کشتی فرنگی در رده های سنی مختلف گفت: ما در هر دو تیم نایب قهرمان جهان بودیم و ایران تنها کشوری بود که در هر دو رشته دوم شد اما طوری با ما برخورد کردند که انگار با ما برخورد کردند. شکست خورده بودیم.” تیم های نهم و یازدهم را پذیرفتیم. امسال در همه رده ها قهرمان شدیم. از این برخوردها می خندیدم. البته می گویم خدا را شکر که توقعات بالا رفته است. یک روز می شدیم نهمین و یازدهمین دنیا، می گفتند جوان می شویم. من به شخصه می گویم که هر دو تیم ما باید قهرمان جهان می شدند. در بازی های آسیایی به جای 5 تا باید 8 طلا می گرفتیم. من جاه طلب هستم و به سرمربیان تیم های ملی فشار می آوردم.

دبیر ادامه داد: آقای کیومرث هاشمی از روزی که آمدند برای کشتی سنگ تمام گذاشتند اما ما هم سعی می کنیم از نظر شغلی و افتخار آفرینی به کشتی گیران خود رسیدگی کنیم. از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ما که مدال آوردند امروز تقدیر می شود و جا دارد از اولین همراهی که حامی کشتی ایران است تشکر کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی