اخبار داغ روز

انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان

انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان به دلیل حمله تروریستی / دو کیف هم زمان منفجر شده اند.

با رسیدن آمبولانس ها در مسیر گلزار شهدا، انفجاری در نزدیکی مسجد صاحب الزمان رخ داد و هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست. جمعیت در اطراف میدان پراکنده شدند. نیروهای امنیتی در حال حرکت به سمت محل انفجار هستند. برخی از افراد حاضر در محل مدعی شدند که انفجار ناشی از کپسول گاز بوده است اما تاکنون هیچ مقامی این خبر را تایید نکرده است. نیروهای امنیتی و پلیس هم اکنون در حال متفرق کردن مردم از محل انفجار هستند. تعداد زیادی آمبولانس برای انتقال مجروحان به بیمارستان در محل انفجار حاضر شدند. به دلیل ازدحام جمعیت در محل انفجار، چند تن از هموطنان مجروح و بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

انفجار

انفجارهای کرمان در فاصله ۱۰ دقیقه رخ داد! سعید شعرباف، شهردار کرمان: دو انفجار به فاصله ۱۰ دقیقه در مزار شهدای گمنام رخ داده است. هنوز معلوم نیست این انفجارها بر اثر ترکیدن کپسول گاز یا انتحاری بوده است.

مسئول روابط عمومی اورژانس کشور:دقایقی پیش تصادفی در زیرگذر گنبد جبلیه رخ داد که در پی آن 10 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.دقایقی پس از این حادثه دومین انفجار در درگاه قلی بیگ رخ داد که بر اثر ازدحام جمعیت 20 نفر مجروح شدند.مجروحان عمدتاً به دلیل ازدحام جمعیت و فرار مردم از سر و صدای بلند بوده است.

این حادثه دست‌کم 172 مصدوم و 81 جان‌ باخته برجا گذاشته است/صداوسیما

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان: تاکنون جمعیت هلال احمر ۵۰ مصدوم را از محل حادثه انتقال داده است.

بر اساس گفته های حاضر در محل، عامل انتحاری دلیل دو انفجار در مبادی ورودی گلزار شهدای کرمان بوده است.

با مجله خبری اختصاصی ارومیه ایتوک بهترین اخبار روز ایران و دنیا رو دنبال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی