موبایل و گجت

اولین گوشی تاشدنی سامسونگ را بخاطر دارید؟ دیگر آپدیت نخواهد شد!

سامسونگ گلکسی فولد در سال 2019 معرفی شد. کره ای‌ها قول داده بودند که تا سه سال آپدیت اندروید و چهار سال آپدیت امنیتی را برای این گوشی تاشو منتشر کنند. در آن زمان، سیاست پشتیبانی سامسونگ بهتر از اکثر سازندگان گوشی‌های اندرویدی بود.

سامسونگ در سال‌های بعد از این هم فراتر رفت و با پنج سال به‌روزرسانی‌های امنیتی، قول خود را تا چهار سال عرضه اندروید افزایش داد.

در حالی که اکثر دستگاه‌های سامسونگ برای به‌روزرسانی امنیتی جدید خود آماده می‌شوند، گلکسی فولد در لیست به‌روزرسانی‌های جدید این شرکت نیست.

اولین گوشی تاشو کره‌ای‌ها آخرین آپدیت خود را مدتی پیش دریافت کرد و فرصتی برای دریافت One UI 5 نداشت. همه این تغییرات نشان دهنده پایان پشتیبانی از Galaxy Fold است.

گلکسی فولد اولین گوشی تاشو سامسونگ بود و بعدها این خانواده به گلکسی زد فولد تغییر نام داد. اگرچه پایان پشتیبانی از این دستگاه تاشو نکته مثبتی نیست، اما یادآور این است که کره‌ای‌ها چهار نسل بعدی دستگاه‌های تاشو را به دست کاربران سراسر جهان رساندند. این تلاش اولیه باعث اپیدمی تلفن‌های تاشو شد و تولیدکنندگان دیگری مانند گوگل و وان پلاس را بر آن داشت تا این نوع گوشی ها را بسازند.

گلکسی فولد در زمان عرضه هزینه بسیار بالایی را به خریداران خود تحمیل کرد، قیمت گوشی گلکسی فولد سامسونگ در زمان عرضه حدود 2000 دلار بود.

اگرچه پایان پشتیبانی از این گوشی هوشمند آن را به طور کامل از میدان به در نمی‌کند، اما نشان می‌دهد که گلکسی فولد در آینده از تهدیدات جدید و حملات مخرب در امان نخواهد بود.

اگر کاربری به فکر تعویض گلکسی فولد بعد از چهار سال است، سامسونگ پیشنهاداتی مانند گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فولد 5 دارد که نسبت به نسخه های اولیه پیشرفت های قابل توجهی را تجربه کرده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی