موبایل و گجت

اخبار موبایل سامسونگ

سامسونگ زوم ۱۰ برابری را از گلکسی S24 اولترا حذف می‌کند

طبق آخرین اخبار موبایل سامسونگ قصد دارد در گلکسی اس ۲۴ اولترا از دو دوربین زوم استفاده کند. یکی از دوربین‌ها دارای رزولوشن ۱۰ مگاپیکسل و بزرگنمایی سه‌برابری است، در حالی که دوربین دیگر با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل و بزرگنمایی پنج‌برابری می‌باشد. حسگر دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ابعادی به اندازه ۱/۲٫۵۲ اینچ دارد و اندازه پیکسل‌های آن ۰٫۷ میکرون است.

قبلاً Ice Universe اعلام کرده بود که حسگر ۱۰ مگاپیکسلی موجود در دوربین زوم سه‌برابری گلکسی S23 اولترا در گلکسی S24 اولترا استفاده نخواهد شد و سامسونگ در مدل جدید خود از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. این ادعا به نظر می‌رسد غلط بوده و سامسونگ تصمیم گرفته است در دوربین زوم پنج‌برابری از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کند.

بعضی از منابع افشاگر اشاره کرده‌اند که قیمت گوشی‌های سامسونگ در نسل جدید افزایش خواهد یافت. با این حال، با توجه به عدم افزایش قیمت گوشی‌های آیفون، ممکن است قیمت گوشی‌های جدید سامسونگ بدون تغییر باقی بماند.

جدیدترین خبرهای حوزه اینترنت را در مطلب اخبار اینترنت ببینید.

سامسونگ برای رقابت با خانواده آیفون ۱۵، گلکسی S24 را زودتر معرفی می‌کند

سامسونگ قبل از معرفی آیفون ۱۵، میدانست که رقبای خود عملکرد خوبی ارائه خواهند داد. آخرین اخبار موبایل و گوشی حاکی از این است که سامسونگ ممکن است رویداد معرفی سری گلکسی S24 را زودتر از سال گذشته برگزار کند. فروش گوشی‌های گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ در مقایسه با مدل‌های قبلی افزایش یافته است. اما برخی ناظران صنعت معتقدند که تقاضا برای گوشی‌های جدید سامسونگ کمتر از انتظارات شرکت خواهد بود. همچنین، به دلیل بالا بودن تقاضا برای آیفون ۱۵، سامسونگ ممکن است سری گلکسی S24 را زودتر از مدت معمول معرفی کند. این تصمیم به منظور جلوگیری از افزایش سهم بازار آیفون ۱۵ است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی