اقامتگاه آذربایجان غربی

دو تا از بهترین اقامتگاه‌های بومگردی در روستای تازه کند ارومیه

روستای تازه کند شهر ارومیه در بخش مرکزی شهر ارومیه و در دهستان ترکمان واقع شده است. جمعیت روستای تازه کند ۳۶۵ نفر است که از ۹۴ خانوار تشکیل شده‌اند. در این روستا اقامتگاه‌های بومگردی دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید و اقامتی خوش در این روستا داشته باشید. در این مقاله مجله خبری ایتوک همراه ما باشید تا دو تا از بهترین اقامتگاه‌های این روستا که اقامتگاه بوم گردی تخت سلیمان و اقامتگاه بوم گردی آتر تکاب است را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی اقامتگاه بوم گردی تخت سلیمان

 

اقامتگاه بوم گردی تخت سلیمان در روستای تازه کند شهر تکاب قرار دارد. این اقامتگاه بوم‌گردی در فاصله 2 کیلومتری از میراث تاریخی تخت سلیمان و 1 کیلومتری از کوه میان تهی واقع شده است. زمینی به مساحت 300 مترمربع و زیربنایی 160 مترمربع برای این اقامتگاه ساخته شده است.

اقامتگاه بومگردی تخت سلیمان با مدیریت عاشقی دارای دو اتاق است که ظرفیت اسکان و پذیرایی از 30 گردشگر را دارد. یکی از اتاق‌ها دارای سرویس تخت‌خواب است و دیگری دارای سرویس کفخواب و تمامی امکانات رفاهی است. این بدان معناست که گردشگران می‌توانند بین دو گزینه اتاق‌های دارای تخت‌خواب یا کفخواب انتخاب کنند، بسته به ترجیحات و نیازهایشان.

برای سفر و اقامت در هر شهری خوب است هتل‌های آن شهر را بشناسید. پس با هتل های ارومیه نیز آشنا شوید.

امکانات بوم گردی تخت سلیمان

از جمله امکانات و خدماتی که در اقامتگاه بومگردی تخت سلیمان در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. پارکینگ غیر مسقف

این امکان برای پارک کردن خودروهای گردشگران در اختیار قرار می‌گیرد.

2. اینترنت نامحدود رایگان

امکان استفاده از اینترنت بی‌محدود و رایگان برای گردشگران فراهم می‌شود.

3. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

سوئیت تخت سلیمان دارای سرویس بهداشتی با امکان استفاده از سرویس بهداشتی ایرانی (فرنگی) است تا نیازهای بهداشتی گردشگران را برطرف کند.

4. حمام مشترک

یک حمام مشترک در اقامتگاه سليمان تكاب برای استفاده گردشگران قرار داده شده است.

5. راهنمای تور گردشگری

اقامتگاه بوم گردی تخت سلیمان می‌تواند به گردشگران راهنمایی درباره تورها و جاذبه‌های گردشگری منطقه ارائه دهد تا آنها را در اکتشاف و دیدن بهتر منطقه یاری کند.

6. سفارش انواع غذاهای سنتی و محلی

با هماهنگی قبلی با کادر اقامتگاه، گردشگران می‌توانند انواع غذاهای سنتی و محلی مانند سوپ بلغور (یارما شورباسی)، شورجه ارومیه، آش کلم، آش دوغ، یتیمچه، کوفته مرغ، گیزاتما و دلمه برگ مو را سفارش داده و در اقامتگاه تمام وعده‌های غذایی خود را میل کنند.

در کنار اقامت‌گاه‌های بومگردی که علاوه بر طراحی جذاب و دیدنی، قیمت مناسبی نیز دارند، مسافرخانه ها نیز قیمت مناسبی دارند. با ارزانترین مسافرخانه ارومیه آشنا شوید.

اقامتگاه تخت سلیمان

قوانین و مقررات اقامتگاه تخت سلیمان

 

قوانین و مقررات اقامتگاه تخت سلیمان عبارتند از:

 

1. ارائه مدارک شناسایی

در زمان پذیرش، الزام است که مدارک شناسایی معتبر خود را ارائه دهید تا هویت شما تأیید شود.

 

2. ممنوعیت حیوانات خانگی

ورود حیوانات خانگی به اقامتگاه ممنوع است. اما در صورت لزوم، ممکن است با هماهنگی قبلی با مدیریت اقامتگاه، استثناءی برای حیوان خانگی شما اعمال شود.

 

3. شرایط و نرخ برای مهمانان خارجی

برای مهمانان خارجی ممکن است شرایط و نرخ متفاوتی نسبت به مهمانان داخلی وجود داشته باشد. قبل از قطعی کردن رزرو، با پشتیبانی اقامتگاه تماس بگیرید و از شرایط و نرخ مربوطه مطلع شوید.

 

4.اقامت کودکان

اقامت برای کودکان کمتر از 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

شرایط کنسلی

 

شرایط کنسلی اقامتگاه بوم گردی تخت سلیمان به شرح زیر می‌باشد:

 

  1. 1. کنسلی 1 هفته قبل از تاریخ ورود

در این صورت، 20 درصد هزینه رزرو به عنوان جریمه کنسلی از مبلغ پرداختی شما کسر خواهد شد و مابقی مبلغ به شما بازگردانده خواهد شد.

 

  1. 2. کنسلی 24 ساعت قبل از تاریخ ورود

در این صورت، 70 درصد هزینه رزرو به عنوان جریمه کنسلی از مبلغ پرداختی شما کسر خواهد شد و مابقی مبلغ به شما بازگردانده خواهد شد.

 

اطلاعات بوم گردی تخت سلیمان

 

آدرس اقامتگاه بوم گردی تخت سلیمان: استان آذربایجان غربی، تکاب ، نصرت آباد تخت سلیمان روستای نصرت آباد (تازه کند) ، بخش تخت سلیمان، مجموعه تخت سلیمان، روستای نصرت آباد (تازه کند)

شماره تلفن: 09128776055  –   04445455230

اینستاگرم اقامتگاه بوم گردی تخت سلیمان: takhte_soleyman1

اقامتگاه بوم گردی آتر تکاب

 

اقامتگاه بوم‌گردی آتر تكاب در روستای نصرت آباد در شهر تکاب، استان آذربایجان غربی واقع شده است. این اقامتگاه با الگوهای معماری قدیمی و سنتی، با دیوارهای خشتی و گلی و پنجره‌های چوبی ساخته شده است. با چشم انداز فوق‌العاده زیبا و دیدنی به مناظر طبیعی این منطقه، جذابیت بسیاری برای گردشگران دارد. همچنین، نزدیکی به چشمه‌های آبگرم و معدنی نیز از دیگر ویژگی‌های آن است که باعث جذب تعداد زیادی گردشگر می‌شود.

اقامتگاه بوم گردی آتر تکاب، با ظرفیت کلی 85 گردشگر و 12 اتاق سنتی با امکاناتی مانند سرویس تخت، سرویس بهداشتی و حمام مستقل، در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. از این تعداد، 5 اتاق دارای سرویس 2 تخته، 3 اتاق دارای سرویس 3 تخته و 4 اتاق دارای سرویس 4 تخته هستند.

علاقه‌مندان به گردشگری و جهانگردی سفرهای بسیاری را تجربه می‌کنند و برای اقامت خود بدنبال اقامتگاه‌ها و هتل‌های مناسب هستند. هتل جهانگردی ارومیه یکی از این اقامتگاه‌هاست.

اقامتگاه بوم گردی آتر تکاب

امکانات اقامتگاه بوم گردی آتر تکاب

خدمات و امکاناتی که در اقامتگاه بوم‌ گردی آتر تکاب ارائه می‌شود عبارتند از:

  1. 1. پارکینگ غیر مسقف: مهمانان اقامتگاه می‌توانند از پارکینگ مخصوص خود استفاده کنند.
  2. 2. پرسنل مسلط به زبان انگلیسی: پرسنل اقامتگاه برای ارتباط راحت و سهولت در خدمت‌رسانی به مهمانان، به زبان انگلیسی مسلط هستند.
  3. 3. صبحانه: صبحانه محلی ارائه می‌شود که شامل غذاهای محلی و بومی منطقه است.
  4. 4. اینترنت نامحدود رایگان: اقامتگاه بوم‌گردی دسترسی به اینترنت بی‌محدود رایگان را به مهمانان ارائه می‌دهد.
  5. 5. آشپزخانه عمومی: یک باب آشپزخانه عمومی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد که امکان آشپزی مستقل را برای گردشگران فراهم می‌کند.
  6. 6. وسایل گرمایشی: اقامتگاه برای راحتی مهمانان در فصول سرد سال، وسایلی مانند پتو و سایر وسایل گرمایشی فراهم می‌کند.
  7. 7. راهنمای تورهای گردشگری: اقامتگاه بوم‌گردی و راهنماهای آن، تورهای گردشگری را برای مهمانان برگزار می‌کنند و اطلاعات لازم درباره جاذبه‌های محلی را ارائه می‌دهند.
  8. 8. سیستم سرمایشی و گرمایشی: اقامتگاه با سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مانند بخاری نفتی و زغالی، برای ایجاد شرایط مناسب در تمام فصول سال اقامت مهمانان تلاش می‌کند.

تفریحات اقامتگاه بوم‌گردی آتر

تفریحات و برنامه‌های مفرح اقامتگاه بومگردی آتر تکاب عبارتند از:

  1. 1. تور آب درمانی
  2. 2. طبیعت‌گردی
  3. 3. کوه‌نوردی و هایکینگ

شرایط کنسلی اقامتگاه بوم گردی تخت سلیمان تکاب

شرایط کنسلی رزرو اقامتگاه به صورت زیر است:

  1. 1. در صورت کنسلی قبل از 48 ساعت مانده به تاریخ ورود 30 درصد هزینه رزرو به عنوان جریمه کسر خواهد شد.
  2. 2. در صورت کنسلی کمتر از 48 ساعت مانده به تاریخ ورود 50 درصد هزینه رزرو به عنوان جریمه کسر خواهد شد.

 

اطلاعات اقامتگاه بوم گردی آتر تکاب

آدرس: تخت سلیمان، میدان ولایت، خیابان انقلاب شمالی خیابان جعفری، کوچه عاتف

شماره تلفن هتل تخت سلیمان تکاب: 09357268851

شهر ارومیه هتل‌ها، اقامت‌گاهها و مسافرخانه‌های زیادی دارد که برای اقامت مسافران مناسب هستند، هتل آپارتمان بهار ارومیه یکی از این هتل‌هاست.

سوالات متداول

اقامتگاه بوم گردی تخت سلیمان کجاست؟

اقامتگاه بوم گردی تخت سلیمان در استان آذربایجان غربی، تکاب ، نصرت آباد تخت سلیمان روستای نصرت آباد (تازه کند) ، بخش تخت سلیمان، مجموعه تخت سلیمان، روستای نصرت آباد (تازه کند) قرار دارد که با استفاده از نقشه اقامتگاه بوم گردی تخت سلیمان به صورت راحت‌تری می‌توانید این مکان را پیدا کنید.

 

رزرو اقامتگاه بوم گردی تخت سلیمان به چه صورت است؟

رزرو اقامتگاه بوم گردی تخت سلیمان به این صورت است که یا می‌توانید با شماره تماسی که در این مقاله ذکر شد تماس بگیرید و یا از سایت‌های رزرو استفاده کنید.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی