اقتصاد و کسب و کارفرهنگی

بازار گل ارومیه کجاست ؟

خرید گل برای برگزاری مراسم‌های مختلف از جمله عروسی‌ها، تولد، جشن‌ها، مراسم تشییع جنازه و سایر مناسبت‌ها بسیار مهم است. گل‌ها با زیبایی و خوشبویی خود می‌توانند هر مراسمی را بهتر و شاداب‌تر کنند. در ارومیه نیز مانند هر شهر دیگری مردم برای مراسمات خود گل تهیه می‌کنند. در بازار گل ارومیه می‌توانید انواع گل‌های زیبا و مختلفی را بیابید. از گل‌های بریده شده مانند رز، لیلیوم، یاسمن، کاکتوس، گل محمدی و گل‌های دیگر، تا گل‌های گلدانی مانند آنتوریوم، ویولت، فیکوس و سانسوریوم، مجموعه‌ی گسترده‌ای از گل‌ها در این فروشگاه‌ها قابل دسترسی است. در این مقاله از مجله خبری ایتوک به معرفی بازار گل ارومیه می‌پردازیم.

گل فروشی‌های ارومیه

با توجه به تقاضا برای خرید گل در ارومیه، گل‌فروشی‌ها در این شهر برای رفاه حال مردم به تعداد زیادی موجود هستند و از تنوع خوبی برخوردارند. با مراجعه به بازار گل ارومیه محلی می‌توانید گل‌هایی که به سلیقه و نیاز شما می‌پردازند را پیدا کنید. در زیر چند تا از گلفروشی ارومیه را که فروش گل طبیعی در ارومیه دارند را معرفی می‌کنیم:

گلفروشی حیدربابا

آدرس: ارومیه،ارشاد،بلوار مدنی،خ. برق

شماره تماس: 04433441985

اگر بدنبال راه‌اندازی یک کسب و کار هستید، ممکن است مقاله بهترین کار تولیدی در منزل برای شما مناسب باشد.

گل یاس

آدرس: ارومیه،آزادگان،خ. برق،بلوار مولوی

شماره تماس: 04433472188

گلفروشی گلستان

آدرس: ارومیه،ارشاد،بلوار همافر،بلوار مدرس

شماره تماس: 09141467499

گل و گیاه تارا

آدرس: ارومیه،آزادی،خ سربازان گمنام

شماره تماس: 09214869233

بازار گل ارومیه

نمایشگاه گل و گیاه آزالیا

آدرس: ارومیه،گمرک،خ جام جم

شماره تماس: 09144459269

گل سفارت سبز

این گل فروشي در محله مولوی (ٖآمام رضا) ارومیه و بلوار آزادگان ۱ قرار دارد و به گل امام رضا نیز شناخته می‌شود.

آدرس: استان آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار آزادگان، بلوار آزادگان 1، بین کوی 9 و صفا

گلفروشی آنلاین در ارومیه

در شرایطی که امکان مراجعه حضوری به بازار گل ارومیه وجود ندارد، سفارش گل آنلاین می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. با استفاده از گلفروشی آنلاین ارومیه، می‌توانید به راحتی گل‌های دلخواه خود را سفارش داده و به آدرس مورد نظر تحویل بگیرید.

برای سفارش گل آنلاین در ارومیه، معمولاً ابتدا باید یک وبسایت یا اپلیکیشن گلفروشی آنلاین را پیدا کنید. سپس، می‌توانید از بین انواع گل‌ها و ترتیبات مختلفی که در فروشگاه آنلاین قرار دارند، گل مورد نظر خود را انتخاب کنید. معمولاً در صفحه محصول، شما می‌توانید جزئیاتی مانند نوع و تعداد گل‌ها، جعبه، کارت تبریک و آدرس تحویل را وارد کنید.

بعد از انتخاب گل مورد نظر و وارد کردن جزئیات سفارش، می‌توانید سفارش خود را تایید کنید و مبلغ مورد نیاز برای خرید را پرداخت کنید. پس از انجام این مراحل، گل‌های سفارش داده شده به آدرس مشخص شما تحویل داده می‌شوند. درباره‌ی تاریخچه بازار ارومیه نیز بخوانید.

در زیر برخی از گل فروشی آنلاین در ارومیه را معرفی می‌کنیم:

گل فروشی آنلاین انگور در ارومیه

گل فروشی انگور یکی از بازار گل ارومیه است که با  تحقیق و امکان سنجی مداوم بازار کسب و کار آنلاین در حوزه گل و گیاه، بهترین راهکارها و خدمات را در زمینه گلفروشی آنلاین ارائه می‌دهد. تیم پشتیبانی انگور 24 ساعته در دسترس است تا به مشتریان کمک کند. این امر می‌تواند اطمینان بخش باشد و به مشتریان اعتماد بیشتری در خرید گل آنلاین در ارومیه بدهد.

شماره تلفن تماس با انگور: 02191015393  | 09129847172

گل فروشی از آن دست ایده‌هایی که در فهرست راه اندازی کار با سرمایه کم جای می‌گیرد و بدون سرمایه‌ی گزاف نیز ممکن است.

گل فروشی گل آنلاین ژ

فروشگاه گل ژ از بهترین گل فروشی ارومیه است که به عنوان یک گالری گل، خدمات گل آرایی و طراحی گل‌های متنوعی را به صورت آنلاین و حضوری ارائه می‌دهد. این خدمات شامل دسته گل، باکس گل، تاج گل، ماشین عروس، دسته گل عروس، جام گل و سایر محصولات گلفروشی است. گل ژ تلاش می‌کند تا با بهترین کیفیت ممکن و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سفارشات شما را تحویل دهد. علاوه بر این، امکان تغییر سایز و تعداد گل برای رسیدن به قیمت دلخواه شما نیز فراهم است. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا سفارش خود را به دقت و با توجه به بودجه خود تنظیم کنید.

ثبت سفارش ازطریق تماس و واتساپ: 09384844834

اینستاگرام:‌ Zh.flowers

برای خرید مبلمان در شهر ارومیه باید راهی بازار مبل ارومیه شوید، درباره‌ی بازار مبل ارومیه بیشتر بدانید.

گلخانه‌های ارومیه

گلخانه‌ها برخی شرایط محیطی را برای رشد و توسعه گیاهان فراهم می‌کند. این فضاها به طور معمول دارای سازه‌های شیشه‌ای یا پلی‌کربناتی هستند که نور خورشید را به داخل فضا هدایت می‌کنند. با استفاده از سیستم‌های گرمایش، سرمایش، تهویه و رطوبت، شرایط محیطی داخل گلخانه به طور دقیق کنترل می‌شوند. در زیر دو مورد از گلخلنه‌های ارومیه را معرفی می‌کنیم:

گلخانه های ارومیه

گلخانه و نهالستان مهندس رنجبر (نازنین گل ارومیه)

 

گلخانه و نهالستان مهندس رنجبر شامل یک مجموعه گلخانه و نهالستان است که تولید کننده انواع گل و گیاه و نهال‌های میوه مانند هلو، گلابی، گردو پیوندی، انگور، کاج و سرو و غیره است. همچنین، این مجموعه قادر به ارسال محصولات خود به سراسر کشور است. این گلخانه و بازار گل ارومیه ارائه دهنده انواع گل و گیاه و نهال‌های متنوعی است، از جمله گل‌های زینتی، گلهای فصلی، رز هلندی و گیاهان سبز فضای سبز باغات، ویلاها، بیمارستان‌ها و کارخانجات می‌باشد. علاوه بر آن، این مجموعه دارای توانمندی در طراحی و اجرای پروژه‌های فضای سبز برای باغات، ویلاها و سایر مکان‌ها است. کار با گل‌ها با وجود تنوع رنگارنگ و لطافت بسیارشان می‌تواند به عنوان یکی از نمونه‌های کار هنری در منزل مد نظر باشد.

آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه،مركزئ، ارومیه، جاده امام زاده، چهار راه اوچ قبیرلر

شماره تماس: 09143450261

گلخانه مهندس خبازی ارومیه

در این گلخانه، می‌توان انواع نهال گلهای آپارتمانی و فصلی و دایمی را یافت. گیاهان آپارتمانی معمولاً برای تزیین و چیدمان در داخل منازل و محیط‌های داخلی استفاده می‌شوند، در حالی که گیاهان فصلی و دایمی می‌توانند در فضای بیرونی و باغ‌ها نیز رشد کنند. علاوه بر نهال‌ها، در این فروشگاه می‌توان گلدان‌های سرامیکی، سفالی، پلاستیکی و شیشه‌ای را یافت. این گلدان‌ برای نگهداری گیاهان در داخل منازل یا فضاهای بیرونی استفاده می‌شوند و به تناسب سبک دکوراسیون و سلیقه شما می‌توانید گزینه مناسبی را انتخاب کنید.

آدرس: ارومیه، کیلومتر ۳ جاده دریا، بالاتر از زندان مرکزی، گل و نهال مهندس خبازی

شماره تماس: ۰۹۱۴۹۳۵۸۸۰۸

سخن آخر

در این مقاله درباره بازار گل ارومیه صحبت شد. گل‌ها باعث طراوت و شادی هر مراسمی هستند. همچنین گل آرایی به عنوان زیرمجموعه‌ای از شغل گل فروشی می‌تواند به عنوان یک گزینه‌ی کار افرینی در منزل مد نظر قرار گیرد. با ارائه گل‌ها با دیزاین‌های منحصر به فرد، شما می‌توانید تاج گل‌هایی با ظاهری زیبا و جذاب را برای جشن‌ها و مناسبت‌های خاص تهیه کنید. شما با اهدای گل به عنوان هدیه، لحظات شادی را با دیگران به اشتراک می‌گذارید.

سوالات متداول

 

۱. بازار گل ارومیه کجاست؟

در ارومیه چندین بازار گل وجود دارند که در این مقاله آن‌ها را معرفی کردیم و اطلاعاتی مانند آدرس بازار گل در ارومیه و شماره تلفن بازار گل ارومیه را برای شما ذکر کردیم. با استفاده از نقشه بازار گل ارومیه نیز به صورت راحت‌تری می‌توانید این مکان را پیدا کنید.

 

۲. چه مناسبت‌هایی باید گل خرید؟

برخی از مهم‌ترین مناسبت‌ها برای خریدن گل عبارتند از:

روز مادر، روز پدر، روز دختر، روز عشق، تبریک تولد، ابراز همدردی و تسلیت، روز معلم، روز ماما، روز پرستار، روز پزشک، روز مهندس، روز کارگر، روز دانشجو، روز طبیعت، عید، روز جهانی روانشناس و مشاور، روز کارافرین، روز میراث فرهنگی، روز داندان پزشک، روز ملی گل و گیاه، مناسبت های عاشقانه – ولنتاین، ماهگرد، سالگرد، عیادت از بیمار و آرزوی سلامتی، نوبرانه، یلدا، کریسمس، هالووین، خواستگاری تا عروسی و حتی بی مناسبت

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی