سفر و گردشگری

بهترین مبل فروشی بازار مبل ارومیه

مبل سلطنتي یا مبل استیل؟ شما کدام سبک را دوست دارید؟ به سبک خانه شما کدام دکوراسیون بیشتر خواهد آمد، مدرن با مبلمان اسپورت یا کلاسیک با مبل استيل؟

خرید از توليدي مبل بهتر است یا نمایشگاه‌های سطح شهر و مبل فروشي؟ در خصوص یک خرید درست در زمینه مبلمان منزل یا اداری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ و هزاران سوال دیگر در هنگام خرید یک سرویس مبل برایتان پیش خواهد آمد. در ادامه این مقاله با ایتوک همراه باشید تا ضمن معرفی بازار مبل ارومیه به بیان نکاتی در هنگام خرید اشاره کنیم. همچنین می‌توانید اگر علاقمند بودید مقاله بازار ارومیه را بخوانید.

مهمترین نکات خرید مبلمان

همانقدر که خرید مبلمان جدید برای خانه یا اداره شیرین است، به همان میزان کار سخت و دشواری است مخصوصا در این برهه از زمان که قیمت‌ها بسیار زیاد است! اما برای خرید یک دست مبلمان استیل یا اسپرت مناسب لازم است بهع موارد زیر دقت داشته باشید.

  • در درجه اول باید با توجه به فضای موجود در منزل اقدام به انتخاب مبل کنید.
  • توجه به رنگ مبلمان و سنخیت آن با دیگر رنگ‌های موجود در اتاق سبب می‌شود تا نتیجه بهتری حاصل شود.
  • جنس مبلمان مقوله دیگری است که در زمان خرید باید به آن توجه کنید!
  • طرح پارچه در مبلمان‌های مختلف متفاوت است و لازم می‌باشد هنگام خرید به مواردی همچون احیای راحتی با پارچه‌های نخی یا شرایط یک مبلمان چرم و… دقت داشته باشید!!
  • یکی از مهمترین مواردی که در زمان خرید حنما باید به آن توجه شود راحتی طرح مبل است، به منظور اطمینان از انتخاب خود، در حالت‌های مختلف و به مراتب روی نمونه موجود نشسته و بلند شوید!
  • از جمله مواردی که در زمان انتخاب یک سرویس میلمان باید به ان دقت کرد کاربرد آن است. این که این مبل قرار است نشیمن را چپر کند یا یک اداره !

در ادامه این مطلب می‌خواهیم به بازار مبل ارومیه سر بزینم، با توليدي مبل در ارومیه بیشتر آشنا شویم، با ایتوک همراه باشید. اگر بدنبال ایده‌هایی برای کسب و کار و بهترین کار تولیدی در منزل هستید، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند.

معرفی بازار مبل ارومیه

یکی از بارزترین ویژگی‌های بازار مبل ارومیه تنوع بالا در سبک و طرح‌های متنوع مبلمان است. از مبل سلطنتي در انواع مختلف گرفته تا دیگر محصولات همچون تخت‌خواب و…. در این بازار خواهید یافت.

در بازار مبل ارومیه انواع مبلمان را با بالاترین کیفیت متریال خواهید یافت زیرا کارگاه‌های این منطقه همگی بر اراده محصول با کیفیت و رضایت مشتری بسیار اعتقاد دارند.

خرید میز و مبلمان اروميه با قیمت مناسب یکی دیگر از دلایلی است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید مبلمان دارید حتما به بازار بزرگ مبل ارومیه سر بزنید.

در ادامه این مبحث ادرس بازار مبل ارومیه و بهترین‌های این مبحث را برایتان آورده‌ایم. با ایتوک همراه باشید.

اگر علاقمند بودید مقاله گردشگری ارومیه را بخوانید.

چرا از بازار مبل شهر ارومیه دیدن کنیم؟

این مرکز یعنی بازار مبل ارومیه  به دلایل زیادی بهترین بازار کشور محسوب می‌شود، عمده دلایل این پیشنهاد به شرح زیر می‌باشد؛

  • به کارگیری متریال با کیفیت
  • کثرت تنوع در طرح و رنگ و سبک(از انواع مبل استیل گرفته تا تنوع بالا در طرح‌های اسپرت)
  • مناسب بودن قیمت و ارزان بودن نمونه‌های مشابه در نواحی دیگر
  • سابقه طولانی در ارائه محصولات زیبا با تنوع بالا

دلایل زیادی وجود دارد که بازار بزرگ مبل ارومیه در سطح بازاراهای مهم کشور قرار گرفته است، اما بیان همه موارد در این مقاله ممکن نیست، پیشنهاد ایتوک به شما این است که برای دیدن هم که شده حتما یک سر به این مناطق که در ادامه به آدرس آنها اشاره می‌کنیم بزنید.

بازار مبل ارومیه کجاست

فروشگاه مبل آنجل؛

ادرس بازار مبل ارومیه؛ ارومیه، میدان مولوی، ابتدای خیابان آزادگان2

شماره تماس09124600487

فروشگاه مبل پرستیژ؛

ادرس ؛ارومیه، خیابان آیت‌الله حسنی، نرسیده به تقاطع مخابرات

شماره تماس ؛ 04433470944

فروشگاه مبل سیروس

آدرس ارومیه، بلوار رودکی، بلوار آزادگان1، بین شانزده متری استادان و بلوار درستکار

شماره تماس؛ 04413651854

اگر کنجکاو هستید که با نحوه کسب درآمد از باغچه بیشتر آشنا شوید، این مقاله برای پاسخ به پرسش‌های شماست.

(نقشه بازار مبل ارومیه)

 مبل ارومیه

لازم به یادآوری است که مجموعه کلکسسیونر با چهار شعبه بزرگ به عنوان بهترین مبل فروشی بازار مبل ارومیه شناخته می‌شود. این برند که در چهار نقطه مختلف شهر واقع شده است یکی از بهترین مکان‌هایی هست که هیچ کس دست خالی از آن خارج نخواهد شد.

شعبه اصلی و مرکزی در آدرس شعبه اول (مرکزی) کلکسیونر: ارومیه، اول خیابان حسنی، برج شمس

شعبه دوم در اول خیابان برق، جنب تالار پویا

شعبه سوم در خیابان برق، جنب گلفروشی حیدربابا، استکبال سابق، مبلمان آیسا

شعبه آخر در خیابان مولوی روبروی بیمارستان امام رضا

اگر برای خرید فرش در شهر ارومیه در پی کسب اطلاعات بیشتر هستید، مقاله بازار فرش ارومیه را بخوانید.

ایتوک همواره با شماست

در مجله اینترنتی ایتوک ضمن با خبر شدن از جدیدترین و آخرین اخبار شهر و کشور می‌توانید اطلاعات مفیدی همچون سبک زندگی، یا چیدمان منزل را نیز مطالعه کنید! شما را با بازار میل ارومیه و این که در هنگام خرید مبل بهتر است به چه نکاتی دقت کنید آشنا کردیم.

سخن پایانی

خرید مبل از بازار مبل باشد یا یافت آباد تهران، هیچ فرقی ندارد. همیشه و همیشه خرید لولزم منزل به دلیل وجود تنوع بسیار زیاد در متریال و کیفیت لوازم بسیار سخت بده و هست. در این مقاله که به همت مجله مجازی ایتوک گردهم جمع‌آوری شده بود برایتان توضیح دادیم که در هنگام خرید مبلمان استیل یا مبل سلطنتي به چه نکاتی باید توجه کنید. لیست مبل فروشی ها بازار مبل ارومیه را برایتان به صورت مختصر شرح دادیم تا در زمان خرید بدانید به کجا باید مراجعه کنید. امیدواریم که به کارتان آمده باشد.

اگر علاقمند بودید مقاله مشاغل ارومیه را بخوانید.

سوالات پرتکرار

سوال 1؛ادرس بازار مبل ارومیه کجاست؟

پاسخ؛ بازار مبل در چند منطقه و خیابان مختلف واقع شده است که در متن به بعضی از آنها اشاره شده است.

سوال 2؛ میز مناسب سرویس مبل استيل چگونه است؟

پاسخ؛بهتر است میز جلو مبل استیل از جنس چوب باشد. اما این به آن معنا نیست که در مقابل مبلمان با طرح سلطنتی نمی‌تواند فلزی یا حتی پارچه‌ای باشد. سبک طراحی و سلیقه طراح در این امر بسیار ئخیل است.

سوال 3؛بهترین مبل فروشی بازار مبل ارومیه در کجاست؟

پاسخ؛یکی از بهترین مراکز خرید در بازار مبل  با نام کلکسسیونر معرفی شده است که در چهار نقطه مختلف شهر واقع شده است. شعبه اصلی و مرکزی در آدرس شعبه اول (مرکزی) کلکسیونر: ارومیه، اول خیابان حسنی، برج شمس، شعبه دوم در اول خیابان برق، جنب تالار پویا، شعبه سوم در  خیابان برق، جنب گلفروشی حیدربابا، استکبال سابق، مبلمان آیسا و شعبه آخر در خیابان مولوی روبروی بیمارستان امام رضا

سوال 4؛انواع مختلف مبل در بازار مبل  کدام است؟

پاسخ؛ مبل استیل یا میل سلطنتی، مدرن، راحتی، تختواب شو، چستر فیلد، شزلون

با مجله خبری اختصاصی ارومیه ایتوک بهترین اخبار را دنبال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی