سفر

بهترین هتل های ارومیه کدامند؟

هر شخصی دلایل خودش را برای سفر دارد، عده‌ای برای تفریح و دیدن مکان‌های دیدنی و جداشدن از روزمرگی خود، عده‌ای برای انجام کار و انجام مأموریت و عده‌ای نیز برای موقعیت جغرافیایی این شهر، چرا که نزدیک مرز کشور ترکیه می‌باشد. اما به هر دلیل سفر می‌کنید، مهم‌ترین نکته در هر سفر به یاد ماندن خاطره‌ای خوش از آن است و یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در سفر به ارومیه به آن توجه کرد رزرو هتل در ارومیه است چرا که این موضوع تأثیر مستقیم بر کیفیت سفر شما دارد. ما در مجله خبری اختصاصی ارومیه ایتوک به شما عزیزان بهترین هتل های ارومیه قیمت مناسب و همچنین جاهای دیدنی این شهر زیبا را معرفی  می‌کنیم. ارزانترین مسافرخانه ارومیه با  امکانات رفاهی خوب برای کسانی که می خواهند با قیمت پایین در ارومیه اقامت داشته باشند. برای اطلاع درباره آن ها کلیک نمایید.

هتل های ارومیه آدرس و تلفن

در بخش ذیل برای شما عزیزان توضیحاتی راجب به اقامتگاه ها، امکانات آنها، موقعیت مکانی، اماکن دیدنی نزدیک به آنها و همچنین نحوه رزرو هتل های ارومیه را آماده کرده‌ایم که امیدواریم به داشتن اقامتی خوب و دلنشین برای شما عزیزان کمک کند.

معرفی هتل های ارومیه 5 ستاره

این دسته هتل‌ها لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌های این شهر بوده و می‌توان گفت بیشترین امکانات رفاهی و گردشگری را برای مشتریان خود تدارک دیده‌اند.

درباره گردشگری ارومیه بیشتر بدانید!

هتل آنا ارومیه

هتل آنا ارومیه نخستین هتل 5 ستاره بین‌المللی این شهر است که در خیابان شهید بهشتی (جاده بند)، خیابان جام‌جم واقع شده و تا حدی خارج از محدوده شهری قرار دارد، به همین خاطر می‌توان گفت از شلوغی و هیاهوی شهر به‌دور است، اما درعین‌حال دسترسی خوبی به مکان‌های دیدنی و جاهای تفریحی ارومیه دارد همچنین لازم بذکر است که این هتل در فاصله ۱۹ کیلومتری فرودگاه ارومیه قرار گرفته است.

این هتل یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل های ارومیه و حتی ایران می‌باشد که در سال 1394 توسط شرکت توسعه تأسیسات گردشگری آذر کوشک آنا با سبک معماری مدرن قابل‌بهره‌برداری شد. لازم بذکر است این هتل بین‌المللی، خدمات اقامتی و ورزشی ویژه خودپذیرای مهمانان خود است.

مهمانپذیر آنا شامل 196 سوئیت و اتاق استاندارد، لوکس و لاکچری و فضاهای عمومی مختلفی مانند رستوران، کافی‌شاپ، سالن برگزاری جلسات، تالارهای چندمنظوره و امکانات ورزشی مثل: استخر و سونا سرپوشیده می‌شود که در طبقه آخر هتل با سقف شیشه‌ای ساخته شده و خدماتی دیگری هم‌چون سالن بدنسازی، ماساژ و حمام ترکی نیز دارد.

برای تماس با این هتل با شماره ۰۴۴۳۳۴۳۶۳۱ تماس بگیرید.

هتل های ارومیه

هتل دنیز ارومیه

این هتل 5 ستاره که بنام هتل باری نیز معروف است، در مجموعه گردشگری باری با فاصله 40 کیلومتری از جاده سلماس قرار دارد. این هتل در یکی از خاص‌ترین مناطق جغرافیایی کشور در سال 1384 ساخته شد.

مهم‌ترین ویژگی هتل دنیز قرارگرفتن آن در ساحل دریاچه ارومیه و دسترسی به منظره این دریاچه زیباست. این هتل دارای 53 باب اتاق با امکانات رفاهی کامل می‌باشد و از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می‌توان به داشتن سوئیت‌های مستقل، اقامتگاه‌های خصوصی، سالن برگزاری کنسرت و همایش، رستوران با غذاهای محلی، بیلیارد، فضای مناسب سوارکاری، استخر آب‌شور و شیرین و… اشاره کرد. این امکانات هتل دنیز را مابین سایر هتل های ارومیه تبدیل به یکی از خاص‌ترین هتل‌ها کرده است.

آدرس این هتل ارومیه، جاده قدیم ارومیه به سمت سلماس، کیلومتر 57 جاده می‌باشد و شماره‌تلفن این مجموعه 04433322960 است.

هتل های ارومیه

هتل های 4 ستاره ارومیه

اگر برای انتخاب هتل دچار تردید شدید در این مقاله به شما بهترین هتل های ارومیه را که دارای 4 ستاره هستند را معرفی می‌کنیم. این هتل‌ها باتوجه ‌به امکانات لوکس و خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهند در لیست بهترین هتل های ارومیه قرار دارند.

1.   هتل آریا ارومیه

 

این هتل یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره این شهر است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل شامل 11 طبقه و 63 اتاق و امکانات رفاهی متعددیست، مانند: رستوران، استخر، پارکینگ، سالن بیلیارد و اینترنت .

درباره سوغات ارومیه بیشتر بخوانید.

لازم به ذکر است موقعیت مکانی هتل آریا در اواسط خیابان طالقانی ارومیه قرار دارد که به علت نزدیکی به مکان‌های دیدنی مهم ارومیه از جمله: بازار ارومیه، کلیسای حضرت مریم و مسجد جامع موردتوجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است.

برای تماس با این هتل با شماره ۰۴۴۳۲۳۳۲۲۲۲ تماس بگیرید.

هتل های ارومیه

2.   هتل ساحل ارومیه

این هتل 4 ستاره یکی از با قدمت ترین و بهترین هتل های ارومیه بوده که در سال 1375 ساخته و در سال 1385 بازسازی شده است.

هتل ساحل ارومیه در بلوار والفجر، منطقه‌ای سرسبز و در نزدیکی رودخانه ارومیه، به‌دور از شلوغی و هیاهوی شهر قرار گرفته شده است و در نزدیکی پارک جنگلی و بازار سنتی ارومیه قرار دارد.

برای هماهنگی رزرو با این هتل با شماره‌های ۰۴۴۳۳۳۶۹۹۷۵- ۰۴۴۳۳۳۶۹۹۷۴- ۰۴۴۳۳۳۶۹۹۷۲ تماس بگیرید.

هتل های ارومیه

3.   هتل دیاکو پالاس ارومیه

هتل دیاکو ارومیه 4 ستاره تازه‌ تأسیس در سال 1402 به بهره‌برداری رسید. این هتل شامل 12 طبقه و 65 باب واحد اقامتی با امکانات و خدمات رفاهی مناسب می‌باشد. این هتل در بلوار جام‌جم روبه روی گلشهر دوم واقع شده، از مزایای اقامت در این مجموعه می‌توان به دسترسی مناسب به تفرجگاه بند، پارک جنگلی فدک، امکانات تفریحی و رفاهی و مراکز تجاری اشاره نمود.

هتل های ارومیه

4.   هتل پارک ارومیه

این هتل بین‌المللی دارای 4 ستاره بوده و در یک منطقه قدیمی و تاریخی قرار گرفته است. این هتل 7 طبقه در سال 1340 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و مساحت آن حدود 2500 مترمربع برآورد شده است. لازم بذکر است که در این هتل 78 اتاق و سوئیت تعبیه شده، ضمن اینکه امکانات رفاهی مختلفی مانند کافی‌شاپ، سالن غذاخوری، موزه اختصاصی را دارا می‌باشد.

این هتل در خیابان امام، روبروی بازار می‌باشد. (لازم بذکر است این هتل در محدوده طرح ترافیک شهر ارومیه قرار گرفته است)

برای تماس با این هتل با شماره ۰۴۴۳۱۸۸۸ تماس بگیرید.

هتل های ارومیه

5.   مهمانسرای جهانگردی ارومیه

مهمانسراي جهانگردي 4 ستاره یکی از بهترین و موفق‌ترین هتل های ارومیه است. این هتل در خیابان کاشانی، نزدیک به مکان‌های دیدنی مهم شهر ارومیه مانند کلیسای کوه سیر، کلیسای ننه‌مریم، پارک جنگلی و… قرار دارد و فاصله کمی تا رودخانه ارومیه دارد که از میان شهر می‌گذرد.

این مهمان‌سرا حاوی 74 اتاق می‌باشد و امکاناتی از قبیل اینترنت، کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ، سالن ورزشی و… را جهت اقامتی آرام و بی دغدغه برای مسافرین فراهم کرده است.

این اقامتگاه زیبا واقع در خیابان کاشانی، مقابل بانک ملت است و شماره تماس این مجموعه ۰۴۴۳۲۲۲۲۲۳۰ است.

هتل های ارومیه

6.   هتل کارا ارومیه

این هتل جزو نوسازترین و خوش‌ساخت‌ترین هتل های ارومیه به شمار می‌رود. این هتل با زیربنایی به‌اندازه 2560 مترمربع، در 10 طبقه و 28 اتاق و سوییت در محلی با چشم‌انداز بسیار زیبا بنا شده.

هتل کارا باتوجه‌به امکانات رفاهی که برای مسافرین فراهم کرده است، خود را فراتر از هتلی 3 ستاره‌نشان داده است. لازم به ذکر است موقعیت مکانی این هتل در محله شیخ تپه، اول خیابان جنگلی به‌گونه‌ای است که با پارک جنگلی که یکی از مکان‌های تفریحی ارومیه است فاصله چندانی ندارد.

همچنین قیمت‌های این هتل، نسبت به امکانات و فضایی که در اختیار مسافرین قرار می‌دهد، بسیار مناسب است.

اگر علاقمند هستید مقاله رستوران های ارومیه را بخوانید.

هتل های ارومیه

هتل های 1 ستاره اروميه

این هتل‌ها در مابین سایر هتل های ارومیه ارزان‌تر و اقتصادی‌تر بوده؛ اما باتوجه‌به این که تک‌ستاره هستند خود را در میان سایر هتل‌ها فوق‌العاده نشان داده‌اند.

1)  هتل ایران پارک ارومیه

این هتل در سال 1394 فعالیت خود را آغاز نمود. هتل ايران پارک 1 ستاره در 5 طبقه و 21 باب واحد اقامتی بنا گردیده. از امتیازات این هتل می‌توان به فاصله چند دقیقه‌ای به مسجد جامع و بازار سنتی مرکز شهر اشاره کرد.

این هتل در خیابان شهید منتظری، کوچه شهید نوری واقع شده است.

هتل های ارومیه

2)  هتل ناصر ارومیه

این هتل یک ستاره در سال 1401 بازسازی شده است و یکی از گزینه‌های اقتصادی برای اقامت در زمان سفر در بین هتل های ارومیه می‌باشد. این هتل 24 باب اتاق و سوئیت در 5 طبقه با ظرفیت 2 و 3 نفره دارد.

رستوران این هتل برای صرف غذا بهترین و در دسترس ترین گزینه می‌باشد. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت و روم سرویس اشاره کرد.

موقعیت مکانی این هتل نیز در خیابان امام و ابتدای کوه ارگ قرار گرفته و نزدیک به مرکز شهر می‌باشد و در منطقه ایست که به سایر نقاط شهر نیز به‌سادگی دسترسی دارید.

لازم بذکر است فاصله این هتل تا بازار سنتی کم‌تر از 10 دقیقه به‌صورت پیاده می‌باشد. فاصله این هتل از بازار و سایر مراکز تفریحی و دیدنی نیز فاصله چندانی ندارد.

هتل های ارومیه

بهترین فصل برای سفر به اقامتگاه بومگردی ارومیه

شهر ارومیه دارای تابستان‌های خنک و زمستان‌های سرد و برفی است. بهار و تابستان فصولی مناسب برای سفر به ارومیه و لذت بردن از زیبایی‌های آن هستند. در این فصول، شما می‌توانید از آبشارها، دریاچه ارومیه و اقامتگاه دریاچه ارومیه، کوهستان‌ها و سایر مناظر طبیعی استان ارومیه لذت ببرید. با توجه به شرایط آب و هوایی و زیبایی‌های طبیعی ارومیه، سفر به این شهر در بهار و تابستان می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر و لذت‌بخش باشد. هتل های ارومیه کیفیت مناسبی دارند که طرفداران زیادی دارد اما در نقد و بررسی هتل های ارومیه که انجام شده است، نظرات مثبت زیادی درباره اقامتگاه‌های بومگردی ارومیه نیز وجود دارد.

اقامتگاه بومگردی باغ بهشت ارومیه

اقامتگاه بوم گردی باغ بهشت از بهترین اقامتگاه بومگردی ارومیه است که در هشت کیلومتری ارومیه، 62 کیلومتری اشنویه قرار دارد، محلی زیبا و دلنشین برای اقامت است. با وجود باغی زیبا و مناظر دیدنی، این مکان فرصتی عالی برای تمتع از طبیعت است.

اقامتگاه بوم گردی باغ بهشت با امکانات متنوع و محیطی زیبا، یک مقصد مناسب برای تجربه اقامت بومی در طبیعت است. این اقامتگاه ارومیه یک مجموعه زیبا و طبیعی به وسعت 1200 متر مربع است که امکان اسکان 25 نفر را در خانه‌های بومی واحدهای اقامتی مختلف فراهم می‌کند. در این مجموعه، شش کلبه چوبی و یک سوئیت وجود دارد.

کلبه‌های چوبی به مساحت 25 متر مربع هستند و دارای یک اتاق هستند که حداکثر سه نفر را می‌توان در آنها اسکان داد. هر کلبه دارای دو تخت تک نفره و یک سرویس بهداشتی مشترک در داخل حیاط است.

سوئیت اقامتی با مساحت 35 متر مربع دارای دو اتاق خواب است و می‌تواند حداکثر هفت نفر را پذیرایی کند. این سوئیت دارای سه تخت تک نفره، سرویس بهداشتی برای نفرات اضافی، هال پذیرایی، تلویزیون، گاز، کابینت، سینک ظرفشویی، یخچال، تراس، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی است.

امکانات اقامتگاه بومگردی باغ بهشت ارومیه

در اقامتگاه بوم گردی باغ بهشت امکانات و خدمات زیادی برای رفاه حال مسافران عزیز فراهم شده است. به برخی از این امکانات و خدمات عبارتند از:

  1. 1. پارکینگ غیر مسقف با ظرفیت برای 20 ماشین: برای راحتی مسافران، امکان پارک کردن خودروهایشان در نزدیکی مجموعه وجود دارد.
  2. 2. رستوران با غذاهای ایرانی و محلی: در رستوران مجموعه، می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی را در سه وعده غذایی (صبحانه، ناهار و شام) سفارش دهید.
  3. 3. سیستم گرمایشی: کلبه‌های چوبی دارای سیستم گرمایشی شامل کرسی، بخاری گازی و هیزمی هستند. اما سیستم سرمایشی در نظر گرفته نشده است. سوئیت نیز دارای بخاری گازی برای روزهای سرد سال و کولر آبی برای روزهای گرم است.
  4. 4. آنتن دهی موبایل و اینترنت: در منطقه اقامتگاه، آنتن دهی موبایل و کیفیت اینترنت بسیار مناسب است. بنابراین، شما مشکلی در ارتباط موبایل و اتصال اینترنتی خود نخواهید داشت.

سخن آخر

در انتها لازم به ذکر است که تجربه یک سفر خوب برای هر مسافر به عوامل متعددی بستگی دارد که هر یک روی این تجربه تاثیر خواهند گذاشت. بطور مثال می‌توان از آب و هوا، اماکن گردشگری و … نام برد اما یکی از مهم ترین عوامل که میتوان آنرا مهم ترین موضوع نام برد انتخاب یک هتل با امکانات و خدمات رفاهی درخور مشتریست، چرا که حتی اگر شما از صبح زود تا نیمه شب را نیز مشغول گشت و گزار باشید برای یک خواب خوب نیاز به یک فضای راحت دارید که برای شما حس خانه را تداعی کند.

ما در این مقاله سعی بر این موضوع داشتیم که شما عزیزان را با بهترین هتل های ارومیه آشنا کنیم و امیدواریم که این توضیحات برای شما مفید بوده باشد و در تجربه یک سفر خوب به شما دوستان عزیز کمک کرده باشیم.

چرا باید از اخبار و اطلاعات ایتوک کمک بگیریم؟

ایتوک مجله تخصصی ارومیه می‌باشد و جدید ترین اخبار و به روز ترین آنها همیشه برای شما عزیزان در سایت بارگزاری می شود بطور مثال ما در ایتوک اخبار کاملی راجب به بنا های تاریخی شهر ارومیه، هتل های ارومیه، غذا های محلی، طبیعت زیبای این شهر، ورزشکاران این شهر، بازار ها و مراکز خرید و … اطلاعات بسیار بروز و دقیقی را برای شما عزیزان قرار دادیم ، اما لازم بذکر است اخبار داغ و جنجالی هر روز که معمولا مربوط به وقایع و توسعه های مهم حوزه های اقتصادی،  اجتماعی، فرهنگی و سیاسی می‌باشد نیز در این مجله تخصصی قرار می‌گیرد چرا که اغلب این مسائل تاثیرات بسزایی بر تصمیم گیری‌های شخصی و مالی هر فرد دارد. از طرف دیگر، اخبار مهم و جنجالی غالبا به وقوع رویداد‌ها و اتفاقاتی اشاره دارد که نظرات مختلفی را در جامعه به وجود می‌آورند و اغلب مورد توجه مردم و رسانه ها هستند.

سوالات متداول درباره هتل های ارومیه

  • کدام یک از هتل های ارومیه بهتر هستند ؟

پاسخ به این سوال با توجه به شرایط و دیدگاه هر مسافر بسیار متفاوت است ، چرا که دیدگاه هر فرد در زمان مسافرت با توجه به بودجه ، موقعیت مکانی و امکانات تفریحی مورد نیاز از یک اقامتگاه خوب یکسان نیست اما ما سعی کردیم بهترین و مسافر پسند ترین هتل ها و اقامتگاه ها را در این مقاله به شما دوستان عزیز معرفی کنیم.

  • رزرو هتل های ارومیه به چه صورت انجام پذیر است ؟

برای رزرو هر یک از اقامتگاه های فوق الذکر میتوانید با شماره تماس آنها که در این مقاله آورده شده تماس بگیرید و یا از طریق سایت مربوط به هتل از شرایط رزرو مطلع شوید.

  • آیا شهر ارومیه از نظر جاذبه گردشگری شهر خوبیست ؟

شهر ارومیه دارای جاذبه های گردشگری و توریستی فوق‌العاده زیاد و زیباییست که صحبت کردن راجب این اماکن بحث مفصلی می باشد به همین دلیل در پاسخ به این پرسخ یرخی از این مکان ها را نام می بریم و مختصرا توضیح می دهیم.

دریاچه ارومیه: این دریاچه ششمین دریاچه آب شور جهان و بزرگترین دریاچه آب شور خاورمیانه است.

کلیسای ننه مریم: این کلیسا بعد از کلیسای بیت لحم فلسطین، دومین کلیسای قدیمی جهان بشمار می‌آید که به نام های کلیسای حضرت مریم، سنت ماری، و شرق آشور نیز شناخته می‌شود .

سه گنبد: از جاهای دیدنی ارومیه محصوب می‎شود که در سال 580 ه.ق در جنوب شرقی ارومیه ساخته شد.

از سایر مناطق و مراکز دیدنی ارومیه میتوان به ساختمان شهرداری ارومیه، بازار ارومیه، کلیسای مارسرگیز، مسجد سردار، موزه ارومیه و مسجد جامع ارومیه نیز اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی