اقامتگاه آذربایجان غربی

معرفی مسافرخانه‌ ارومیه

هر کسی که تصمیم به سفر می‌گیرد برای اقامت شب باید به فکر جایی برای خواب باشد. اگر کوله‌گرد باشید که احتمالا فکر چادر برای خوابیدن در شب بوده‌اید و هر جا که بروید چادر مسافرتی به همراه دارید. اما باید گفت از دیرباز اقامت در مسافرخانه‌ها یا به عبارت دیگر مهمانسراها هم توجیه اقتصادی قابل قبولی داشته است. در بین گردشگران ارومیه، چنین افرادی به دنبال شناخت مسافرخانه ارومیه و ليست مسافرخانه ارومیه هستند.

مسافرخانه نوعی اقامتگاه اجاره‌ای است که امکاناتی در حد رفع نیاز و نه لزوما به صورت لوکس در آنها وجود دارد. معمولا اتاق‌ها شامل یک یا دو تخت هستند و امکاناتی مثل حمام و دستشو‌ئی و آشپزخانه در بیرون اتاق قرار دارند و به صورت اشتراکی استفاده می‌شوند. در بعضی مسافرخانه‌ها نیز سوئیت با امکانات مناسب اقامت حدود سه یا چهار نفر برای اجاره سوئیت موجود است. بطور کلی کسانی که قصد ندارند هزینه‌های زیادی برای سفر خود بپردازند، به قصد اقامت در مسافرخانه‌ها برای سفرشان برنامه‌ریزی می‌کنند. هتل دنیز ارومیه یکی از هتل های معروف این شهر با امکانات رفاهی خوب و قیمت مناسب می باشد. برای اطلاع بیشتر کلیک نمایید.

شهر ارومیه از گذشته تاکنون مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران بوده است و علاوه بر هتل‌های چند ستاره چندین مهمانسرا و مسافرخانه هم در شهر ارومیه میزبان گردشگران هستند. در این مقاله با عنوان مسافرخانه ارومیه از مجله خبری ایتوک با ما همراه باشید تا درکنار یکایک جاذبه‌هایی که از شهر ارومیه برای شما برشمردیم بهترین مسافرخانه، مهمانسرا و مهمان‌پذیر‌های ارومیه را به شما معرفی کنیم.

معرفی مسافرخانه ارزان در ارومیه، بهترین مهمان‌پذیر ارومیه، شماره‌ مسافرخانه‌‌های ارومیه از جمله‌ی مواردی است که در این نوشتار به آنها می‌پردازیم. این نکته خالی از لطف نیست که بیشتر مسافرخانه ارومیه در خیابان امام ارومیه قرار دارند.

مهمان‌پذیر برق

مهمانپذیر برق را می‌توان به عنوان بهترین مسافرخانه ارومیه نام برد که در خیابان امام، در خیابان ارک در محله بازار باش ارومیه قرار دارد. این مهمانپذیر ارومیه از نظر موقعیت جغرافیایی به بیمارستان عارفیان، بانک ملی و داروخانه هلال احمر ارومیه نزدیک است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مهمانپذیر، ایستگاه اتوبوس واقع در خیابان امام است.

این مهمانپذیر از امکاناتی همچون یخچال، گاز، آشپزخانه، مبلمان، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، اتاق خواب، و تخت‌های یک نفره برخوردار است.

با شماره‌ی 04431104410 می‌توانید با این مجموعه تماس حاصل کنید.

اگر قصد سفر به ارومیه را دارید، درباره‌ی هتل های ارومیه نیز بخوانید !

مهمانسرای ایران

یکی دیگر از مهمانسراها در فهرست مسافرخانه‌‌ ارومیه مهمانسرای ایران است که در خیابان امام شهر ارومیه قرار دارد. این مکان از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بیمارستان عارفیان، بیمارستان امام خمینی قرار گرفته است و تا کلیسای حضرت مریم نیز فاصله‌ی کمی دارد.

برای تماس و کسب اطلاعات بیشتر با این شماره 04432222510 تماس بگیرد.

مسافرخانه ایران در شهر ارومیه

مهمان‌پذیر صفا

مهمان‌پذیر صفا در میان مهمان‌پذیرها و مسافرخانه ارومیه یک اقامتگاه اقتصادی جهت اسکان موقت محسوب می‌شود. موقعیت مکانی مهمانپذیر صفا نیز در خیابان امام در محله بازارباش ارومیه است. این مسافرخانه ارومیه به بیمارستان عارفیان، داروخانه دکتر ارژنگ نیا و بازار شهر ارومیه به راحتی دسترسی دارد. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مهمانپذیر، ایستگاه اتوبوس خیابان امام است.

برای تماس با این مهمان‌پذیر می‌توانید با شماره 04432239339 تماس بگیرید.

مجتمع فرهنگی رفاهی کمیته امداد

این مسافرخانه در میان مسافرخانه ارومیه از امکانات نسبتا خوبی برخوردار است و مشکل آنتن‌دهی موبایل هم ندارد. مجتمع فرهنگی رفاهی کمیته امداد در خیابان قلی پور شهر ارومیه است. به لحاظ موقعیت جغرافیایی به دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید رجایی ارومیه و داروخانه دکتر امین اقدم نیز نزدیک است.

برای تماس با این مجتمع و کسب اطلاعات بیشتر با 04432774034 تماس بگیرید.

مهمانسرای امید

یکی از اقامتگاه‌ها و مهمانسرا در ارومیه مهمانسرای امید است که یک اقامتگاه اقتصادی محسوب می‌شود. مهمانسرای امید در خیابان فداییان اسلام شهر ارومیه ، فلکه‌ی استقلال واقع شده و از نظر موقعیت جغرافیایی به بیمارستان امید نزدیک است، پارک تخم مرغی و پمپ گاز اسکان نیز در فاصله‌ی کمی نسبت به این مهمانسرا قرار گرفته‌اند. کلانتری ۱۵ ایثار و ایستگاه آتش‌نشانی نیز در سوی دیگر میدان قرار دارند.

برای تماس با این مهمانسرا و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ی 04433856957 تماس حاصل کنید.

مهمانسرای مرکز آموزش ارومیه

این مسافرخانه ارومیه که اقامتگاهی بومگردی در میان میهمانپذیر‌‌های ارومیه عنوان شده است، در خیابان لطفی و جاده قره حسنلو قرار دارند. شماره‌ی 09145223851 راه ارتباطی با مسئولان این مهمانسرا اروميه است.

مسافرخانه اسلامبول

درباره‌ی مسافرخانه اسلامبول (مهمانپذیر و پانسیون) در محله شورشورا ارومیه و خیابان منتظری ارومیه واقع شده است. از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی و همچنین مسجد جامع اهل سنت ارومیه، راسته بازار تاریخی نظمی افشار و یکان بازار قرار گرفته است. بیمارستان تخصصی شهید عارفیان(نظامی) و بازار قدیمی دوشابچی خانا در نزدیکی این بیمارستان است. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره‌ تماس 04432354630 ارتباط بگیرید.

اتاق مسافرخانه ارومیه

مهمانپذیر شمیران

مهمان‌پذیر شمیران، یکی از مسافرخانه ارومیه است که در محله بازار باش این شهر و در خیابان برق، خیابان امام واقع شده است.

از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان تخصصی شهید عارفیان(نظامی) و هتل بین المللی پارک و بیمارستان مطهری و بازار قدیمی دوشابچی خانا و ساختمان پزشکان کسری قرار گرفته است.

ایستگاه اتوبوس خیابان امام نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان است که دسترسی به این مکان را برای  افرادی که قصد استفاده از خودروهای حمل‌ونقل عمومی دارند را آسان می‌سازد. شماره تماس 04432354630  راه ارتبای با مهمانپذیر شمیران است.

شماره مسافرخانه های ارومیه

برای آگاهی از نشانی این مسافرخانه ارومیه و راه تماس با هر مسافرخانه‌ ارومیه جهت کسب اطلاعات بیشتر و امکان رزرو اتاق جدول زیر را بررسی کنید. اجاره آپارتمان و خانه‌ی حیاط‌دار نیز در شهر ارومیه امکان‌پذیر است.

 

مسافرخانه‌ ارومیه شماره تماس نشانی
مهمان‌پذیر برق 04431104410 خیابان ارک، محله‌ی بازارباش
مهمانپذیر ایران 04432222510 خیابان امام
مهمانپذیر صفا 04432239339 خیابان برق، خیابان امام
مجتمع فرهنگی رفاهی کمیته امداد 04432774034 خیابان قلی‌پور
مهمانسرای مرکز آموزش ارومیه 09145223851 جاده قره حسنلو
مسافرخانه اسلامبول 04432354630 خیابان منتظری ارومیه
مهمان‌پذیر شمیران 04432354630 خیابان امام

مهمانسرا اطلس

مسافرخانه اطلس را می‌توان به صورت ماهانه یا روزانه اجاره کرد و اتاق‌های تک و دو و سه و چهار نفره دارد. این مکان دسترسی مناسبی به مناطق مختلف شهر ارومیه دارد و با بازار اصلی ارومیه 5 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد. امکانات این اقامتگاه شوفاژ، کولر آبی، دوربین مداربسته، حمام، اینترنت، توالت ایرانی، آشپزخانه و نگهبان است. ساعت وجود این مکان 14 و ساعت خرج 12 ظهر است. مهمانسرا اطلس پارکینگ ندارد اما در جلوی ساختمان جا برای پارک کردن هست.

قوانین کنسلی مهمانسرا اطلس

قوانین کنسلی این مسافرخانه به این صورت است که اگر بیشتر از 72 ساعت به زمان ورود رزرو خود را کنسل کنید، 75 درصد کل مبلغ و اگر کمتر از 72 ساعت به زمان ورود کنسل کنید، 25 درصد شب اول به علاوه 75 درصد بقیه شب‌ها بازگشت داده می‌شود. همچنین اگر بعد از ورود به اقامتگاه پشیمان بشید، هزینه بازگشت داده نمی‌شود.

دسترسی اقامتگاه اطلس به مکان‌های تفریحی و رفاهی و خدماتی

فاصله تا سوپر مارکت نانوایی ۵ دقیقه است.

فاصله تا بیمارستان سید الشهدا با خودرو ۵ دقیقه است.

فاصله تا مسجد جامع ارومیه به صورت پیاده ۷ دقیقه است.

فاصله تا دریاچه ارومیه با ماشین ۳۰ دقیقه است.

فاصله تا کلیسا ننه مریم با ماشین ۱۰ دقیقه است.

فاصله تا بازار ارومیه به صورت پیاده ۵ دقیقه است.

فاصله تا کلیسا مارسرگیز با ماشین ۳۵ دقیقه است.

فاصله تا پمپ بنزین ۱۰ دقیقه است.

قوانین مهمانسرا اطلس

-ارائه مدرک احراز هویت و مدارک محرمیت الزامیست.

-ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

-امکان برگزاری جشن وجود ندارد.

-امکان تردد در خانه با کفش وجود ندارد.

-امکان سیگار کشیدن وجود دارد.

-امکان استفاده از حیاط و باغ وجود دارد.

آدرس: ارومیه، خیابان دوشابچی خانا

شماره تماس: 09141416955

مسافرخانه تک ستاره ارومیه

مهمانپذیر تک ستاره ارومیه با ارائه دادن خدمات بی‌نظیر و محیطی مناسب، جایگاه خوبی بین گردشگران و مسافران دارد. مسافرخانه تک ستاره ارومیه برای مسافرینی که دنبال مکانی نزدیک به مراکز گردشی و تفریحی و خدماتی هستند، بسیار ایده‌آل است. این مسافر خانه اتاق‌هایی تمیز و امکانات رفاهی خوبی دارد. این اقامتگاه کادر صمیمی و حرفه‌ای دارد که به خوبی پذیرا و پاسخگوی مهمانان هستند و در تلاش هستند که آنان بهترین تجربه را در طول اقامت خود داشته باشند.

این مهمانپذیر رستوران با انواع غذاهای ایرانی و محلی ارومیه دارد که از نظر کیفیت بسیار بالا و مورد تائید مهمانان است. این مکان محیطی خانوادگی و آرام دارد که برای استراحت بهترین گزینه است. یکی از مزیت‌های این اقامتگاه، قیمت مناسب آن است که برای کسانی که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای مکان اقامت خود کنند مناسب است.

آدرس: اروميه، خیابان امام، پشت مسجد سردار، جنب هتل خرم

شماره تماس: 04432231861

مسافرخانه گلشن رز ارومیه

این اقامتگاه محبوب مکان مناسب برای استراحت است و فضای آرام و خصوصی‌ای را می‌توانید در اینجا تجربه کنید. مهمانپذیر گلشن رز امکانات و خدمات خوبی دارد. اتاق‌های این مکان تمیز و منظم است و دکوراسیون زیبایی دارد. این این مسافرخانه اینترنت رایگان دارد که می‌توانید از ان استفاده کنید. کادر این مجموعه با روی خوش به مهمانان خدمت می‌کنند و پاسخگوی آنان هستند. از ویژگی‌های خوب این مکان نزدیک بودن آن به مکان‌های تفریحی و گردشگری و بازارها است.

آدرس: اروميه، خيابان امام

شماره تماس: 04432249630

سوالات پرتکرار

 

  • مهمانپذیر برق در کدام خیابان قرار دارد ؟

نشانی مهمانپذیر برق؛ در میدان انقلاب، خیابان امام، خیابان ارک واقع شده و از بهترین مسافرخانه‌های ارومیه برشمرده می‌شود.

 

  • آیا ارومیه اقامتگاه بومگردی دارد؟

مهمانسرای مرکز آموزش به عنوان مسافرخانه‌ ارومیه در جمع مهمانپذیر بومگردی در ارومیه معرفی شده و در حومه‌ی شهر و در خیابان لطفی،‌ جاده قره حسنلو قرار دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی