سفر و گردشگری

معرفی هتل جهانگردی ارومیه

شهر ارومیه به دلیل داشتن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعدد، یکی از قطب‌های مهم گردشگری ایران به شمار می‌رود. یکی از مهمترین زیرساخت‌های پذیرش توریست و گردشگر در ارومیه و یا هر منطقه دیگر، وجود هتل‌ها و مکان‌های اسکان مناسب برای مهمانان است در این مقاله از مجله خبری ایتوک می‌خواهیم اندکی در خصوص بهترین هتل چهار ستاره ارومیه یعنی هتل جهانگردی ارومیه یکی از بهترین هتل های ارومیه اما اجازه دهید ابتدا کمی از جاذبه‌های گردشگری و توریستی ارومیه بدانیم.

هتل کارا ارومیه با امکانات رفاهی مناسب، قیمت خوب و محیط دلپذیر یکی دیگر هتل های ارومیه می باشد. برای اطلاع بیشتر درباره آن کلیک نمایید.

بارزترین جاذبه‌های گردشگری ارومیه

شهر ارومیه یکی از شهرهای باستانی ایران به شمار می‌رود که تاریخ آن به دوران پیش از میلاد برمی‌گردد. این شهر دارای تمدن و تاریخی غنی و کهن است: شهر ارومیه در دوران باستان جزئی از حکومت ماننا بوده و نام آن در آن زمان “ارماها” بوده است.

پس از حمله اسکندر مقدونی، این شهر بخشی از امپراتوری سلوکیان شد. در دوره ساسانیان، ارومیه مرکز فرمانداری آذربایجان به شمار می‌رفته است.

پذیرش هتل جهانگردی

پس از ورود اسلام، این شهر آباد شد و به مرکز مهمی برای تبلیغ و گسترش مذهب شیعه تبدیل شد.در دوره صفویه، ارومیه به یکی از بزرگترین و مهمترین شهرهای ایران تبدیل گشت.

ارومیه دارای بناها و آثار تاریخی متعددی از دوران باستان تا عصر حاضر است که گویای غنای فرهنگی و تمدنی این شهر کهن می‌باشد.

          دریاچه ارومیه: یکی از بزرگترین و زیباترین دریاچه‌های نمکی جهان که حاشیه‌ای سرسبز دارد.

          پارک ملی و آبگیر شادگان: منطقه طبیعی بکر با انواع مختلف پرندگان و حیات وحش.

          کوه‌های بارو: رشته کوه زیبایی که پوشیده از جنگل است.

          باغ‌های سرخه حصار: دارای قدمت تاریخی زیاد و منبع الهام هنرمندان

          آبشار سراب و شلماش: آبشارهای زیبایی در فضایی بکر و طبیعی

          تپه باستانی حسنلو: حاوی آثاری از دوران پیش از تاریخ تا دوره اسلامی

          کلیساها و کنیسه‌های تاریخی ارومیه

 

درباره امکانات رفاهی وقیمت  هتل ماه کیمیا ارومیه یکی دیگر از هتل های ارومیه بخوانید.

هتل جهانگردی ارومیه

هتل جهانگردی ارومیه، جواهری درخشان در شهر زیبای ارومیه است. این هتل چهار ستاره با طراحی مدرن و منحصر بفرد خود، مکانی ایده‌آل برای اقامت گردشگران و تجار در ارومیه می‌باشد.

موقعیت مکانی هتل اروميه جهانگردي در خیابان کاشانی، مقابل بانک ملت است، که دسترسی آسان به اماکن دیدنی و تاریخی و فرودگاه بین‌المللی ارومیه، از ویژگی‌های برجسته این مجموعه چهار ستاره محسوب می‌شود.

جهانگردی ارومیه هتلی است که در 6 طبقه با 184 اتاق در سال 1354 احداث و در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفت.

تجهیزات و امکانات رفاهی مدرن مانند اتاق‌های مجهز به تلویزیون‌های صفحه تخت و اینترنت پرسرعت، رستوران‌ها و کافه‌های دلپذیر، فضایی آرام و دلنشین را برای میهمانان فراهم ساخته است.

در کنار تمام این امکانات، خدمات گرم و صمیمانه کارکنان مجرب هتل که همواره آماده پاسخگویی به نیازهای مهمانان هستند، حس خوشایندی را به اقامت در هتل جهانگردي اروميه می‌بخشد.

پس هرگز در انتخاب جایی برای اقامت در ارومیه دودل نباشید و هتل جهانگردی ارومیه را برگزینید تا میهمانی فراموش نشدنی را تجربه کنید.

همچنین هتل اتا سلماس یکی دیگر از هتل های این شهر می باشد که از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است. برای اطلاع بیشتر کلیک نمایید.

امکانات هتل جهانگردی ارومیه

ویژگی‌های هتل جهانگردی ارومیه

با توجه به نام آن، این هتل مخصوص اقامت گردشگران و جهانگردان در شهر ارومیه است.

ویژگی‌ها و امکانات هتل گردشگری ارومیه :

          موقعیت مکانی مناسب در شهر همچون نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری مثل کلیسای ننه مریم، کلیسای کوه سیری یا بنای سه گنبد.

          اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز به امکانات رفاهی مورد نیاز گردشگران

          رستوران، کافه و فضاهای پذیرایی مناسب

          کارکنانی با تسلط به زبان‌های خارجی

          ارائه خدمات و تورهای گردشگری

          قیمت مناسب برای گردشگران

شماره تلفن هتل جهانگردی ارومیه چیست و برای رزرو یک سوئیت یا اتاق در آن باید به چه سایتی مراجعه کرد؟ با ایتوک همراه باشید.

مزایای وجود هتل‌هایی همچون هتل اروميه جهانگردي در صنعت گردشگری چیست؟

داشتن هتل‌های باکیفیت و خدمات مناسب همچون هتل جهانگردی ارومیه، تاثیر بسزایی بر صنعت گردشگری و اقتصاد یک منطقه دارد:

1)      جذب گردشگر بیشتر: وجود هتل‌های با استاندارد بالا و ارائه خدمات و امكانات متنوع، باعث جذابیت بیشتر منطقه برای گردشگران و جذب تعداد بیشتری از آنها می‌شود.

2)      توسعه زیرساخت‌های گردشگری: ساخت بیشتر هتل‌های با كیفیت، نیاز به توسعه توأمان زیرساخت‌های مرتبط مثل راه، حمل و نقل عمومی، مراکز تفریحی و … را ایجاد می‌كند.

3)      افزایش درآمد و رونق اقتصادی: افزایش صنعت گردشگری و جذب توریست بیشتر، باعث افزایش درآمدهای ارزی، اشتغال‌زایی، رونق صنایع دستی و تولیدات محلی می‌شود.

4)      معرفی جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی: با توسعه صنعت هتل‌داری امكان معرفی بیشتر جاذبه‌های گردشگری یك منطقه به ویژه جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی فراهم می‌شود.

در مجموع وجود هتل‌های با كیفیت و استاندارد در هر شهر مثل ارومیه هتل جهانگردی، نقش مهمی در پیشرفت صنعت گردشگری و در نتیجه توسعه اقتصادی آن منطقه ایفا می‌كند.

شماره تماس هتل جهانگردی ارومیه ؛ 04432223080

سایت هتل جهانگردی ارومیه https://ittic.com/hotels/introduction/?qj=fHIrLrQlxSlFVrIsIjI2NWJ0NjFrLrQyZDQgdF5fbGV0b0hDIms1

ایتوک

مجله ایتوک یک نشریه آنلاین خبری است که محتوای آن فقط به صورت دیجیتال و از طریق اینترنت منتشر می‌شود. این مجله دارای بخش‌ها و ستون‌های خبری، تحلیلی، پژوهشی، مقالات و گزارش‌هایی در حوزه‌های مختلف است. مخاطبان می‌توانند با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن ایتوک، آخرین اخبار و مطالب را مطالعه کنند.

استفاده از فضای مجازی، امکان دسترسی سریع و رایگان مخاطبان به محتوای این مجله را فراهم می‌کند. قابلیت به اشتراک‌گذاری آسان مطالب در شبکه‌های اجتماعی از ویژگی‌های این نوع نشریات است.

هتل جهانگردی و گردشگری ارومیه

سخنی در پایان

هتل جهانگردی ارومیه با تکیه بر موقعیت مناسب جغرافیایی، نزدیکی به مراکز تاریخی و دیدنی ارومیه و نیز برخورداری از امکانات و تجهیزات مطلوب و کادری مجرب، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در جذب گردشگران داخلی و خارجی به منطقه داشته باشد.

حضور چنین هتلی در شهر ارومیه موجب رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری در استان آذربایجان غربی شده و با تسهیل سفر برای جهانگردان، زمینه را برای معرفی جاذبه‌های بکر این منطقه به گردشگران فراهم می‌کند.

امید است با حمایت مسئولان از این هتل و سایر اماکن اقامتی در این استان، شاهد توسعه پایدار گردشگری و افزایش سهم این بخش از اقتصاد منطقه باشیم. برای اینکه سفر دلچسب‌تری به شهر ارومیه داشته با سوغات ارومیه نیز آشنا شوید.

سوالات پرتکرار

۱. هتل جهانگردی ارومیه در کجای شهر ارومیه واقع شده است؟

 هتل اروميه جهانگردي در خیابان کاشانی، مقابل بانک ملت و در نزدیکی مراکز تفریحی، خرید و جاذبه‌های گردشگری شهر قرار دارد که دسترسی آسانی به این مکان‌ها را برای مسافران فراهم می‌کند.

 ۲. هتل جهانگردی ارومیه دارای چه امکانات و تجهیزاتی برای پذیرایی از مسافران است؟

 این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل، رستوران و کافه، اینترنت در لابی،اتاق ورزش و بازی، پارکینگ و غیره می‌باشد.

۳. شماره تلفن هتل جهانگردی ارومیه کدام است؟

 شماره تماس هتل جهانگردی ارومیه 04432223080 است.

۴. رزرو هتل جهانگردی ارومیه چگونه است؟

به منظور رزرو هتل جهانگردی ارومیه می‌توانید تماس با هتل جهانگردی ارومیه گرفته و اتاق رزرو نمایید .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی