اخبار داغ روز

یحیی گل‌محمدی در نشست مطبوعاتی دربی

سرمربی پرسپولیس دقایقی پیش گفتگوهای خود را با خبرنگاران پرشمار حاضر در سالن کنفرانس لیگ آغاز کرد.گل محمدی با چهره ای آراسته و چهره ای خونسرد در جلسه ای که نزدیک به 20 هوادار در آن نشسته بودند، پشت میز با خبرنگاران شوخی کرد.

دربی از همینجا آغاز شده است. مشروح صحبتهای سرمربی پرسپولیس در ادامه خواهد آمد:

یحیی گل محمدی در ابتدا گفت: خب، دربی است، شهرورد است و قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم، ذکر پیشکسوتانی که در دوره های مختلف برای هواداران هر تیمی خاطره سازی کردند و رکورددار بودند، همیشه برایم مهم است. دارندگان بازی های مختلف در شهرورد.” برایشان آرزوی سلامتی دارم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بازی حساسی برای مردم و هواداران دو تیم است. به نظر من یکی از مهم ترین شهرهای جهان است. خوشحالم که در این رویداد شرکت می کنیم.وی درباره بازی اضافه کرد: به هر حال تیمی که بتواند در بازی های حساس تمرکز و آمادگی بدنی بالایی داشته باشد می تواند برنده بازی باشد. باید فرصت طلب باشیم و از فرصت هایی که به دست می آوریم به خوبی استفاده کنیم. فکر می کنم با توجه به اینکه هر دو تیم بازیکنان خوب و تکنیکی دارند و استقلال هم مربی خوبی دارد، شاهد بازی خوب و جذابی باشیم. امیدوارم بازی به سمتی برود که بیشتر بحث های فنی مطرح شود و به یک بازی جذاب تبدیل شود.

یحیی درباره بازی در هوای آلوده تهران گفت: هواداران در این هوای آلوده به ورزشگاه می آیند و امیدوارم کسانی که مسئولیت دارند فکری کنند چرا که این هوای آلوده تهران واقعا شرایط سختی است. صبح دخترم را به مدرسه بردم و از این وضعیت خجالت کشیدم. امیدوارم به این فکر کرده باشید که هوا واقعاً برای تنفس خوب نیست. این حرف ها را می زنم چون ممکن است حرف های من بازتاب پیدا کند و به گوش مسئولان برسد و تصمیمات خوبی بگیرند تا در تهران هوای پاکی داشته باشیم و از این وضعیت خارج شویم. در هر صورت امیدوارم بازی خوبی برای هواداران دو تیم باشد و بازی ای باشد که همه از دیدن آن لذت ببرند. هم آنهایی که به ورزشگاه می آیند و هم آنهایی که بازی را از تلویزیون می بینند.

یحیی گل محمدی در پاسخ به این سوال که نیمکت نشینی استقلال در بازی های اخیر مقابل رقبا مشکلاتی داشت و ممکن است باعث نگرانی یحیی گل محمدی شود، توضیح داد: می خواهم به مسائل فنی و داخلی تیمم بپردازم. فکر نمی کنم مشکل خاصی پیش بیاید چون همه ورزشگاه ها پر است. صدا خیلی بلند نیست و فکر نمی کنم مشکل خاصی داشته باشد. امیدوارم بازی به سمتی پیش برود که شاهد دیدار فنی دو تیم باشیم.

سرمربی سرخ ها درباره اینکه ممکن است بازی با کمک داور ویدیویی برگزار شود، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد. در هفته های اخیر حساسیت ها روی داوری بیشتر شده است و بهتر است بازی فردا با VAR باشد و مقدمه ای برای ورود این فناوری به ایران باشد. ما از این استقبال می کنیم. وی در خصوص اینکه استقلال در این فصل برنامه ویژه ای برای ضربات ایستگاهی و کرنر داشت، گفت: روی این موضوع کار کردیم و به بچه ها تذکر دادیم. با این حال تیم هایی هستند که از نظر میانگین قد خوب هستند. اگر تمرکز داشته باشیم و اشتباهات غیر ضروری مرتکب شویم و گوشه های غیر ضروری را از دست ندهیم، می توان از بسیاری از این مسائل جلوگیری کرد. امروز یک تمرین مهم ضربه آزاد داریم و دوباره این کارها را تمرین می کنیم.

با مجله خبری اختصاصی ارومیه ایتوک بهترین اخبار را دنبال کنید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی