شهری

استعفای شهردار ارومیه دروغ است

شایعات مجازی

به گزارش مجله خبری ایتوک؛ چند روز پیش خبری مبنی بر استعفای شهردار ارومیه در خروجی رسانه‌های محلی قرار گرفت که خبرنگار این رسانه جهت صحت و سقم این خبر با دو تن از عضو شورای اسلامی شهر ارومیه مصاحبه کرده است که در پی می‌آید؛

علی مصطفی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مجله خبری ایتوک؛ با انتقاد از بعضی جریانات که در حال حاشیه‌سازی برای مدیریت شهری هستند و اقدام به نشر اکاذیب به‌صورت گسترده می‌کنند، اظهار کرد: استعفای شهردار ارومیه از پایه و اساس دروغ است.

وی تصریح کرد: این خبرها که توسط فیک نیوزها در فضای مجازی منتشر می‌شود برای حاشیه‌سازی و تنش‌آفرینی برای مجموعه شهری است که باهدف خاصی دنبال می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد: در حال حاضر شورای شهر ارومیه با برنامه‌ریزی‌های مدون و شهردار ارومیه نیز با اجرای این پروژه‌ها به دنبال توسعه و پیشرفت شهر ارومیه است؛ بنابراین این افراد با انتشار برخی اخبار جعلی باعث تشویش افکار عمومی می‌شوند.

مصطفی‌زاده خاطرنشان کرد: این افراد بهره‌برداران دیروزی شهردار سابق بوده؛ بنابراین باهدف خاص به دنبال توقف پروژه‌ها عمرانی هستند که به قطع یقین موفق نخواهند شد.

وی تصریح کرد: این فیک‌نیوزها به‌قدری در فضای مجازی دروغ منتشر کرده‌اند که روی چوپان دروغگو را سفید کرده‌اند.

مصطفی‌زاده تأکید کرد: این فضا، مجازی نامیده شده؛ اما بی‌شک از هر فضایی حقیقی است و شایعات، دروغ، اطلاعات کذب و نادرست سریع گردش کرده و باعث ایجاد موج منفی در جامعه خواهد شد بنابراین مردم اخبار خود را از منابع و خبرگزاری‌های رسمی دنبال کنند.

استعفای شهردار ارومیه صحت ندارد

توماج وحید افشار عضوی شورای شهر ارومیه در گفتگو با خبرنگار مجله خبری ایتوک؛ تصریح کرد: استعفای شهردار ارومیه صحت ندارد.

وی تصریح کرد: یکی از محوری‌ترین وظایف خبرنگاران هدایت افکار عمومی به سمت درست و تبیین منطقی مسایل برای مردم است.

افشار بیان کرد: اعضای شورا نیز در کنار هم با همدلی و وفاق در خدمت مردم هستند و حاصل تلاش‌های آنها تنها توسط رسانه‌ها به منصه ظهور می‌رسد و خبرنگاران باید اخبار صحیح را به سمع و نظر مردم برسانند.

انتهای خبر/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی