اجتماعیرفاه و خدمات اجتماعی

اعزام 130 جوان برای خدمت‌رسانی به زائرین امام رضا (ع)

خدمت‌رسانی به زائرین امام رضا (ع)

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار مجله خبری ایتوک؛ اظهار کرد: ۱۳۰ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی برای حضور در طرح «قدم‌به‌قدم در مسیر بهشت» برای ارائه خدمت‌رسانی به زائرین امام رضا (ع) اعزام شده‌اند.

وی تصریح کرد: این طرح باهدف ارائه خدمات ویلچری به زائران سالمند و ناتوانان است و همچنین این ویژه‌برنامه ترکیبی، تربیتی و هویت‌بخشی برای جوانان به شمار می‌رود.

سرپرست هلال‌احمر آذربایجان غربی افزود: ایجاد ظرفیت‌های اسکان در مواکب برای زائران، برگزاری مسابقه عکس با ثبت بهترین و تأثیرگذارترین لحظه، مسابقه خاطره‌نویسی با محوریت ارائه خدمت به زائران با عنوان “نظرگاه خلوص”، مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان “قهرمان من”، انجام کارهای فرهنگی و فوق‌برنامه اردویی و ابتکاری، برپایی موکب و نمایشگاه فرهنگی از برنامه‌های جانبی خدمت‌رسانی به زائرین امام رضا (ع) خواهد بود.

وی اذعان کرد: دهه پایانی صفر اعضای جوان و فعال جمعیت هلال‌احمر از سراسر کشور در حرم رضوی با برپایی پایگاه‌ها آماده پذیرایی از زائران امام رضا (ع) هستند.

نوشته های مشابه

به گزارش حرف رک؛ امام رضا (ع) در سال ۱۴۸ هجری قمری حدود یک هزار و ۲۵۰ سال پیش در شهر مدینه به دنیا آمد و روز آخر صفر ۲۰۳ هجری قمری به شهادت رسید.

پدر ایشان امام موسی‌بن‌جعفر (ع)، امام هفتم شیعیان و مادرشان بانویی بزرگوار و خردمند به نام نجمه بود.

امام رضا (ع) در همان سالی به دنیا آمد که پدربزرگش، حضرت امام جعفر صادق (ع)، به شهادت رسید.

امام هشتم دارای لقب‌های متعدد از جمله معروف‌ترین این القاب، (رضا)، (عالم آل محمد)، (غریب الغرباء)، (شمس الشموس) و (معین الضعفاء) است.

انتهای خبر /

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی