اجتماعیاقتصادیپلیس و انتظامی

افزایش ۱۳۲ درصدی کشفیات قاچاق کالا

افزایش کشفیات قاچاق کالا

سردار حسین رحیمی با اشاره به رشد ۱۳۲ درصدی کشفیات قاچاق کالا در کشور گفت: در هفت ماه منهتی به مهرماه امسال با تلاش ماموران انتظامی و همراهی دیگر نهاد‌های مسئول  به ارزش ۳۷۰ هزار میلیارد ریال قاچاق در کشور کشف شده است.

سردار رحیمی  افزود: برای مبارزه با قاچاق و اختلالگران اقتصادی در کشور تلاش‌های زیادی صورت گرفته و همکاری خوبی را با گمرک و نهاد‌هایی نظیر امور مالیاتی شاهد بوده ایم.

وی ادامه داد: در کنار مبارزه با قاچاق و مجرمان اقتصادی، حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان نیز در دستور کار پلیس است و با همه توان در این خصوص همراه فعالان اقتصادی هستیم.

سردار رحیمی اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی در حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان اولین اجلاس جهادگران اقتصادی ایران را با حضور ۶۵۰ نفر از تلاشگران عرصه اقتصادی برگزار کرد که مورد استقبال فعالان نیز قرار گرفت و برگزاری اینگونه همایش‌ها ادامه خواهد یافت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان اینکه  ایجاد یک امنیت با ثبات و پایدار در فضای کسب و کار از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها و محلات و کسب و کار از جمله اولویت این پلیس تخصصی است افزود: پلیس اصلی‌ترین رکن برقراری نظم و امنیت در کشور است و در این راستا باید فضایی را ایجاد کند تا تمام ساز و کارهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و … به خوبی اجرا شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی