اقتصادیمسکن

بهره برداری همزمان از ۱۰۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر ۱۰۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در آذربایجان غربی افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش مجله خبری تحلیلی ایتوک، به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر  ۱۰۰۰ واحد مسکونی مقاوم سازی شده در مناطق روستایی استان با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی ، رئیس کل دادگستری و دادستان استان، دکتر جعفر برزگر مدیرکل و حجت الاسلام بهادری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی به بصورت نمادین در روستای چیانه نقده افتتاح شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مذکور اظهارداشت: برای این واحدهای مسکونی مقاوم روستایی  ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

برزگر با بیان اینکه در دو سال گذشته ساخت واحد مسکونی مقاوم در استان  ۱۷۶ درصد رشد داشت؛ عنوان کرد: تاکنون ساخت ۹۸ هزار و ۲۸۲ واحد واحد مسکونی مقاوم در آذربایجان غربی به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت ۱۳ هزار واحد مسکن روستایی جزء برنامه سالانه بنیاد مسکن استان می باشد؛ گفت: با موافقت استاندار محترم برنامه ریزی ساخت سالانه ۳۰ هزار واحد مسکن روستایی در برنامه استانی پیش بینی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به ابلاغ افزایش تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به ۳۵۰ میلیون تومان، اظهار کرد: سهمیه اولیه ای که برای آذربایجان غربی در نظر گرفته شده سالانه ۱۷ هزار  و ۵۰۰ واحد است که تاکنون ۵ هزار متقاضی با معرفی به بانک و انعقاد قراردادبانکی فرآیند ساخت واحدهای خود را آغاز کرده اند.

 

انتهای خبر/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی