آسیب های اجتماعیپلیس و انتظامی

بیش از 200 کیلو انواع مواد مخدر در ارومیه کشف شد

کشف موادمخدر

سرهنگ “ابراهیم جلیل پناه” در گفتگو با مجله خبری حرف رک؛ اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش سرقت و در پاسخ به درخواست و مطالبات مردمی، طرح آرامش در شهر با موضوع جمع‌آوری و پاک‌سازی پاتوق معتادان متجاهر و همچنین دستگیری خرده‌فروشان با هماهنگی مرجع قضایی در شهرستان‌های تابعه استان و به‌ویژه شهر ارومیه اجرایی شد.

وی گفت: در نتیجه اجرای این طرح طی یک هفته گذشته، 360 نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و ساماندهی شده‌اند؛ همچنین در این بازده زمانی 65 نفر خرده‌فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان با اشاره به اینکه با اجرای این طرح؛ 132 محله پاک‌سازی، دو باند قاچاق مواد مخدر منهدم، هفت نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و چهار دستگاه خودرو نیز توقیف شده است، تأکید کرد: اجرای این طرح به‌صورت مستمر و در راستای مطالبات مردمی ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: رفع دغدغه‌های مردم در راستای حفظ و ارتقای نظم و امنیت در دستور کار پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود گزارش‌های خود در زمینه خریدوفروش مواد مخدر و تجمع معتادان متجاهر را به پلیس اعلام تا نسبت به پاک‌سازی و جمع‌آوری آنان اقدام شود.

جلیل پناه با بیان اینکه پلیس در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده‌فروشان به‌صورت ویژه پای‌کار است، گفت: همه دستگاه‌ها و نهادهایی که دراین‌خصوص مسئولیت دارند، باید به‌صورت ویژه نسبت به این موضوع حساس بوده و اقدامات خود را انجام دهند.

انتهای خبر/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی