دفاع مقدس

دفاع مقدس یکی از طلایی‌ترین دوران در زمینه وحدت بود

دفاع مقدس

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ایتوک؛ با اشاره به وحدت شیعه و سنی در دفاع مقدس، اظهار کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی مردم مسلمان ایران از همه گروه‌های شیعه و سنی دست‌به‌دست هم دادند و با تلاش، استقامت، شجاعت به میدان آمدند تا دست دشمن را از این سرزمین کوتاه کنند.

وی با بیان اینکه، جنگ تحمیلی جلوه‌ای از وحدت اقوام و مذاهب بود، تصریح کرد: ایران اسلامی دارای ملتی متحد و یکپارچه است که نتیجه آن اتحاد و اقتدار و حفظ تمامیت ارضی کشورمان بوده و باید برای تقویت این وحدت بکوشیم.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه با بیان اینکه اهل‌سنت در کنار دیگر اقشار مردم در دفاع مقدس با صیانت از مرزهای کشور در این خطه، نقش ویژه‌ای را در آن دوران ایفا کردند، گفت: دوران دفاع مقدس دوران عزت و عظمت ملت ایران و جان‌فشانی‌های رزمندگان است و ما وظیفه داریم قدردان این مجاهدت‌ها باشیم.

وی تأکید کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک پاک میهن به دست دشمنان ندادیم اکنون نیز دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی باید بدانند تا زمانی که مردم در کنار رهبری بوده و اتحاد و انسجام دارند هرگز نمی‌توانند به اهداف شوم و ننگین خود دست یابند.

کلشی‌نژاد با تأکید بر اینکه جهاد ادامه دارد، بیان کرد: بعد از پایان جنگ تحمیلی، ملت ایران پرتوان‌تر از گذشته در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف ملی و جهانی حضور پرشوری داشته و این حضور ایران اسلامی را شکست‌ناپذیر کرده است.

وی در پایان با تأکید بر تبیین دستاوردهای دفاع مقدس توسط مسئولان، افزود: دفاع مقدس یکی از طلایی‌ترین دوران در زمینه وحدت بود؛ بنابراین باید نقش، جایگاه و دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان تبیین شود.

انتهای خبر/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی