اجتماعیاقتصادیکشاورزی و دامداری

قاچاقچی فندق در آذربایجان‌غربی نقره داغ شد

نقره داغ شدن قاچاقچی فندق در آذربایجان‌غربی

حسین نجف‌زاده در گفتگو با خبرنگار مجله خبری تحلیلی ایتوک، اظهار کرد: در پی کشف ۶۰۰ کیلوگرم فندق قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال پرونده‌ای در شعبه ششم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده متهم را به پرداخت دو میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرد.

نجف‌زاده گفت: مأموران انتظامی گروهان مرزی سرو کالاهای کشف شده را در هنگام کنترل خودروهای عبوری در بازرسی از یک دستگاه تریلی کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش‌ها مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

شایان ذکر است؛ قاچاق از جمله مهمترین معضلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی است که سالانه هزاران پرونده در این خصوص در تعزیرات حکومتی تشکیل می‌شود.

آذربایجان‌غربی با ۹۶۷ کیلومتر مرز، یکی از استان‌هایی است که بیشترین میزان کالای قاچاق در آن کشف می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی