اجتماعیرفاه و خدمات اجتماعیمشکلات مردم

واگذاری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ قبر رایگان در باغ رضوان ارومیه

واگذاری قبر رایگان به جامعه رسانه در ارومیه

حجت‌الاسلام عباسعلی مومن در گفتگو خبرنگار پایگاه خبری مجله ایتوک؛ از کفن و دفن اموات مددجویان، افراد مجهول‌الهویه ،افراد بی‌بضاعت و اهداء‌کنندگان عضو، در باغ رضوان ارومیه خبر داد و گفت: کفن و دفن این اموات  به صورت قبر رایگان با هدف خدمات دهی برای قشر کم برخوردار و رفاه حال خانواده‌های آن‌ها، براساس شیوه نامه پیشنهادی مصوب شده شورای اسلامی شهر ارومیه  انجام می‌شود.

وی افزود: از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ تعداد دو هزار و ۵۳۵ قبر بصورت رایگان همراه با تمامی خدمات شامل تغسیل، تکفین و تدفین برای افراد واجدشرایط با معرفی نامه‌ از نهاد مربوطه در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره بهزیستی و همچنین افراد بی بضاعت جامعه قرارگرفته است.

به گفته این مقام مسئول جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و خانواده های معزز این عزیزان تمامی خدمات باغ رضوان ارومیه اعم از تغسیل کفن و دفن به خانواده شهدا و جانبازان رایگان ارائه می شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه در ادامه با بیان این که خدمات دهی تشریفات شرعی برای هنرمندان و مشاهیر شهر نیز در قطعه هنرمندان باغ رضوان بصورت رایگان به این افراد ارائه می شود.

نوشته های مشابه

وی گفت: نویسندگان، شعرا، هنرمندان، مدال آوران، ورزشی، مداحان،پیرغلامان، قاریان، خبرنگاران و…..می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه از سازمان‌های مربوطه از خدمات و  قبر رایگان این قطعه بهرمند شوند.

انتهای خبر /

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی