انتخاباتسیاسی

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه: انتخابات در امتداد مردم‌سالاری دینی است

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: ایجاد مردم سالاری دینی از خصایص بارز انقلاب اسلامی است. 

ماموستا مامد  کلشی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار مجله خبری ایتوک،  خطاب به مردم اظهار کرد: از عوامل تولید قدرت و افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی در مقابله با توطئه‌های دشمنان، حضور در پای صندوق های رای و  مشارکت بیشتر و باشکوه تر در انتخابات پیش رو است.

او اظهار کرد: از خاصیت‌های بی‌بدیل انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتن مردم سالاری دینی می باشد که انتخابات نیز در امتداد مردم سالاری دینی است.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه با بیان اینکه برگزاری انتخابات مظهر و نماد وحدت ملی است، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، خواب آشفته معاندین برای کاهش مشارکت و توطئه‌های رنگارنگ‌شان تعبیر نخواهد شد.

کلشی‌نژاد افزود: تضعیف مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی یکی از برنامه‌های بلند مدت دشمنان علیه کشور است که این ترفند با حضور حماسی و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در ۱۱ اسفند ماه نقش بر آب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، انتخابات از دستاوردهای بسیار مهم انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی باعث حاکمیت مردم‌سالاری در ایران شد که باید از دستاورد بسیار عظیم به بهترین شکل ممکن محافظت کنیم که در غیر این صورت دشمنان می‌خواهند از کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به نظام و کشور استفاده کنند.

امام‌جمعه اهل‌سنت عنوان کرد: برگزاری انتخابات‌های متعدد سراسری در کشور از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، در راستای تحقق بخشیدن به این نقش تعیین کننده مردمی است.

کلشی‌نژاد افزود: به کارگیری چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات از قبیل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت ضامن برگزاری انتخاباتی سالم است.

وی عنوان کرد: باید با جدیت تمام و با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات شرکت کرده و نمایندگانی انتخاب کنیم که متدین، متخصص، دلسوز و کاردان بوده و به فکر مشکلات کشور باشند.

کلشی‌نژاد اظهار داشت: علاوه بر آن باید نمایندگانی را انتخاب کرد که برای حل و فصل مشکلات مردم نهایت تلاش را در کارنامه کاری خود داشته باشند.

انتهای خبر/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی