اجتماعیبیمه و بانک

پرداخت ۳۴۸ فقره تسهیلات مشاغل خانگی توسط پست بانک آذربایجان غربی

مدیر شعب پست بانک آذربایجان غربی از پرداخت ۳۸۴فقره وام مشاغل خانگی به مبلغ ۲۷۰میلیارد ریال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایتوک،سعید ملازاده، در نشست خبری به مناسبت ۲۸ امین سالروز تاسیس پست بانک اظهار کرد: پست بانک بنابر تکلیف قانونگذار، ارائه خدمات پولی و مالی خود را به صورت موی‌رگی در روستاها گسترانده است درحالیکه برای سایر بانک‌ها ارایه خدمات بانکی در روستاها توجیه اقتصادی ندارد.

وی با اشاره به افزایش تعداد باجه‌های پست بانک در دو سال گذشته، افزود: در حال حاضر در ۲۷۷ روستا باجه‌های خدمات بانکی پست بانک دایر است درحالیکه این تعداد در دو سال گذشته ۲۵۸ باجه بود.

ملازاد گفت: در راستای ارایه تسهیلات
تکلیفی و تعهدی دولت ۳۴۸ فقره تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی به مبلغ ۲۷۰ میلیارد ریال، یک‌هزار و ۶۷۷ فقره وام ازدواج به مبلغ ۲۶۴۰ میلیارد ریال، یک هزار و ۵۰۲ فقره وام فرزندآوری به مبلغ ۸۷۰ میلیارد ریال، ۵۳۷ فقره تسهیلات حمایتی از مددجویان تحت‌پوشش کمیته‌امداد و بهزیستی به مبلغ ۵۵۰ میلیارد ریال پرداخت شده‌است.

‎به گفته ملازاده، پست بانک برای بازسازی ۲۰۰ واحد زلزله‌زده خوی نیز تا کنون تسهیلات به میزان ۳۲۵ ریال تومان پرداخت کرده‌است.

‎مدیر شعب پست بانک استان آذربایجان‌غربی از رتبه دوم پست بانک آذربایجان‌غربی در فروش ارز اربعین در کشور خبر داد و گفت: به ۶ هزار زائر اربعین ارز پرداخت شده‌بود.

ملازاده به راه‌اندازی شعبه ارزی پست بانک در در شعبه مرکزی ارومیه اشاره و خاطرنشان کرد: بزودی شعبه ارزی پست بانک در ماکو نیز راه‌اندازی می ‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی