اجتماعی

ارومیه میزبان چهارمین یادواره شهدای غواص

ارومیه میزبان چهارمین یادواره شهدای غواص

رسول خداویردی وند،ئیس ستاد بزرگداشت شهدای غواص در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان بویژه دانشجویان و همچنین استقبال دانشجویان، چهارمین یادواره شهدای غواص پنجم دی ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه فنی حرفه ای قاضی طباطبایی ارومیه برگزار می شود.

خداوردی وند خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت مسئله فرهنگ در جامعه و تاکید مقام معظم رهبری بر فعالیت‌های مناسب فرهنگی در دانشگاهها، دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، برنامه‌های فرهنگی، اسلامی و انقلابی از جمله برگزاری یادواره شهدا را در اولویت کاری خود قرار داده است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای قاضی طباطبایی ارومیه ادامه داد: همزمان با یادواره شهدای غواص یادواره شهدای امنیت و شهدای دانشجو نیز در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد بزرگداشت شهدای غواص می گوید: در چهارمین یادواره شهدای غواص، یاد و خاطره  32 شهید غواص استان آذربایجان غربی، سه شهید امنیت و سه دانشجوی شهید گرامی داشته می شود و از خانواده های ایشان تجلیل خواهد شد.

وی گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای قاضی طباطبایی ارومیه  تاکنون سه دوره یادواره شهدای غواص را هر دو سال یک بار با موفقیت برگزار کرده و به همین خاطره دبیر خانه دائمی آن نیز در این دانشگاه راه اندازی ده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی