انتخاباتسیاسیمجلس

در آذربایجان غربی امکانات برگزاری انتخابات سالم و باشکوه مهیا شده است

استاندار آذربایجان غربی گفت: اقدامات و زیرساخت های لازم در حوزه های مختلف استان برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در آذربایجان غربی فراهم شده است. محمدصادق معتمدیان در خصوص فضای انتخابات افزود: صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی 10 شبکه تلویزیونی را به نامزدهای انتخابات استان اختصاص داده است که برنامه های مناظره نامزدها نیز از این شبکه ها پخش می شود.

با اخبار سیاسی ایتوک همراه باشید.

وی در ادامه با بیان اینکه تعداد شعب اخذ رای در آذربایجان غربی نسبت به دوره قبل 10 درصد افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل در روند اخذ رای از مردم عزیز استان تعداد شعب اخذ رای در شهرها 13 درصد و در روستاها 5 درصد افزایش داشته است.

استاندار آذربایجان غربی نیز از آمادگی 23 هزار نفری به عنوان عوامل اجرایی انتخابات در استان یاد کرد و افزود: اقدامات و زیرساخت های لازم در حوزه های مختلف برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در آذربایجان غربی فراهم شده است. معتمدیان با اشاره به شناسایی نقاط صعب العبور برای جمع آوری رای از مردم استان، افزود: با استفاده از تمامی ظرفیت ها، تجهیزات و امکانات، اقدامات ویژه ای برای جمع آوری رای از مردم مناطق دوردست و مرزی انجام شده است.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، وی همچنین درباره توزیع عادلانه امکانات تبلیغاتی برای داوطلبان گفت: 145 مکان تبلیغاتی از قبیل سالن های ورزشی، آمفی تئاتر، بیلبوردهای تبلیغاتی و … در آذربایجان به شیوه ای منصفانه در غرب واقع شده است و در اختیار داوطلبان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی